Збірник містить ранкові кола. Розміщено п'ять вправ для кфективнішої праці на уроках
Відділ освіти, культури, молоді та спорту
Маневицької селищної ради
Загальноосвітня школа І ступня села Хряськ – філія Опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Цміни»
Якубишина Наталія Трохимівна – вчитель початкових класів
Загальноосвітньої школи І ступеня села Хряськ - філії
ОЗ « ЗОШ І-ІІІ ступенів села Цміни»
Маневичі 2021
Назва навчально-методичного видання: «Ранкові зустрічі».
Тип навчально-методичного видання: збірник завдань.
Повна назва назва навчального закладу: загальноосвітня школа І ступеня села Хряськ – філія ОЗ «ЗОШ
І-ІІІ ступеня села Цміни»
Кількість сторінок 10.
Анотація
У збірнику подано розробки ранкових зустрічей для дітей почататкових класів. Використання інтерактивних технологій навчання, дидактичних ігор, роботи в парах, групах. Ранкові зустрічі зближують дітей, діти починають піклуватися один про одного, поважати, довіряти, допомагати, дружити, самовдосконалюватися. Ранкові зустрічі мають 4 основних компоненти: вітання, групове заняття, обмін інформацією, щоденні новини. Проводяться ранкові зустрічі для того, щоб створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на ввесь день перебування у школі.
Розробник :
Якубишина Наталія Трохимівна – вчитель початкових класів, другої категорії.
Рецензент:
Басюк Лариса Дмитрівна – завідувач філії, вчитель вищої категорії.
Навчально –методичне видання затвердженно радою методичного кабінету Маневицького району
Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям – це саме ті особливості, що відображають сутність ранкової зустрічі.
Ранкова зустріч – це зустріч на початку дня учнів класу з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання дня.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15 – 25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
Ранкова зустріч 1
Всі стоять у колі і разом промовляють:
« Добрий день!»
Дружно всі вітаються
«Добрий день!»
Вліво, вправо повертаються
Туди- сюди посміхаються
Добрий день,
Дружно всі не відставайте
Добрий день.
Пора року – осінь.
На набірному полотні разом викласти :
Якби я був(ла) пташкою…
« Облітав журавель».
Ранкова зустріч 2
Діти стоять півколом.
Гляньте: сонечко сміється!
-Давайте привітаємося з сонечком:
Здрастуй, сонце золоте.
Здрастуй , небо голубе.
Здрастуй, теплий вітерець.
Сонячний зайчик заглянув тобі в очі. Закрий їх. Ніжно пробіг по твоєму обличчю. Погладь його. Пригладжуй його ніжно , легко, щоб не злякати : на лобі , на щічках, носику, ручках, животику, ніжках. Сонячний зайчик сховався за комірець, він грається з тобою.
Пора року. Проспівати три місяці. Який зараз місяць? Який одяг сьогодні у дітей.
Догадайся по діях, яке слово задумано:
Ранкова зустріч 3
-Добридень, добридень, добридень скажу,
Як ранок настане до школи іду.
Тут вуха, тут носик, а тут голова,
Тут ручки, тут ніжки, тут є і п’ята.
Виглянуло сонечко ( підняли руки вгору )
Подув легенький вітерець (терти долоні)
Іду на галявину ( рухи ходи ).
На галявині ростуть квіти(долонями показуємо –імітуємо квіти)
Над квітами літають метелики (махаємо руками як крильцями метелики).
Пішов дощик ( кап, кап, кап,..)пішов ще сильніше.
І мені довелося йти під дощем ( рухи ходи)
Пора року- осінь
Місяць – вересень
Число – 12
День тижня –середа
*Їжачок спочатку з’їв ягідку, потім яблучко і гриб. Що він з’їв останнє?
*Знайди закономірність і підбери пару до слів:
*Назви різні професії:
Хто варить обід ?
Хто будує дім ?
Хто лікує дітей ?
Хто шиє одяг ?
Хто водить машину ?
Ранкова зустріч 4
1.Привітання. Разом з дітьми промовляємо слова:
2. Виконання фізичних вправ за змістом вірша:
3. Робота з календарем.
4. Етюд на вираження задоволення і радості « Квітка»
5.Авторське крісло . Осінь – чарівниця.
Ранкова зустріч 5
Доброго ранку, першокласники!
Діти стають у коло «ланцюжком», вітають з новим днем один одного, висловлюють побажання на цей день.
Сьогодні:
Місяць:
День тижня:
Погода:
*Математична хвилинка:
-Яке сьогодні число: двоцифрове чи одноцифрове?
-Назвіть сусідів цього числа.
-Яке число буде наступне?
-Яке число було вчора?
3. Із скарбнички ігор для розумних.
Гра « Де чий будиночок?» ( за таблицею-ілюстрацією «Зоопарк – море – ліс»).
Закріпити уявлення «вище- нижче», «більше – менше», «довше – коротше», « легше –важче».
Діти стають у коло ,обіймають один одного за плечі та хором читають скоромовку
« На даху у Шури жив Лелека Жура».
Ведучий говорить та показує, діти повторюють:
Він ходить ось так…
Він злітає ось так …
Він парить ось так…
Відпочиває ось так…
Воду пив ось так …
Він сумував ось так …
Він танцював ось так … ( і так спочатку).
Новини дня у класі ( родині, школі, країні).
Список використаної літератури: