План - конспект відкритого уроку з баскетболу. Для учнів 7 класу

Про матеріал

Модуль: баскетбол

Завдання :

тактика гри в нападі

відволікаючі дії (фінти)

штрафний кидок

Мета:

Формування здоров'язберігаючої поведінки учнів засобами гри в баскетбол

сприяти розвитку стрибучості, спритності.

  • сприяти вихованню морально-вольових якостей ( сили волі, витримки, дисциплінованості, взаємовиручці, організованості)
Перегляд файлу

Ганнівська філія І –ІІ ступенів

Комунального закладу

« Боківський опорний заклад

 загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів

Долинської районної ради»

 

 

Картинки по запросу картинки баскетбол

 

 

 

Підготувала:Харламова Аліса Василівна

  вчитель фізичної культури

ІІ категорії

 

 

 

 

 

2018 рік

Модуль: баскетбол

Завдання :

  • тактика гри в нападі
  • відволікаючі дії (фінти)
  • штрафний кидок

Мета:

  • Формування здоров’язберігаючої поведінки учнів засобами гри в баскетбол
  • сприяти розвитку стрибучості, спритності.
  • сприяти вихованню морально-вольових якостей ( сили волі, витримки, дисциплінованості, взаємовиручці, організованості)

Місце проведення: спортивний  зал

Інвентар: баскетбольні м’ячі, свисток, баскетбольні щити

 

 

Хід уроку

п.п

 

             Зміст   уроку

Дозування

 Організаційно – методичні вказівки

І

    Підготовча  частина

10-13 хв.

 

1.

Шикування,привітання, повідомлення завдань  уроку.

Нагадати правила безпеки

1 хв

 

 

шеренга

з.у. на наявність спортивної форми та взуття

2.

Опитування з теми баскетбол

 30 с.

 Кожний учень  по черзі, швидко висловлює  власну думку

3.

Вимірювання ЧСС

 10 с

Звернути увагу на учнів з підвищеною ЧСС

4.

 Стройові вправи на місці. Повороти праворуч, ліворуч,кругом.

30 с

Звернути увагу на чітке й одночасне виконання організуючих вправ

5.

Різновиди ходьби:

  • ходьба  на носках, руки на поясі;
  • на п’ятках,руки за голову;
  • на внутрішньому боці стопи, руки на поясі;
  • на зовнішньому боці стопи, руки на поясі;
  • напівприсід , руки вперед;
  • у повному присіді, руки на коліна;

 

Різновиди  бігу:

 

  • з високим підніманням стегна;
  • з закиданням гомілок;
  • приставним кроком правим та лівим боком;
  • спиною вперед

 

  • стрибок з прогином в спині;

 

  • імітація подвійного кроку

 

  • переміщення в захисній стійці баскетболіста правим та лівим боком

 

  • вистрибування на кожен крок

 

  • прискорення

 

2-3хв

10м

10м

 

10 м 

 

10 м

 

10 м

 

10м

 

 

 

3 хв.

 

10м

 

10 м

20 м

 

20м

 

20м

 

  1коло

 

 

1 коло

 

 

2 кола

 

 

 

10 м

 

Стежити за правильною поставою  учнів

 

 

 

Дистанція  між учнями – 2 кроки

 

 

Спина пряма

 

Стежити за координацією рухів

 

 

 

Звернути увагу на частоту рухів..

Тулуб нахилений вперед

Вистрибувати якомога вище

 

Див. через ліве плече

 

Інтервал 2 – 3 кроки

 

 

З.у. на правильність виконання

подвійного кроку

 

 

З.у. на положення рук та ніг

 

 

Звернути увагу на дихання

 

 

По свистку

6.

Вправи на відновлення дихання: ходьба повільна, руки почергово вгору – вниз.

   30 с

 

 

 

Дихання  не затримувати. Глибокі вдихи  і видихи

 

 

7.

ЗРВ в русі

  • В.П. руки в замок до грудей 1- руки вперед 2 в.п. 3- вгору 4 – в.п.
  • В.П. руки зігнуті перед собою 1-4 колові оберти передпліччями вперед 5-8 колові оберти передпліччями назад
  • В.П. руки вгору 1-4 колові оберти руками вперед 5-8 колові оберти руками назад
  • В.П. права рука вгорі ліва внизу 1-4 відведення прямих рук назад 5-8 зміна положення
  • В.П. руки перед грудьми повороти тулуба на кожен крок попереду виставленої ноги
  • В.П. руки на поясі 1-2 нахил тулуба вперед 3-4 В.П.
  • В.П. руки на поясі випади на кожен крок

4 хв

 

 

Прогинатися в спині

 

 

Мах. Частота

 

 

 

 

Лікті не згинати

 

 

 

 

Руки прямі

 

 

 

Лікті на рівні плечей

 

 

 

Коліна прямі

 

 

 

Спина пряма, випади глибокі

8.

Перешикування  з колони по одному в колону по два. На одну з колон надіти маніжки

 

10  с

 

Через центр  залу.

Дистанція 2-3 м

ІІ.

                                    Основна частина ( 29хв)

 

Вправи для вивчення техніки нападу

 

Вправа №1

 

https://studfiles.net/html/2706/1102/html_mTO_P8JVlN.HsdP/img-MTJjFj.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа №2

 

 

https://studfiles.net/html/2706/1102/html_mTO_P8JVlN.HsdP/img-9kQHAV.png

 

 

 

Відволікальні дії «Фінти»

Фінт це не просто обманний рух, це своєчасне тактичне рішення, що вимагає швидкої реакції та бездоганної роботи ніг

 

 

- на веденням′яча, один учень стає нападником інший захисник

 

 

 

 

 

Повторити техніку виконання штрафного кидка

 

  • Перегляд відео про техніку штрафного кидка

 

  • двома руками від грудей

 

  • однією рукою від плеча

Гра «Старт за м 'ячем»

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

 

 

 

1 хв

 

 

 

 

 

 

 

5 хв

Паказати на схемі

 

 

 

Передтим, як поставитизаслін, нападаючий 2 робить передачу нападаючому 1, якийвиконуєведення і кидок в русі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 колони  шикуються у середньої лінії. На лінії штрафного кидка, лицем до гравців колон мається в своємурозпорядженніцентровий 3. Гравець з м'ячем 1 виконує передачу гравцеві 2, останнійпередає центровому 3 і пробігає мимо зліва, гравець 1 справа. Центровийпередає м'яч одному з них, вправазавершуєтьсякидком по кільцю. Гравці 1 і 2, підібравши м'яч, стають в протилежні колони. Вправаможевиконуватися в різнихрозташуванняхщодокільця

 

 

Дві колони

https://ds03.infourok.ru/uploads/ex/036d/0003acec-e5f931e8/hello_html_m6488928d.png

 

https://ds02.infourok.ru/uploads/ex/0592/000214e9-7ec944bf/1/img12.jpg

 

Фронтальний метод

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=bBpkBsA6vTg

 

 

 

Робота в колоні

Слідкувати за технікою виконання

 

На лицевій лінії під щитом в дві колони шикуються команди та розраховуються по порядку номерів. Ведучий стоїть між командами, він кидає м'яч уперед і називає якийсь номер, гравці під цими номерами біжать за м'ячем , оволодіваючи ним один стає – нападаючим інший – захисником. За оволодіння м'ячем – 1 бал, за закинутий м'яч 2бали, за вдалі дії захисника 2 бали

ІІІ

Заключна  частина  (3-5  хв)

1

Шикування в одну шеренгу Відновлення дихання

10с

 

Дихання  спокійне

2

Вправа на релаксацію

«М'яч доброти»

 

1-2 хв

 

Вчитель пропонує учням закрити очі та уявити в руках

«М'яч доброти», розповідаючи який він на колір, що він любить бути тільки в добрих руках, підкорюється  тільки тим учням що знають правила гри та їх дотримуються і т.д.

3

Вимірювання ЧСС

 

10 с

 

Визначити ступінь відновлення

4.

Досягнення за урок. Виставлення  та мотивація оцінок.

 

1 хв.

 

 

Визначити кращих.

5.

Домашнє завдання:

 

Імітація кидків м'яча в кошик та подвійного. Згинання розгинання рук в упорі лежачи

 

Організаційний вихід  зі спортивного залу в колону по одному

 

 

20с 

 

 

 

Звернути увагу на емоційний стан учнів

 

Запитання

 Що таке баскетбол?

В перекладі з англійської мови , що означає слово "баскетбол?

Автора винаходу гри баскетбол?

Яка кількість часу надається на проведення атакуючих дій?

 Визначити ситуацію, за якої призначається  3 штрафні кидки?

Які фізичні якості розвивають завдяки баскетболу?

 

 

Правила що попередження травматизму на уроці

При кидках мяча в корзину

  • Не бити по рукам
  • Не штовхати в спину
  • Не кидати через руки
  • Не стояти під корзиною
  • Бачити відскок м'яча
  • Не наступати на ноги
  • Не відбивати м'яч спиною

Під час гри

  • Не вибивати м'яч зверху під час ведення його суперником
  • Не бити по рукам
  • Не виривати м'яч позаду, через стегно, однією рукою
  • Не виставляти стегно
  • Не ставити підніжки
  • Не штовхатися ліктями
  • Не штовхати в спину
  • Не хапати суперника за руки
docx
Додано
22 листопада 2018
Переглядів
2555
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку