Використання інтерактивних технологій в інтеграції навчального процесу. .Літературне читання:метод "Припущення на основі запропонованих опорних слів",прийом "Сніжна куля".Математика: вправа "Світлофор" і "Вірно - невірно".Українська мова: вправа "Сенкан", "П'ятихвилинне есе". Я у світі : прийом "Фішбоун".Трудове навчання : подарунок другу.
Основні види інтеграції: повна інтеграція змісту різних навчальних предметів; тематична інтеграція навчального матеріалу з різних предметів з метою вивчення наскрізних тем; інтеграція видів навчальної діяльності учнів (несхожих між собою способів діяльності, що підпорядковані одній темі). Цінними є інтегровані дні, в яких зміст навчальних предметів найповніше інтегрується за змістом і дидактичною метою. Прикладом такої інтеграції є підпорядкування навчальних предметів певного дня одній із тем.
Вправа «П’ятихвилинне есе» Кого можна назвати другом, а кого просто – приятелем? Друг – це та людина, яка завжди поруч? З ним легко спілкуватися і у нас багато спільних тем для розмови. Він дуже щедрий і завжди виручить у різних ситуаціях. А також ніколи не посміє сказати погане слово на людину. Якщо він щось пообіцяє, то обов’язково виконає і ніколи не підведе. Друга треба поважати і цінувати!
5. Наклейте квіти і листочки на кошик. Аплікація з квітів1. Ватні палички пофарбуйте в жовтий колір (5 шт.).2. Тепер візьміть ватний диск і всередину покладіть ватну паличку; сформулюйте каллу і склейте із двох сторін.3. Далі на зелений фетр прикладіть шаблон листочка, обведіть та виріжте по контуру(5 шт.)4. Виріжте по шаблону кошик .