Уроки розвитку зв’язного мовлення

Про матеріал
Складання діалогу Мета: вчити будувати діалог формувати культуру мовлення, розвивати зв’язне мовлення, вміти будувати діалоги, виховувати шанобливе ставлення до мови, до співрозмовника.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Складання діалогу. Урок розвитку зв’язного мовлення. Вчитель початкових класів. Алещенко Г. В.

Номер слайду 2

Тема: Складання діалогу. Мета: вчити будувати діалог формувати культуру мовлення, розвивати зв’язне мовлення, вміти будувати діалоги, виховувати шанобливе ставлення до мови, до співрозмовника.

Номер слайду 3

Всі сідайте тихо, діти, домовляймось не шуміти,на уроці не дрімати, а старанно працювати.

Номер слайду 4

Сьогодні ми будемо вчитися розпитувати, дізнаватися, спілкуватися, тобто будувати діалоги. Прочитайте вислів Ф. Стендаля. Уміння вести розмову – це талант.

Номер слайду 5

З’ясувати значення слова «діалог». Як ви розумієте ці слова. (Обмін думками між двома або кількома особами чи сторонами; частина літературного твору, в якій відбувається розмова двох осіб.)

Номер слайду 6

«Так звертайся!»Які слова використовують під час спілкування, діалогу?Друже сестричко добродію. Подругою братику шановна. Тату Сергійку паніМама Маріє юначе. Бабусю Олено Василівно. Дідусю Богдане Петровичу. Складіть речення з одним із звертань. Як відокремлюємо на письмі звертання? А в усному мовленні?

Номер слайду 7

Доповнення діалогу. Телефонна розмова. Добрий день, Маріє Петрівно! Це говорить Надійка Приходько. Доброго дня, Надійко. Покличте, будь ласка, до телефону Юру. Юри немає вдома. Він пішов в бібліотеку. Прочитайте діалог. Назвіть учасників діалогу. Прочитайте репліки кожного співрозмовника. Визначте звертання та «чарівні » слова. Доповніть діалог.

Номер слайду 8

Робота в парах. Складання діалогу за уявною ситуацією та опорними словами. (Упав, боляче, давай допоможу, спасибі).2. Презентація складених діалогів.3. Аналіз допущених помилок.- Які помилки були допущені?4. Запис діалогу.

Номер слайду 9

Робота з прислів’ям. Складіть прислів’яговорити, Як, то, краще, дурниці, помовчати. Поясніть значення даного прислів’я.

Номер слайду 10

Підсумок уроку. Чого навчились на цьому уроці?Як потрібно поводитись під час розмови?Чого треба уникати?Які «чарівні» слова ви використовуєте у мовленні?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коваленко Любов
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
4 травня 2020
Переглядів
1215
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку