Новини

Ця неймовірна математика: підбиваємо підсумки інтернет-конференції від «На Урок»

Математика повсюду – це одна з найважливіших і найцікавіших наук! Вона вчить системно мислити, бачити причинно-наслідкові зв'язки та глибше розуміти дійсність! Як організувати урок, аби діти потоваришували з царицею наук і сприймали вивчення матеріалу, як захопливу пригоду, що відкриває цікавий світ? Саме їй була присвячена нова інтернет-конференцію від «На Урок» – «Професійний розвиток вчителів математики, ідеї та методики викладання»! Пропонуємо короткий огляд виступів наших неймовірних спікерів!

Тетяна Ігнатьєва – «STEM на уроках математики і не тільки...» 

Як довести теорему, маючи лише аркуш кольорового паперу? Що об’єднує слова: ракета, додавання і множення? Чи можливо побудувати слоненя, застосовуючи знання математики? Відповіді на ці запитання можуть дати ваші учні на уроках математики у межах шкільної програми. Це неодмінно зацікавить дітей та закохає їх у математику!

Про реалізацію довготривалих STEM-програм та проєктів у межах одного уроку розповіла Тетяна Ігнатьєва. Лекторка не перший рік застосовує методи STEM-навчання. Вона впевнена, що основне завдання вчителя – викликати інтерес до вивчення предмету. У центрі її уроків – проблема чи практичне завдання, діти мають самостійно знайти шляхи вирішення проблеми, застосувавши наявні знання та здійснивши експерименти. Бажаєте дізнатися більше конкретних ідей для проведення уроків? Неодмінно перегляньте виступ!

Крістіна Бабенко – «Формування математичного мислення у середній школі через вивчення витворів мистецтва» 

Математика повсюду, навіть якщо ми не бачимо цифр та формул. Вона знаходиться в музиці в архітектурі, живописі тощо. Тож як вивчити математику через мистецтво? Як не боятися цариці наук, а навпаки потоваришувати з нею? Такий спосіб вивчення математичної науки може стати особливо близьким учням-гуманітаріям.  

Крістіна Бабенко провела фахове дослідження поєднання математики та мистецтва. Спікерка провела нас історичними стежками математики та мистецтва. Розповіла, як усе почалося, поділилася репродукціями відомих митців. Також лекторка поділилася прийомами, які зацікавлять усіх: від молодших школярів до старшокласників. Тепер діти точно знатимуть, що робити зі знаннями з математики у реальному житті. Це був дуже натхненний виступ, упевніться!

Любов Цукор – «Можливості «На Урок» для вчителів математики (тестування і не тільки) + Бонус! Огляд цікавих профільних ресурсів» 

Статті, вебінари, тести, презентації – «На Урок» надає безліч можливостей для вчителів математики. Загалом цій науці присвячено 13200 цікавих та корисних розробок на нашому сайті, 3800 з алгебри, 2500 розробок з геометрії. Тож кожен знайде корисну для себе інформацію. Лекторка провела огляд можливостей проєкту «На Урок». 

Утім, Любов Цукор не обмежилася оглядом сайту, вона поділилася цікавими закордонними ресурсами та навіть незвичним будильником! Так-так, математика навіть допоможе прокидатися! Цікаві тренажери та ігри з математики Лабораторії Джефферсона відкриють учням новий захопливий світ! Удосконалений графічний калькулятор Desmos, реалізований як веб-додаток та мобільний додаток також стане у пригоді в навчанні. Дуже простий та цікавий американський ресурс That quiz повністю адаптований до реалій України. Бажаєте дізнатися більше корисного? Перегляньте виступ!

Інна Іванова – «Інтеграція математики та мови на уроках у НУШ» 

Про важливість, актуальність і складність інтеграції ми ми знаємо не з чуток! Адже кожен з нас був дитиною, а зараз ми навчаємо школярів! Учня не цікавить, яка наука вивчає певний об’єкт. Йому цікаво пізнати світ в цілісності: таким, яким він його відчуває, який його цікавить у цю мить життя! Дитяче «чому?» – це про світ взагалі, а не про математику чи мову. Тож як допомогти учневі скласти цілісну картину? Як пояснити важливість бути грамотним та всебічно розвиненим? Інна Іванова має низку вправ, яка допоможе розв'язати ці питання.

Також лекторка поділилася своїм досвідом – як позитивним, так і негативним. Він точно стане в пригоді вчителю Нової української школи. Тож долучайтеся до перегляду!

Марія Унтіна – «Розвиток математичних компетентностей у дітей з ООП»

Викладання для дітей з ООП потребує особливої уваги! Тож як надати дитині маршрут, за яким вона рухатиметься протягом шкільного життя? Лекторка, мама дівчинки з синдромом Дауна, робить усе, аби наблизити шкільну програму до комфортного навчання дитини з ООП.

У своєму виступу Марія Унтіна розповідає про особливості засвоєння математики учнями з ООП. Також спікерка пропонує ідеї для розвитку математичної компетенції вчителів і команди супроводу, які працюють з дітьми з ООП. Як подолати непорозуміння зі школою, як підтримати учня та перетворити урок математики на корисну розвагу? Дізнайтеся з виступу! 

Це був насичений та цікавий день! І вже зовсім скоро ви зможете переглянути запис нової інтернет-конференції «Професійний розвиток вчителів математики, ідеї та методики викладання» на нашому Ютуб-каналі – цікавого перегляду!

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter