Шацький лісовий коледж ім.В. В. Сулька
Відкрита виховна година
на тему: «Світ захоплень нашої
групи»
Куратор: Терета Л.М.
Мета: ознайомити присутніх викладачів та студентів інших груп та курсів із захопленнями студентів групи, їхніми талантами, досягнен-
нями, перемогами у різних видах спорту, участі в художній самодія-
льності; виховувати інтерес до заняття спортом, до рукоділля, виявля-
ти та розвивати таланти.
Місце проведення: актова зала коледжу.
Обладнання: -виставка дипломів ,грамот, медалей різного ґатунку,
кубків, отриманих студентами групи за досягнення у
різних видах спорту;
-виставка виробів з бісеру, картин з прісного тіста, ви-
робів сплетених спицями;
-музичне обладнання.
Сгрупи? Про це та ще багато чого цікавого ми почуємо сьогодні з вуст самих студентів. Отже, зустрічайте нашу групуценарій проведення виховної години
1. Вступне слово куратора групи.
Шановні викладачі, шановні студенти. Всі ми знаємо студентів цієї групи такими, якими вони є на заняттях та і взагалі в коледжі. Але ж всі вони особистості, мають свої уподобання,улюблені заняття у віль-
ний від навчання час, свої захоплення. Яким він є світ захоплень
групи? Про це та ще багато чого цікавого ми почуємо сьогодні з вуст самих студентів. Отже, зустрічайте нашу групу.(До актової зали вхо- дять студенти групи).
2.Виступ старости групи.
Куратором нашої групи є ... . Я є старостою групи. Дозвольте мені, найперше, декілька слів сказати про нашу групу.В групі 25 студентів:
6 дівчат та 19 хлопців.
Група спортивна .Вже на першій робочій лінійці коледжу аж 6
хлопців нашої групи отримали грамоти за зайняте призове місце по футболу. А ще хлопці займаються легкою атлетикою,важкою атлети-
кою,туризмом, грою на гітарі. Дівчата - бісероплетінням, художньою самодіяльністю. Кожен має справу до душі. Про це та інше вони роз-
кажуть самі.
3.Розповідь спортсменів-футболістів про своє захоплення.
(На сцену виходять четверо хлопців)
Кожен з них розказує про своє захоплення футболом, показує нагороди та розповідає, де і коли їх отримав.
4.Розповідь про захоплення співом.
( На сцені з’являються дівчата. )
Вони розповідають про своє захоплення та співають українську
романтичну пісню.
5. Картини з прісного тіста.
Студентка N. розповідає про своє досить цікаве захоплення, про те, що більшість картин вона дарує своїм друзям на День народження.
6. Легка атлетика.
(На сцену виходять четверо хлопців)
Хлопці розповідають про захоплення легкою атлетикою, про свої успіхи та нагороди.
Студент M. - кандидат в майстри спорту з легкої атлетики. Має із багато грамот, медалей різного ґатунку, кубок.
.
7. Гра на гітарі.
Студент А. розповідає про себе, про те ,що у вільний від навчання
час ходить до музичної школи та вчиться грати на гітарі. На сцені грає одну із своїх улюблених мелодій.
8.Розповідь про заняття бісероплетінням.
( На сцені з’являються дівчата. )
Дівчата розповідають про себе, своє захоплення, демонструють свої вироби. Приємно те, що свої найкращі експонати вони присвятили найріднішим людям - батькам.
9.Захоплення туризмом.
Студент В. розповідає про себе, своє захоплення, чому саме його так вабить туризм.
10.Мотоспорт.
Студент К. любить мотоспорт. З нетерпінням чекає повноліття,
щоб отримати права і серйозно зайнятися улюбленим видом спорту.
11.Важка атлетика.
(На сцену виходять двоє хлопців)
Обидва студенти з гордістю розповідають про заняття важкою
атлетикою, свої успіхи та досягнення.
12. (На сцені знову хлопці - студенти .)
Вони ще не визначилися із своїм захопленням, проте твердо знають, що люблять ліс, природу і тому прийшли навчатись в лісовий коледж.
Про це і розказали всім присутнім.
13. Заключне слово куратора.
Додаток.
Запитання до студентів, які розповідали про свої
захоплення.
1.Як давно ви займаєтесь футболом?
2.Чи грали ви за шкільні команди?
3.Які нагороди маєте?
4.Чи виступали зі співом в школі?
5.Які пісні найчастіше співали?
6.Яким пісням надаєте перевагу тепер?
7.Із скількох років займаєшся виготовленням картин з тіста?
8.Що спонукало до цього?
9.Чи вдається тобі поєднувати тренування з легкої атлетики і
навчання в коледжі?
10.Чому саме обрав легку атлетику?
11.Хто тебе навчив грати на гітарі?
12.Твої улюблені музичні твори? Напрям у музиці?
13.Хто або що було поштовхом для заняття бісероплетінням?
14.Скільки експонатів у твоїй колекції?
15.Який виріб найулюбленіший?
16.Чи хотіла б ти у майбутньому організувати виставку?