Виховний позакласний захід з математики «Число π – найвідоміша константа в світі!»

Про матеріал
Навчальна складова мети уроку: формування математичної компетентності учнів. Засвоєння учнями матеріалу, пов’язаного з числом «π». Розвивальна складова мети уроку: формування логічного мислення, уваги, порівняння, узагальнення, припущення, доведення. Виховна складова мети уроку: розвиток навичок взаємодопомоги при роботі в парі та спілкуванні в колективі, зацікавленості, мотивації до вивчення нового, пізнавальної активності, самостійності.
Перегляд файлу

Виховний позакласний захід з математики.

Вікторина для учнів 6-11 класів

«Число π – найвідоміша константа в світі!»

Мета:

  • Навчальна складова  мети уроку: формування математичної  компетентності учнів. Засвоєння учнями матеріалу, пов’язаного з числом «π».
  • Розвивальна складова мети уроку: формування  логічного мислення, уваги, порівняння, узагальнення, припущення, доведення.
  • Виховна складова мети уроку: розвиток навичок взаємодопомоги  при роботі  в парі та спілкуванні в колективі,  зацікавленості, мотивації до вивчення нового, пізнавальної активності, самостійності.

Обладнання:  презентація, інтерактивна дошка, комп’ютер, проектор

Тип уроку: закріплення та запам’ятовування

Форма проведення: ігрова вікторина

Правила гри: клас ділиться на 3 команди, на кожну команду буде по 1 бланку відповідей, яку заповнює капітан команди. На кожне питання буде відведено по 1 хвилині часу. По закінченню питань будуть підраховані бали (1 питання – 1 бал). Якщо виявиться, що у команд однакова кількість балів, тоді пропонується провести вирішальний двобій капітанів команд «Точка зору» - конкурс ораторів. Капітани повинні висловити свою думку за 1 хвилину стосовно питання: чому нам треба вивчати математику.

Питання вікторини:

1. Напишіть дату святкування міжнародного дня числа «π»

Відповідь:

 

2. З якого алфавіту буква «π»?

Відповідь:

 

3. Запишіть переклад грецького слова περιφέρεια ?

Відповідь:

 

4. Хто з учених першим описав наближене значення числа «π»?

1) Евклід 2) Архімед 3) Піфагор 4) Ейнштейн

 

5. Хто з учених народився 14 березня?

 Відповідь:

 

6. Чи продовжите вірш:

      Потрібно тільки постаратися

      І запам'ятати все, як є:

      3, 14, 15, ....

Відповідь:

 

7.Где встановлений пам'ятник числу «π»?

Відповідь:

 

8. Яку величину в математиці позначають «π»?

Відповідь:

 

9. У якому році був встановлений світовий рекорд Раджвір Міна із запам'ятовування знаків числа пі після коми?

1) 1997  2) 2015  3) 1988  4) 2010

 

10.Скільки знаків після коми відтворив Раджвір Міна?

Відповідь:

 

11. Будівництво яких древніх споруд пов'язують з числом π?

Відповідь:

 

12. Хто поставив український рекорд із запам'ятовування знаків після коми в числі пі?

1) Н. Скрипка  2) А. Гарін   3) А.Беляєв

 

13.Запішіть формули в яких використовується число пі.

Відповідь:

 

14. У якому році і ким було введено позначення числа пі?

Відповідь:

 

15. Якому математику належать слова: «Пі - загадкове число, яке лізе в двері, у вікно і через дах!»

Відповідь:

 

16.До якої множини належить число пі?

1) N  2) Z  3) Q  4) R  5) I

 

17. Запишіть 13 знаків числа пі після коми.

Відповідь:

 

18. Хто з учених довів, що число пі є ірраціональним числом?

1) У. Джонс  2) Л. Ейлер   3) Г. Ламберт

 

Відповіді до вікторини:

1. 14 березня або 22 липня

2. Грецький

3. Окружність

4. 2) Архімед

5. 1) А. Ейнштейн

6. 92 і 6

7. США в місті Сіетл

8. Відношення довжини окружності до її діаметра

9. 2015

10. 70 000

11. Єгипетські піраміди, Вавилонська вежа, палац царя Соломона і багато інших.

12. 2) Артем Гарін

13. З = 2πR, V = ( 3/4) π R 3 , S = π R 2

14. Вільям Джонс в 1706р

15. Англійський математик Серпень де Морган 

16. 5) I

17. 141 592 653 589 7

18. 3) Г. Ламберт

 

Завершення:

Число Пі – дивна константа, яка знайшла своє застосування в самих різних областях, починаючи від техніки й будівництва й закінчуючи сферами мистецтва. Як і будь-яка інша величина, яка застосовується часто і яку неможливо обчислити повністю, вона завжди буде привертати до себе увагу математиків, фізиків і інших учених.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жуковська Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 травня 2020
Переглядів
825
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку