А я в гостях у _____ була. Вона мене гостинно пригощала. Букет листочків жовтих подала, А ще красу мені подарувала. А скільки кольорів у ній живе, А скільки сонця, радості ясної! То хмарка, мов кораблик, пропливе, То впав листок з берізки осяйної. А то каштан із дерева впаде, Метелик приземлиться серед цвіту. ДО КОГО В ГОСТІ ЗАВІТАЛИ?ЧОМУ ТАК ДУМАЄТЕ? ДОВЕДІТЬЯкі прикмети осені описано?Чим милується автор?Як автор ставиться до осінньої краси?
Діти, сьогодні ми поговоримо про різну осінь, познайомимося з новими творами В. Сухомлинського. Наше завдання: виразно й гарно читати, бути уважними, допомагати один одному, правильно й красиво висловлювати свої думки, творчо працювати, здобувати нові знання. Я впевнена, що сьогодні ви виконаєте всі завдання на «відмінно»!
4. Був тихий ...а) похмурий день; б) сонячний день.5. Дівчатка побачили на гілці ...а) велике рожеве яблуко; б) велике жовте яблуко.6. Зараз ми його зірвемо ...а) сказала Ніна й зірвала яблуко; б) сказала Оля й зірвала яблуко. Відповіді: 1) б, 2) а, 3) а, 4) б, 5) а, 6) а.style.colorfillcolorfill.type
Повторне читання оповідання вголос, аналіз змісту. Коли відбуваються події, описані автором?Де гуляли сестрички?Що вони побачили на гілці?Хто хотів мати це яблуко?Чому яблуко переходило з одних рук у другі?Чому у маминих очах засяяла радість?Чи з’їла вона подароване дочками яблуко ? Прочитайте.
Гра «Опале листя». Робота в паріЗавдання: скласти з «половинок» листочків прислів’я, пояснити їх значення. Грім у вересні – тепла осінь. Осінь іде – за собою дощі веде. Жовтень ходить по краю і виганяє пташок із гаю. Листопад – вересню онук, жовтню син, а зимі – рідний брат.style.colorfillcolorfill.type