ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
ІІ семестр
74 години (4 години на тиждень)
118 годин на рік
№ |
Тема |
Стор. |
Дата |
Прим. |
||
45 |
Несмійся з другого, щоб тобі не було того. Всеволод Нестайко «Суд у цирку» «Чи уважно ти читав?»
|
77-82 |
09.01 |
|
||
46 |
Урок позакласного читання №8.
|
|
10.01 |
|
||
П’єса -казка. Байки. |
||||||
47 |
Поняття «п’єса-казка», «діалог», «монолог» Олександр Олесь «Бабусина пригода» |
83-90 |
13.01 |
|
||
48 |
Не гостри зубів на чуже. Олександр Олесь «Бабусина пригода» (продовження) |
83-90 |
14.01 |
|
||
49 |
Леся Мовчун «Горіхові принцеси» (скрочено) |
Хрестоматія |
16.01 |
|
||
50. |
Вступ до розділу «Байки». Що таке байка,і хто такий байкар? Життєвий і творчий шлях Л.Глібова Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» |
93-925
|
17.01 |
|
||
51. |
Байки. «Байки»Л.Глібов«Коник-стрибунець», «Чиж та Голуб» |
93-98
|
20.01 |
|
||
52. |
Павло Глазовий «Глибинна мораль» |
Хрестоматія |
21.01 |
|
||
53 |
Урок позакласного читання №9. Наталя Забіла (казки) |
|
23.01 |
|
||
54 |
Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Життя і творчість Лесі Українки. «Як дитиною бувало…», «Мамо, іде вже зима…» |
99-102 Напам.
|
24.01 |
|
||
55. |
Серцем розуміти картини природи Життя і творчість Олександра Олеся. «Згадую: так я в дитинстві любив …», «Серед краси» |
102-103 |
27.01 |
|
||
56 |
Життєвий і творчий шлях Д.Павличка. Сила уяви. Дмитро Павличко «Мрія!»,«Гном» |
104-105
|
28.01 |
|
||
57 |
Життєвий і творчий шлях Грицька Бойка. «Як невдаха виступав», «Сашко». Веселинки, скоромовки. «Чому Тимко подряпаний». |
106-107
|
30.01 |
|
||
58 |
Особливий і неповторний світ віршів Анатолія Качана. Життєвий і творчий шлях А.Качана. Анатолій Качан «Дівчинка і море». «Біля тихого Дунаю» |
108-110 |
31.01 |
|
||
59 |
Поетична майстерня. Ігор Калинець «Зірка» |
Хрестоматія |
02.02 |
|
||
60. |
Марійка Підгірянка «Вечір іде» |
Хрестоматія |
04.02 |
|
||
61. |
Урок позакласного читання №10 Рідний край і наші земляки письменники |
|
06.02 |
|
||
62 |
Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово) |
|
07.02 |
|
||
63. |
Вступ до теми «Прозові твори». Людина красна не словами, а добрими ділами. Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». |
114-115 |
10.02 |
|
||
64. |
Приятеля легше знайти, ніж зберегти Василь Сухомлинський «Кінь утік». |
115-116 |
11.02 |
|
||
65 |
В. Сухомлинський «Ой, як же я берегтиму тебе!», «Як Сергійко навчився жаліти» |
101-103 «Я люблю читати» |
13.02 |
|
||
66. |
Валентина Вздульська «Вертихвіст»
|
Хрестоматія |
14.02 |
|
||
67 |
О.Караванська «Вишиванка» (уривок) |
130-133 Хрестоматія |
17.02 |
|
||
68. |
Смішне і повчальне – поряд. |
117-120 |
18.02 |
|
||
69 |
Урок позакласного читання №11. Життя дано людині на добрі справи. |
|
20.02 |
|
||
70 |
Джеремі Стронґ «Пиріг Дружби» (із повісті «Ґармидер у школі») |
Хрестоматія |
21.02 |
|
||
71. |
Життєвий і творчий шлях Я.Стельмаха. Літні пригоди. Я.Стельмах«Ловись , рибко!» |
121-125 |
24.02. |
|
||
72 |
Літні пригоди. Я.Стельмах «Ловись , рибко!» (продовження) |
125-128 |
25.02 |
|
||
73 |
Катерина Бабкіна «Мсьє Жак та квітнева риба» |
Хрестоматія |
27.02. |
|
||
74 |
Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово)
|
|
28.02. |
|
||
75. |
Вступ до розділу .Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...» Дитинство Тараса Шевченка. Антін Лотоцький «Малий Тарас чумакує» |
130-133 |
02.03 |
|
||
76. |
Тяжко-важко в світі жити сироті без роду. Оксана Іваненко«Тарас у наймах» |
134-135 |
03.03. |
|
||
77. |
Оксана Іваненко «Чабан».(уривок з книги «Тарасові шляхи») |
85-87 «Я люблю читати» |
05.03 |
|
||
78. |
Урок позакласного читання №12 |
|
06.03 |
|
||
79 |
Шевченкове слово. Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» ,«І досі сниться: під горою» |
135-137 |
10.03 |
|
||
80. |
Пейзажна лірика . Т Шевченко. «Тече вода із-за гаю»(напам’ять) |
137-138 Напам. |
12.03 |
|
||
81. |
Головна думка . В.Сухомлинський «Сонце заходить». Підсумок за темою. |
138-140 |
13.03 |
|
||
82. |
Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу».Життєвий і творчий шлях братів Грімм Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).Напам’ять уривок |
142-146
Напам.ури-вок з казки |
16.03 |
|
||
83 |
Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (Поділ тексту на частини. Стислий переказ) |
142-146 |
17.03 |
|
||
84. |
Весела дерев’яна лялька , яку знає весь світ.Карло Коллоді«Пригоди Піноккіо» |
147-152 |
19.03 |
|
||
85 |
Урок позакласного читання №13. До Франкової криниці. |
|
20.03 |
|
||
86 |
Пригоди дерев’яного чоловічка Порівняння казок Коллоді та О.Толстого |
147-152 |
30.03 |
|
||
87. |
Чудеса поруч.АстрідЛіндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» |
152-157 |
31.03 |
|
||
88. |
Шарль Перро «Кіт у чоботях» (скорочено) |
61-66 «Я люблю читати» |
02.04 |
|
||
89 |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» |
Хрестоматія |
03.04 |
|
||
90. |
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, який живе на даху» |
Хрестоматія
|
06.04 |
|
||
91 |
Божена Нємцова «У царя Трояна цапині вуха» Підсумок за темою. |
67-69,69-72 «Я люблю читати» |
07.04 |
|
||
92.
|
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
|
09.04 |
|
||
93 |
Вступ до розділу «Прийди,весно, з радістю!», «Благослови, мати, весну зустрічати» (за Василем Скуратівським) |
160-161 |
10.04 |
|
||
94 |
Урок позакласного читання №14. Червона калино, чого в лузі гнешся? |
|
13.04 |
|
||
95 |
Казка живої природи. Тамара Коломієць «Березень». |
162 |
14.04 |
|
||
96 |
Перший весняний місяць. Щебетала пташечка(укр. народна пісня) Іван Франко «Надійшла весна прекрасна..» Г.Чубач «Роса». |
117, 125
«Я люблю читати» |
16.04 |
|
||
97 |
Несуть птахи весну. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять».Д.Павличко «Птиця» |
163-164 |
17.04 |
|
||
98 |
Прокинулись луки, ліси і поля. Валентина Ткаченко «Квітень» Стародавні назви місяця квітня |
165 |
21.04 |
|
||
99 |
Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» Леся Українка «Уже весняне сонце припікає» |
166 |
23.04 |
|
||
100 |
Життєвий і творчий шлях М.Сингаївського Микола Сингаївський Вийшов травень з лісу»), «На врожай». |
167-169
|
24.04 |
|
||
101 |
Урок позакласного читання №15. Хто веселий, той сміється, тому все завжди вдається. |
|
27.04 |
|
||
102 |
М.Сингаївський «Волошкове поле». «Я люблю свою синицю» |
118-119 «Я люблю читати» |
28.04 |
|
||
103 |
Про одне по-різному «Їжачкова райдуга». Д.Павличко «Дядько Дощ». Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно) |
120 «Я люблю читати» |
30.04 |
|
||
104 |
Краса землі і праці. За Юрієм Смоличем «Квітує земля Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно)
|
123 «Я люблю читати» |
04.05 |
|
||
105 |
В.Сухомлинський «Скільки ж ранків я проспав». Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно) |
126-127 «Я люблю читати» |
05.05 |
|
||
106 |
Марія Познанська «Співай, соловейку!» |
169 |
07.05 |
|
||
107 |
Як співає соловейко? (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...» |
170 |
08.05 |
|
||
108 |
Узагальнення та систематизація знань за розділом «Прийди, весно, з радістю!». Вікторина « Чи уважно ти читав?» |
170-171 |
12.05 |
|
||
109 |
Урок позакласного читання №16 Дитячі періодичні видання. |
|
14.05 |
|
||
110 |
Вступ до розділу «Візьму перо і спробую».Анатолій Костецький «Імена». «Дивна звичка» |
172-175 |
15.05 |
|
||
111 |
Чи легко стати поетом |
175-179 |
18.05 |
|
||
112 |
Наталя Забіла «У дитячому театрі» |
180 |
19.05 |
|
||
113 |
Умій у звичайному побачити незвичайне Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки». |
182-183 |
21.05 |
|
||
114 |
В.Сухомлинський «Сергійкова квітка» |
183-185 |
22.05 |
|
||
115 |
Сила уяви. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» Сила уяви. Марфа Тимченко. |
185-186 |
25.05 |
|
||
116 |
Народження краси. Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую...»В.Сухомлинський «Що таке школа під голубим небом?» «Флейта і вітер» |
140, 144-146 |
26.05 |
|
||
117 |
Урок позакласного читання №17. Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу, хто ти. |
|
28.05 |
|
||
118 |
Підсумковий урок за рік |
|
29.05 |
|
||