Урок з математики в 3 класі «Одержуємо частини цілого»

Про матеріал
Мета. Удосконалювати вміння учнів одержувати частини цілого, позначати частини цілого дробами. Навчити правильно читати записи з дробами. Розвивати спостережливість та вміння обгрунтовувати свої думки. Виховувати почуття відповідальності. Формувати математичну компетентність. Очікувані результати: Учні: • повторюють поняття про дроби, чисельник та знаменник дробу; • вчаться одержувати частини цілого та позначати їх дробами; • удосконалюють навички читання записів з дробами; • співпрацюють у групах; • презентують свою роботу; • вчаться висловлювати свої думки, обгрунтовуючи їх.
Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка

уроку з математики в 3 класі

«Одержуємо частини цілого»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Підготувала:                                      

Крекотень Олена Пантеліївна         

учитель Соледарської загально-     

освітньої школи І-ІІІ ступенів № 13

з поглибленим вивченням               

 англійської мови                               

 

        

 

2020 рік                 

 

Тема.  Одержуємо частини цілого

Мета. Удосконалювати вміння учнів  одержувати частини цілого, позначати частини цілого дробами. Навчити правильно читати записи з дробами. Розвивати спостережливість та вміння обгрунтовувати свої думки. Виховувати почуття відповідальності. Формувати математичну компетентність.

Очікувані результати:

Учні:

  • повторюють поняття про дроби, чисельник та знаменник дробу;
  • вчаться одержувати частини цілого та позначати їх дробами;
  • удосконалюють навички читання записів з дробами;
  • співпрацюють у групах;
  • презентують свою роботу;
  • вчаться висловлювати свої думки, обгрунтовуючи їх.

 Обладнання. Набір математичних матеріалів,магнітний конструктор, набір            «Частини цілого на крузі». Інтернет-підтримка підручника.

 

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

 1. Гра «Передай настрій».

   Діти складають долонькі «човником» і уявляють, що там побажання гарного дня, доброго здоров`я, чудового настрою. По черзі, по колу передають одне одному ці побажання.

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

    Робота з математичними матеріалами . Робота в групах.

  Виконання практичної роботи за інструкцією. Інструкція. ( за інтернет- підтримкою підручника).

  • В наборі геометричних фігур знайдіть восьмикутник.
  • Розділіть фігуру на вісім рівних частин.

    Для цього перегніть фігуру навпіл.

    Ще раз перегніть отриману половину навпіл.

    Перегніть отриману чверть навпіл.

    На скільки рівних частин поділено фігуру лініями дробу?

    Як назвемо отриману частину ?

 

ІV. Вивчення теми уроку.

1.  Запис частин цілого. Читання записаних дробів.

     № 2 , с. 80

    2. Позначення частин цілого дробами.

       Назва чисельників та знаменників дробу.

    № 3 , с. 80

3. Добір дробів до рисунків.

        Відприцювання понять  про чисельник та знаменник дробу.

        № 4 , с. 80

 

V. Фізкультхвилинка. Динамічна.

VІ. Закріплення вивченого.

1. Визначення частин цілого.

     № 5 , с. 81 

    2. Робота над задачею:

  • перегляд відео (інтернет-підтримка підручника);
  • читання умови задачі №7, с.81;
  • короткий запис умови;
  • аналіз розв`язання;
  • розв`язання задачі.

 

3. Робота в групах.

       Визначення частин цілого і позначення його дробом..

       Робота з магнітним конструктором.

 

VІІ. Рефлекція.

    Прочитай записи і обгрунтуй свою думку.

       № 6 , с. 81

 

VІІІ.Домашнє завдання.

    Подай іменовані числа в інших одиницях вимірювання.

       № 8 , с. 81

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку