5 способів використання QR-кодів на уроках математики

Про матеріал
Світ сучасної людини насичений мобільними пристроями. Все частіше смартфон в руках дитини стає руйнівником культури розумової праці, послаблює пам’ять, розсіює увагу, тобто негативно впливає на навчальний процес, оскільки розглядається дитиною як іграшка. Тому доцільно перетворити смартфон на помічника в отриманні знань. Існує величезна кількість способів використання смартфона для посилення пізнавального інтересу учня. Один із способів це використання QR-кодів.
Перегляд файлу

5 способів використання QR-кодів на уроках математики

 

Світ сучасної людини насичений мобільними пристроями. Все частіше смартфон в руках дитини стає руйнівником культури розумової праці, послаблює пам’ять, розсіює увагу, тобто негативно впливає на навчальний процес, оскільки розглядається дитиною як іграшка. Тому доцільно перетворити смартфон на помічника в отриманні знань. 

Існує величезна кількість способів використання смартфона для посилення пізнавального інтересу учня. Один із способів це використання  QR-кодів. 

QR-код є досить популярним інструментом. З його допомогою можна миттєво вносити інформацію до свого телефону, переходити за web-посиланнями тощо.

QR-коди з’являються на сторінках навчальної літератури,  шкільних підручниках. 

QR-коди можна успішно використовувати і в процесі навчання математики. Їхнє використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу. За допомогою QR-кодів можна урізноманітнити уроки математики та організувати позакласну роботу.

Наведу 5 способів використання QR-кодів на уроках математики.

 

№1. Завдання картки

 

Картки із завданнями, на яких додаю QR-коди із відповідями і, наприклад, із кількістю балів за правильну відповідь. Учень випадковим чином вибирає завдання і отримує негайний зворотній зв'язок. 

Робота із картками вже є звичною, але з допомогою QR - кодів, зацікавленість зростає.

Ефективно при закріпленні вивченого матеріалу та відпрацюванні навиків застосування формул, прийомів, алгоритмів.

 

№2. Групова робота – колаборація

 

Працюючи в групах, учні разом розв’язують  задачі. Знайшовши  відповідь, вони можуть негайно перевірити, чи правильно вони виконали завдання. Мої учні  люблять такий підхід, часто дискутують розв’язуючи задачу. Вони також і ініціюють розмови зі мною, коли не розуміють, чому дана відповідь є правильною. Такий вид діяльності доцільно організовувати для вивчення нового матеріалу та поглиблення знань з теми.

 

 

 

№3. Марафон

 

Учні змагаються між собою, щоб відповісти на якомога більше запитань. Кожен отримує завдання. Вони використовують QR-код, щоб перевірити відповідь. Я додаю ще один QR-код, щоб надати випадкову кількість балів за кожне питання. Тоді діти змагаються, щоб побачити, хто може заробити найбільшу кількість балів, і вони дуже раді, коли вони відповідають на запитання і заробляють 100 балів! Чудово мотивує дітей до повторення та узагальнення вивченого, можна використовувати одні й ті самі завдання і на початку теми і в кінці.

 

 

 

 

№4. Квести

 

У квесті зручно розташувати завдання у кабінеті математики, також можна і на коридорі на станціях із QR-кодами. Дайте учням маршрутний лист, а потім на кожній станції вони сканують QR-код, щоб отримати інше запитання, щоб пройти своїм маршрутом. Або, озброївшись листом відповідей, щоб записати свою роботу, студенти рухаються від станції до станції, кожен QR-код виявляє іншу задачу чи запитання. 

 

 

№ 5. Дошка вибору

 

На дошці намалювати квадрат із номерами завдань. Учні вибирають номер запитання і отримують відповідний QR-код, який містить завдання для виконання, а потім сканують QR-код, щоб побачити, що їм потрібно зробити. Коли вони закінчать це завдання, вони переходять до наступного завдання на дошці вибору. Таким чином маючи всього кілька завдань, можна організувати самостійну роботу учнів і знайдеться час для надання зворотного зв’язку.

 

 

Початок роботи з QR-кодами

Завдання QR-коду легко створити. Просто створіть QR-код однією з декількох безкоштовних програм зчитування QR-кодів (наприклад -QRStuff) та скопіюйте/вставте їх у документ. Учні можуть використовувати програму зчитування QR-кодів на планшеті чи на своєму телефоні.

Спробуйте, я впевнена, що вам і вашим учням сподобається!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Власюк Любов
    дякую.хочу використати в роботі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
24 травня 2020
Переглядів
982
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку