В конспекті уроку розкриті прийоми відпрацювання техніки
ловіння та передачі м′яча, навчання виконання фінтів, повторення технічних прийомів
нападу й захисту у взаємодіях із партнерами, велика увага приділена удосконаленню навичкам гри.
Баскетбол 7 клас
Завдання уроку:
Інвентар: баскетбольні м′ячі.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча (15 хв)
Основна частина (28 хв).
Заключна частина (2 хв)
|
1. Шикування, привітання 2.Повідомлення завдань уроку. 3.Повторення правил гри. 4. Стройові вправи на місці та у русі. 5.Ходьба: - на носках, руки на поясі; - перекатом із п′ятки на носок, руки на поясі. - на п′ятках, руки за голову; - у напівприсяді, руки вперед. 6. Загальнорозвивальні вправи у русі: 1. В.П.- руки на пояс. Нахили голови вперед, назад, ліворуч, праворуч. 2. В. П.- руки вперед. 1-4- колові рухи кистями до середини; 5-8 те саме назовні 3. В.П.- руки в сторони. 1-4 - колові рухи передпліччям до середини; 5-8 те саме назовні; 4. В.П.- руки вгору. 1-4 колові рухи руками вперед; 5-8 те саме назад; 5. В. П. – права рука вгорі, ліва вниз. 1- 4 зміна положення рук на кожен рахунок. 6. В. П.- руки за головою. 1-4 повороти тулуба в сторони, на кожен рахунок. 7. Ходьба випадами.
8. В.П.- руки на поясі. 2стрибки на лівій, 2 стрибки на правій, 2стрибки на обох. 7. Біг - в повільному темпі; - приставним кроком лівим (правим) боком; - підскоками; - спиною вперед; - в повільному темпі.
1.Ловіння і передача м′яча; - передача м′яча двома руками від грудей; - передача м′яча однією рукою від плеча; - передача м′яча з відскоком від підлоги; - ловіння м′яча на різній висоті польоту м′яча.
2.Відволікальні дії «Фінти»; - на передачу м′яча; - на кидок м′яча; - на ведення м′яча.
3. Технічні прийоми нападу й захисту у взаємодіях із партнерами. В нападі: - заслон; - кидки м′яча в кошик з активним опором захисника; В захисті: - зонний захист; - протидія кидкам м′яча в кошик.
4. Рухлива гра «Виклик номерів».
5. Навчальна гра
1. Біг у повільному темпі з переходом на ходьбу. 2. Вправи на відновлення. 3. Підсумок уроку. 4. Домашнє завдання |
30 с
30с
2 хв
1 хв
3 хв
5 хв
3 – 4 рази
3 – 4 рази
3 – 4 рази
3 – 4 рази
5 – 6 разів
3 – 4 рази
7 –8 разів
15- 18 м
3 хв
5 хв
6 хв
5 хв
5 хв
7 хв
30 с
30 с
30 с 30 с |
Перевірити наявність спортивної форми. Мобілізувати увагу учнів.
Чітке виконання команд.
Фронтальним методом, у колону по одному, дистанція 2 кроки, утримувати поставу, дихати вільно
У колоні по одному, темп ходьби повільний.
Працюють лише кисті.
Із великою амплітудою.
Руки прямі, помахи близько до голови. Руки прямі, напружені
Лікті розведені в сторони, спина рівна.
Робити упор руками на коліно виставленої вперед ноги. Вистрибувати якомога вище.
У колоні по одному. П′ятка не торкається підлоги.
Відновлення дихання.
Поточний метод. Учні перешиковуються в зустрічні колони. Слідкувати за технікою виконання;
Учні об′єднуються в трійки. «Фінти» виконувати відходом, зупинкою, поворотом, із замахом, з імітацією стрибка, з різними способами ведення та передач.
Робота в групах.
Діти об’єднуються в дві команди. Розраховуються по порядку номерів у кожній команді. За викликом вчителя номера з обох команд вибігають відповідні номера і намагаються заволодіти м′ячем. Виграє та команда яка більшу кількість разів заволоділа м′ячем.
Суддівство здійснювати за спрощеними правилами.
В колоні по одному.
Дихальні вправи та вправи на поставу. |