Урок "Як зробити планету щасливою"

Про матеріал
В розробці містяться матеріали для розширення уявлення дітей про зв’язок людини та природи,наслідки забруднення довкілля , шляхи збереження навколишнього середовища.
Перегляд файлу

ЯДС   1клас               «  Як зробити планету щасливою?»

Мета: розширити уявлення дітей про зв’язок людини та природи;

дослідити наслідки забруднення довкілля;

розповісти про шляхи збереження навколишнього середовища;

активізувати пізнавальну діяльність дітей;

збагачувати активний словник відповідно до тематики тижня;

розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування;

виховувати дбайливе ставлення до природи, екологічно свідому поведінку.

 Обладнання: тематичні малюнки, комп’ютер, сигнальні картки.

Тип уроку: формування умінь і навичок.

                                   Хід уроку

 

І. Ранкова зустріч

Вітання

Доброго ранку, сонце привітне!

Доброго ранку, небо блакитне!

Доброго ранку тобі і мені !

Доброго ранку, нашій Землі!

– У кожного з вас зараз різний настрій. Я пропоную скласти в чарівний мішечок усі негативні емоції (неспокій, злість, образу, сум, ) і викинути його.

  • Подаруйте свою посмішку  , щоб усім стало весело.

Новини дня

Інтерактивна вправа «Що ми знаємо про сьогоднішній день?»

– Як називається сьогоднішній день?

– Які найближчі родичі цього дня (вчора, завтра)?

– Яке порядкове число у цього дня?

– Якому місяцю він належить?

– Яка пора року ним опікується?

– Чи почуваєтесь ви сьогодні щасливо?

Фотозагадка

Вчитель демонструє  фотографії із зображенням нашої планети

 

– Що зображено на фотографіях? Як ви здогадались про це?

– Як називається наша планета?

– Розкажіть, що ви знаєте про неї?

– Яке найбільше багатство нашої планети?

– Чому саме природа?

– Природа щедро дарує нам свої дари, не шкодуючи нам нічого. А від нас щоденно просить лиш одного: щоб ми до неї були добрими.

– Чи почувається щасливою наша планета? Чому?

 

ІІ. Основна частина

 

Створення проблемної ситуації

– Увага. Нам надійшов лист. Відкриємо його.

 

– О, це повідомлення від нашого друга Гаджика.

 

– Погляньте, він надіслав нам ще одне зображення нашої планети

 

– Якою тут зображена планета? Чому?

 

– Сміття – це хвороба нашої планети.

 

– Чи помітили ви проблему засмічення на вулицях нашого села, ідучи до школи?

 

– У яких місцях можемо ще зустріти різні побутові відходи?

 

– З  проблемою засмічення зустрілися і лісові друзі. Давайте дізнаємося як вони її вирішили?

 

Перегляд мультфільму «Пригоди лісових друзів»

https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI

 

– Що трапилося з лісовими звірятами?

 

– Якої помилки вони допустилися?

 

– Чи придатні для повторного використання харчові відходи?

 

– Що потрібно порадити туристам, які залишають після себе величезні купи сміття?

 

Фізкультхвилинка

«Скік та скок»

Інтерактивна вправа «Дискусія»

– Існує  думка, що засмічення це лише проблеми природи, і нас вони зовсім не стосуються.

– Чи насправді це так? Доведіть свою думку.

Учні  висловлюють свої міркування.

Робота в друкованих зошитах

Перегляд ролика «Сміття»

– Про які заходи щодо вирішення проблеми сміття ви дізналися?

– Сміття ускладнює наше життя

– Як ви гадаєте, що може статися, якщо смітити і не прибирати після себе?

– Чи варто думати тільки про себе, чи треба дбати й про інших також? Чому?

 – Куди слід викидати те, що вам уже ніколи не знадобиться?

 

– На сьогодні здатність природи поглинати наші відходи майже вичерпана, тому необхідно знайти розумне розв’язання проблеми сміття, якщо ми не хочемо, щоб Земля перетворилася на одне велике звалище!

Робота в групах

Зобразити малюнком вирішення проблеми забруднення сміттям нашої планети.

ІІІ. Підсумкова частина. Рефлексія

Обговорення результатів роботи

– Чи існує проблема засмічення в нашому селі? А на планеті в цілому?

– Що ви навчилися робити для зменшення кількості сміття?

– Яка інформація на уроці була для вас важливою?

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Нова папка\20210422_091731.jpg

 

 

docx
Додано
10 квітня 2022
Переглядів
1256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку