Основи бізнес-планування 1 частина

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 407 разів
10 запитань
Запитання 1

Дайте визначення поняття «бізнес-план»:

варіанти відповідей

техніко-економічне обґрунтування діяльності підприємств у ринкових умовах, програма його діяльності, що характеризує модель підприємства в майбутньому;

заздалегідь визначений порядок, послідовність здійснення накресленої на конкретний період програми;

загальний, недеталізований план, охоплюючий довготривалий проміжок часу, спосіб досягнення складної мети;

концептуальна дія, яка здійснюється у вигляді одного або більшої кількості конкретних завдань.

Запитання 2

Цільова аудиторія – це:

варіанти відповідей

скупчення неорганізованих людей, стурбованих чинником зовнішньої провокації;

група людей, на яких розраховано певний товар, продукт, художній твір, послугу тощо, може визначатися як до пропозиції товару чи ідеї, так постфактум за вивченням поточної ситуації;

ціле, що склалося на основі з'єднання, поєднання, сполучення;


фізичні особи, що купують, замовлять, використовуть, або мають намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, безпосередньо не пов'язаних з підприємницькою діяльністю, або виконанням обов'язків найманого працівника.

Запитання 3

Інформаційним полем бізнес-плану називають:



варіанти відповідей

сукупність усіх вироблених у країні товарів та наданих послуг за рік незалежно від розташування національних підприємств;

стан захищеності систем обробки і зберігання даних, при якому забезпечено конфіденційність, доступність і цілісність інформації,використання й розвиток в інтересах громадян або комплекс заходів, спрямованих на забезпечення захищеності інформації особи, суспільства і держави від несанкціонованого доступу, використання, оприлюднення, руйнування, внесення змін, ознайомлення, перевірки запису чи знищення;

сукупність докумен­тів чи даних правового, політичного, економічного, комерційно­го, науково-технічного, зовнішньоекономічного та соціального характеру, які забезпечують інформаційні потреби підприємця;

роз'яснення; виклад фактів, подій; витлумачення.

Запитання 4

Яка основна мета бізнес-плану?

варіанти відповідей

вивчення економічних, організаційно-управлінських, соціально-психологічних чинників, що впливають на її здатність здійснювати підприємницьку діяльність;

встановити певний порядок дій для підготовки ефективного функціонування конкурентоспроможного підприємства;

недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими та розвиток конкуренції;


визначення рівня життєздатності та стійкості підприємства, виявлення сильних та слабких сторін фірми, конкретизація стратегії розвитку через систему кількісних і якісних показників, забезпечення підтримки інвесторів та акціонерів, зниження ризиків підприємницької діяльності.

Запитання 5

Загальна методологія розробки бізнес-плану охоплює:

варіанти відповідей

1 стадію;

2 стадії;

3 стадії;

4 стадії;

Запитання 6

У загальному вигляді бізнес-план складається з таких розділів:

варіанти відповідей

резюме, маркетинг і збут продукції, ризики та гарантії, додатки;

опис підприємства та галузі, опис продукту (послуги),

план виробництва продукції, організаційний план, фінансовий план;

всі відповіді вірні.

Запитання 7

Бізнес-план у ринковій системі господарювання виконує дві найважливіші функції:

варіанти відповідей

зовнішня і внутрішня;

абсолютна та відносна;

розробка та реалізація;

вірні відповіді А та Б.

Запитання 8

Бізнес-плани можна класифікувати за певними ознаками:

варіанти відповідей

за сферою бізнесу;

за масштабами бізнесу;

за характеристиками продукту бізнесу;

Всі відповіді вірні.



Запитання 9

На початковій стадії основним результатом бізнес-планування є:

варіанти відповідей

формування інформаційного поля бізнес-плану, виявлення сприятливих факторів та загроз з боку зовнішнього середовища, оцінка сильних й слабких сторін підприємства, формування його місії та конкретних цілей, вибір стратегії розвитку підприємства, виявлення можливих стратегічних альтернатив;


формування бізнес-ідеї, яка полягає в виробництві нового продукту (наданні нової послуги) або в прийнятті нового технічного, організаційного чи економічного рішення;

організація і проведення презентації бізнес-плану, яка передбачає ознайомлення потенційних інвесторів і партнерів з сутністю підприємницького проекту;

вірна відповідь відсутня.

Запитання 10

Однією з внутрішніх цілей розробки бізнес-плану є:

варіанти відповідей

отримання банківської позики;

реорганізація власного бізнесу;

підписання важливого контракту;

створення спільного підприємства або оформлення партнерства.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест