Заняття з арт-терапії "Малюємо настрій"

Про матеріал
Група продовженого дня відіграє значну роль в освітньому процесі молодших школярів, сприяє всебічному розвитку дитини ( розумовому, моральному,фізичному,естетичному). Пропоную до Вашої уваги заняття з арт-терапії, що має на меті зняти емоційне напруження вихованців після уроків, формування позитивної самооцінки.
Перегляд файлу

Малюємо настрій

   Матеріал та обладнання:  аркуш ватману та альбомні аркуші, фарби, пензлики, скляночки з водою, кольорові олівці, воскова крейда, фломастери, піктограми емоцій та аркуші із силуетом людини.

Мета: зняття емоційного напруження після уроків, формування позитивного образу Я, аналіз актуальних станів дітей; розширювати словниковий запас школярів, формувати критичне мислення та емоційний інтелект, розвивати зв’язне мовлення; виховувати дбайливе ставлення та повагу до інших, формувати позитивну самооцінку.

 

Хід заходу:

 

1. Знайомство. Вихователь розсаджує дітей, повідомляє тему та мету завдання і для початку пропонує провести гру «Змійка» з метою налаштуватися на роботу, пригадати імена одне одного та представитися гостям заходу. Гра «Змійка»: перший гравець називає своє ім’я, наступний – ім’я попереднього та своє, третій – імена двох попередніх гравців і своє, і так діти вибудовують довгу «змійку» з імен.

 

2. Графічне завдання «Промені сонця»

 

Вихователь:

 

- Під час наших занять ми багато малюємо. Давайте уявимо, що наша група – це сонце. Просто будьте самими собою. Кожен з вас — сонце. Якщо у вас радісний настрій — від вас відходять радісні промені, якщо сумне — сумні. Давайте намалюємо сонце, промені якого сумують, дивуються, радіють, зляться.

 

Діти по черзі малюють свої промінчики від великого сонячного кола на аркуші ватману. Потім серед піктограм емоцій (намальованих на вирізаних кружечках діаметром 5 см) кожна дитина вибирає ті, які відображають її власні почуття на сьогоднішній день. Піктограми наклеюються на промені.
 

Наприкінці завдання великий малюнок із сонцем вихователь чіпляє на дошку.

 

3.Вправа «Мій портрет».

 

Вихователь:

 

-А тепер давайте помріємо: якими б ми хотіли бути, якими вирости. Давайте спробуємо кожен намалювати свій власний портрет. Але портрет цей буде не простим. Ми вже робили з вами ілюстрації, обводячи долоньки. Давайте спробуємо обвести долоньку і уявити, що це ви: намалювати їй обличчя ( оченята, посмішку чи сум), аксесуари ( капелюшок, корону, метелика чи бантик тощо).
 

Діти працюють над завданням. Наприкінці за бажанням розповідають про свої малюнки, про те, якими мріють бути і вирости.

 

4. Фізкультхвилинка.

 

5.Діагностичне завдання «Колір настрою».

 

Вихователь:

 

- А який буває настрій у людини?

Перед вами аркуші із силуетами людини. Ви можете уявити, що це ваші батьки, друг чи якась інша близька людина. І кожен спробує прикрасити силует людини тими фарбами, тими кольорами, якими можна передати настрій. Кольорів може бути декілька, адже одна і та ж людина переживає різні емоції. Готові силуети вже є, вибирайте пензлик, відкривайте фарбу і спробуйте розфарбувати вашу людинку у кольори, що вам подобаються.

 

Під час малювання вихователь звертає увагу дітей на те, що всі малюють по-різному, оскільки всі люди різні, кожна людина унікальна, не схожа на інших.

 

Наприкінці завдання діти намагаються пояснити, чому саме такі кольори вони вибрали для передачі настрою людини.

 

 

Підбиття підсумків:

Вихователь:

 

- Ну що ж. Ми з вами сьогодні плідно попрацювали. З’ясували, що людині властиві безліч емоцій, що всі ці емоції природні  і їх нема чого соромитися, що свій настрій завжди можна пояснити, розповісти про нього оточуючим і у разі потреби отримати підтримку. Давайте ж і надалі будемо у групі добрими друзями, щоб і настрій наш завжди залишався добрим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
2498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку