Відпрацювання навичок адміністратора з питань маркетингу

Про матеріал
навчити учнів у процесі уроку виробничого навчання складати бізнес план забезпечити розвиток розумових здібностей учнів, розвивати структурне, аналітичне та логічне мислення, ділові риси, самостійність, спостережливість, пам'ять, увагу, інтерес до обраної професії. Ввиховати інформаційно - освічену особу, культуру роботи з людьми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок 16 П. т. Відпрацювання навичок адміністратора з питань маркетингу. Мета: Навчальна -навчити учнів у процесі уроку виробничого навчання складати бізнес план. Розвивальна - забезпечити розвиток розумових здібностей учнів, розвивати структурне, аналітичне та логічне мислення, ділові риси, самостійність, спостережливість, пам'ять, увагу, інтерес до обраної професії. Виховна-виховати інформаційно - освічену особу, культуру роботи з людьми

Номер слайду 2

Інструкція з Охорони праціЗагальні вимоги безпеки1.1. До самостійної роботи учні зобов'язані дотримуватись правил безпеки життєдіяльності.1.2. У процесі роботи учень зобов'язаний дотримуватися правил особистої гігієни, а також утримувати в чистоті і порядку робоче місце. 2. Вимоги безпеки перед початком роботи2.1. Учень повинен включити освітлення всього приміщення, достовірно переконатися в справній і правильній роботі світильників, при цьому найменша освітленість робочого місця допускається: при люмінесцентних лампах і не менше 300 лк. (20 Вт/м2.), при лампах розжарювання і не менше 150 лк.(48 Вт/м2.).2.2. Учень зобов'язаний здійснити провітрювання приміщення і підготовку до роботи необхідних канцелярських приналежностей, а також персонального комп'ютера та принтера, у разі потреби. 3. Вимоги безпеки під час роботи3.1. Учень зобов'язаний суворо виконувати послідовність роботи з документами, яка встановлена інструкційно-технологічними картками.3.2. Учень повинен забезпечити дотримання порядку робочого місця, не допускаючи його захаращення сторонніми предметами і непотрібною документацією.3.3. При недостатньому освітленні робочого місця необхідно для додаткового освітлення використовувати настільну лампу.

Номер слайду 3

3.4. Для підтримання здорового мікроклімату учню слід через кожні дві години роботи проводити провітрювання приміщення.3.5. При тривалій роботі з документацією і на персональному комп'ютері, з метою зниження стомлення зорового аналізатора, усунення впливу гіподинамії та гіпокінезії, а також запобігання розвитку стомлення від тривалого перебування у незмінній позі, через кожну годину безперервної роботи учень зобов'язаний робити невелику перерву на 10-15 хвилин, під час якої слід виконувати простий комплекс вправ для очей, фізкультурні паузи і фізкультурні хвилинки.3.6. Учень під час роботи слід суворо дотримуватися правил даної інструкції з охорони праці.4. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях4.1. У разі появи несправності в роботі персонального комп'ютера, стороннього шуму, іскріння і запаху гару, учень повинен негайно відключити комп'ютер від електричної мережі .4.2. При виникненні пожежі, учень зобов'язаний оперативно передати інформацію до найближчої пожежної частини, потім приступити до гасіння осередку пожежі своїми силами за допомогою первинних засобів гасіння пожеж.4.3. При отриманні травми, учню слід негайно звернутися за медичною допомогою. 

Номер слайду 4

Маркетинг −це система заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства за допомогою пристосування до вимог ринку, тобто до вимог споживачів. Стратегія маркетингу — основний спосіб досягнення маркетингових цілей, формуючи та конкретизуючи відповідну структуру комплексу маркетингу. Стратегія маркетингу показує з яким продуктом, на які ринки, з яким обсягом продукції необхідно виходити для досягнення поставлених цілей.

Номер слайду 5

Маркетинговий менеджмент— це процес, основними складовими якого є аналіз, планування, реалізація планів та контроль за здійсненням заходів, спрямованих на встановлення, зміцнення і підтримання взаємовигідних обмінів з цільовими ринками для досягнення цілей підприємства (отримання прибутку, збільшення обсягів збуту, збільшення частки ринку тощо). Рекла́ма — популяризація товарів, видовищ, послуг і т. ін. з метою привернути увагу покупців, споживачів, глядачів, замовників тощо, поширення інформації про когось, щось для створення популярності, а також візуальна та інша медіа-продукція — плакати, оголошення, відеокліпи, що використовуються як засіб привертання уваги потенційних споживачів.

Номер слайду 6

В ході своєї діяльності адміністратору доводиться стикатися з вирішенням ряду питань, що стосуються маркетингу. Наприклад, адміністратор проводить оперативне опитування відвідувачів щодо якості та сервісу, вивчає попит і запити відвідувачів. Крім того, він інформує керівництво підприємства (установи, організації) про наявні недоліки в обслуговуванні відвідувачів, вживає заходи щодо їх ліквідації. Також адміністратор може вносити пропозиції щодо підтримання іміджу, популяризації торгівельної марки підприємства і просуванню його товарів (послуг) на ринку. Адміністратор, залежно від специфіки діяльності підприємства (установи, організації) приймає замовлення у особливо важливих клієнтів, надаючи їм особливі знаки уваги і допомогу як представник адміністрації закладу.

Номер слайду 7

Картка завдань1. Створити анкету, для соц. опитування людей про вашу торгову марку, або порівняння товарів, для визначення конкурентноспроможного на ринку.

Номер слайду 8

Якою б не була тема анкетування клієнтів, процедура складання анкети підпорядковується певним загальним принципам. Не задавайте в анкеті-опитувальник двозначних питань, над якими респонденту доведеться довго думати. Питання в анкеті-опитувальнику повинні бути, по можливості, короткими. Спробуйте розбити довгі питання на кілька коротких (підлеглих), і запропонуйте кілька можливих відповідей на кожен. Так ви спростите завдання, зробите анкетування клієнтів більш зручним для них, а значить – більш достовірним. Не нав'язуйте клієнтам в процесі анкетування певну відповідь і не підштовхуйте до однозначного висновку. Наприклад, неприпустимими вважаються формулювання “Чи не здається Вам …”, “Ви згодні з тим, що …”, “Чому Ви негативно ставитеся до …”. Анкета-опитувальник повинна відповідати культурним, соціальним, психологічним особливостям аудиторії. Не варто в оперативних анкетах задавати питання, які перевищують звичайні можливості пам'яті і логіки або змушують витрачати на відповідь багато часу. Наприклад, питання про покупки, які клієнт зробив дуже давно. Питання анкет-опитувальників необхідно формулювати в етичній формі, вони не повинні викликати негативних емоцій і незручності у респондентів. Головне і загальне для всіх анкет-опитувальників правило – питання повинні бути чіткими, грамотно сформульованими на літературній мові, без панібратства і сленгових виразів.Інструктивно технологічна карта

Номер слайду 9

Приклад створеної анкети Анкета для вивчення споживчих переваг шоколаду. Доброго дня!Приділіть, будь ласка, декілька хвилин для того, щоб пройти опитування!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Виконане завдання надіслати для перевірки на електронну адресу mawa1995@ukr.net

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Дубровіна Жанна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 листопада 2021
Переглядів
553
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку