Презентація до уроку з математики. Урок з використанням STEM – технологій. Тема. Розв’язування « цікавих задач ». Підсумковий урок за рік

Про матеріал

Тема. Розв'язування « цікавих задач » . Підсумковий урок за рік.

Спрямування: математика 3 клас.

Мета. Формувати навички розв'язування прикладів і задач, які включають дії різного ступеня; перевірити знання учнів із вивчених тем; розвивати обчислювані навички, математичне мовлення, збагачувати словниковий запас;

розвивати логічне мислення, просторову уяву, пам'ять, увагу, розумову активність, працелюбність;

виховувати старанність, парцелюбність,здатність подолання труднощів, почуття взаємоповаги;

формувати інтерес до вивчення математики.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок з використанням STEM – технологій. Тема. Розв’язування « цікавих задач » . Підсумковий урок за рік. Вельможко Людмила Петрівна Вчитель початкових класів , м, Дніпро, КЗО “ СЗШ № 97 імені П. І. Шкідченка» ДМР

Номер слайду 2

Продзвенів уже дзвінок…Починається урок. Він незвичний і цікавий,До нас гості завітали. Повернімось до гостей. Дружно скажем: «Добрий день!»

Номер слайду 3

Чи цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну то сідайте зручніше. Попрацюємо скоріше.

Номер слайду 4

А тепер девіз згадаймо.І урок наш починаймо!А девіз нашого уроку: Міркуємо – швидко!Відповідаємо – правильно! Лічимо – точно! Пишемо – гарно!

Номер слайду 5

Мій настрій

Номер слайду 6

Класна робота

Номер слайду 7

Він сміливий і веселий,Дружать з ним П’єро, Мальвіна,Шкода, що не любить школу. Дерев’яний... (Буратіно). Гра «Угадай героїв уроку»

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка 1 9 3 6 Молодці !1 9 3 6 рікstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

3 6 + 63 = 99. Вправа « Палендром ».

Номер слайду 11

Математичний диктант. Зменшіть число 680 на 30. Збільшіть число 210 на 450. Перший доданок 130, другий 40. Знайдіть суму. Зменшуване 980, від’ємник 500. Знайдіть різницю. Від 4 сотень відніміть 5 десятків.

Номер слайду 12

Добуток двох множників дорівнює 360. Перший множник 40. Знайдіть другий множник. У скільки разів число 300 більше 30?Збільшіть число 12 у 4 рази. Зменшіть число 80 у 8 разів.

Номер слайду 13

Сьогодні на уроці ми будемо складати нову інтерактивну версію цієї казки; удоскона- лювати вміння розв’язувати задачі;формувати вміння знаходити периметр .

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Казкарщо робить?пишескладаєвигадуєпридумуєстворюєВправа « Асоціативний кущ »

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Секрет від Буратіно. Він попередив, що за кожну правильну відповідь, допомогу товаришеві, доповнення, вам буде видано по одному житону – сольдо. І в залежності від кількості зароблених на уроці сольдо , вимаєте отримати оцінку. Отже, починаємо.

Номер слайду 18

- Дуже давно у містечку на березі Середземного моря жив маленький хлопчик на ім’я Буратіно. Буратіно по – італійські - дерев’яна лялька. Друзі, пригадайте, хто подарував шарманщику Карло поліно, яке розмовляло? ( Столяр Джузеппе. )

Номер слайду 19

Номер слайду 20

100ляр

Номер слайду 21

Синоніми до слова «столяр»Столяр - тесляр, мебляр, сокирник, (коліс) колісник, стельмах

Номер слайду 22

Джузеппе розпиляв колоду довжи-ною 600см на кілька частин завдовжки 100см . Скільки частин він отримав та скільки розпилювань він зробив.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Самостійна робота.

Номер слайду 25

Перевіряємо

Номер слайду 26

Буратіно , як усі хлопчики цього містечка, ходив до школи, але вчитися він не любив.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Повернувшись додому зі школи, він зразу ж забув про уроки й не знав чим же йому себе зайняти. Хлопчик впав на підлогу коло столу і став прислухатися.

Номер слайду 29

. У цей час поруч він почув : « Кри – кри, кри - кри. » - це був старий Цвіркун.

Номер слайду 30

Я БУДУ : У -Р -О -К -уважнимрозумним організованимкмітливим

Номер слайду 31

Але крім плям нічого не вийшло. Діти,допоможіть Буратіно !

Номер слайду 32

Номер слайду 33

-- Діти, а що нам відомо про п’явок?

Номер слайду 34

Пиявки  клас  безхребетних  тварин  типу Кільчасті черви. Мають тіло завдовжки до приблизно 20 см. Існують прісноводні, морські та сухопутні види п'явок.

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Дуремар продає Карабасу п’явок. За день він спіймав а п’явок. Вранці Дуремар продав 25 п’явок , а ввечері- у 5 разів менше. Скільки п’явок залишилося у Дуремара ?

Номер слайду 37

Задача Упіймав – а п. Продав – вранці – 25 п., ввечері – ? п., у 5 разів менше. Залишилось –? п. Розв’яжи задачу , якщо а = 50, то

Номер слайду 38

Буратіно відкрив двері та побіг назустріч пригодам.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

ГРУПОВЕ опрацювання геометричного матеріалу

Номер слайду 41

Елементи SТEM - освіти 

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Номер слайду 44

Номер слайду 45

Номер слайду 46

Що нам відомо про черепаху? Черепахи, ящірки, змії, крокодили - це тварини, яких називають плазунами. Чому?

Номер слайду 47

На суші вони рухаються «плазуючи», тобто тягнуть своє тіло по землі. Тіло плазунів укрите сухими лусочками. У черепах ці лусочки зрослися й утворили міцний панцир.

Номер слайду 48

Сьогодні найбільша черепаха — шкіряста черепаха — розмір її панцира більше 2 метрів в діаметрі.

Номер слайду 49

До сухопутних гігантських черепах відноситься слонова — розмір її панцира досягає більше 1 метра завширшки.

Номер слайду 50

Тортила вела щоден-ник добрих справ. На першій сторінці щоденника вона записала 218 добрих справ, на другій — на 105 добрих справ більше. Скільки добрих справ всього виконала Тортілла ?Розв’яжіть задачу

Номер слайду 51

У черепахи в двох кладках були яйця. Після того, як з однієї клад-ки вилупилися 18 черепашок, а з іншої у 3 рази менше, залишило-ся ще цілими 24 яйця. Скільки яєць було в двох кладках спочатку ?

Номер слайду 52

Номер слайду 53

Хлопчик вхопив одного за ноги та й полетів. Над болотом пролітали гуси.

Номер слайду 54

Буратіно пролетів від водойми відстань 1 000 м за 1 хв. 40с . Скільки метрів за секунду він пролетів ?

Номер слайду 55

2015-2016 рік. Довго він летів поки не побачивнайгарнішу будівлю .

Номер слайду 56

Номер слайду 57

ПІДСУМОК УРОКУЩо повторили на уроці?Які завдання найбільше сподобалися?Над чим би ви хотіли попрацювати на наступних уроках?

Номер слайду 58

Номер слайду 59

Джерела:1. Математика. 3 клас. І семестр (за підручником М. В. Богдановича, Г. П. Лишенко). — Х. : Вид. група «Основа», 2014. — 168 с.2. Богданович М. В. Урок математики в початковій школі: навч. посіб. / М. В. Богданович, Н. О. Будна, Г. П. − Тернопіль: Навчальна книга − Богдан. 2004. − 208 с. 3. П о м е т у н О. Інтерактивні методики та система навчання. – К.: Шкільний світ, 2007. lyda9797@ukr.net

pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
12 липня 2018
Переглядів
2035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку