Основи бізнес-планування 2 частина

Додано: 20 грудня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 178 разів
10 запитань
Запитання 1

До структури короткого резюме бізнес-плану НЕ належить розділ:

варіанти відповідей

коротке подання власника проекту;

загальний обсяг інвестицій;

звіт про чистий прибуток;

звіт про рух грошових коштів.

Запитання 2

Основним завдання аналізу ринку є:

варіанти відповідей

визначити, наскільки ідея реалізовується на практиці;

вивчення та порівняння продукції конкурентів зі своєю;

дослідити розмір прибутку;

Вірна відповідь відсутня.

Запитання 3

Резюме бізнес-плану:

варіанти відповідей

відображає основний підхід до організації представлення товару чи послуги на ринку;

показує його структуру і коротко описує весь проект в цілому;

складається для приваблення інвесторів;

показує, наскільки прибутковою є ідея.

Запитання 4

До структури бізнес-плану НЕ відносять такий розділ:

варіанти відповідей

план маркетингу;

організаційний план;

юридичний план;

інноваційний план.

Запитання 5

Яким має бути обсяг бізнес-плану?

варіанти відповідей

обсяг не обмежується, потрібна лаконічність викладення;


5 аркушів;

10 аркушів;

15 аркушів.

Запитання 6

Від впливу яких факторів може застаріти бізнес-план і виникне потреба його перегляду?

варіанти відповідей

зовнішніх факторів;


внутрішніх факторів;

вірна відповідь А та Б;



Вірна відповідь відсутня.


Запитання 7

Резюме бізнес-плану готують:

варіанти відповідей

на початку роботи;

в кінці роботи;


всередині бізнес-плану;

на розсуд того, хто складає бізнес-план.

Запитання 8

Маркетинговий план – це:

варіанти відповідей

система адресних завдань по випуску продукції певної номенклатури, асортименту, відповідної кількості й якості в певні терміни з оптимальним циклом, що забезпечує зростання виробництва;

характеристика рівня управління фірмою, кваліфікації та досвіду роботи підприємця і персоналу;

розділ, в якому ви повинні обгрунтувати причини вибору тієї чи іншої форми власності та організації справи, намітити можливі перспективи зміни цих форм і пояснити, чому ви вважаєте таку стратегію найкращою;

Бізнес-документ, що складається з метою опису реальних ринкових позицій компанії на період, який він охоплює, визначає ринкові цілі підприємства і методи їх досягнення.


Запитання 9

Організаційним планом є:


варіанти відповідей

система адресних завдань по випуску продукції певної номенклатури, асортименту, відповідної кількості й якості в певні терміни з оптимальним циклом, що забезпечує зростання виробництва;


характеристика рівня управління фірмою, кваліфікації та досвіду роботи підприємця і персоналу;


розділ, в якому ви повинні обгрунтувати причини вибору тієї чи іншої форми власності та організації справи, намітити можливі перспективи зміни цих форм і пояснити, чому ви вважаєте таку стратегію найкращою;

бізнес-документ, що складається з метою опису реальних ринкових позицій компанії на період, який він охоплює, визначає ринкові цілі підприємства і методи їх досягнення.

Запитання 10

Дайте визначення поняття «виробничий план»:


варіанти відповідей

Система адресних завдань по випуску продукції певної номенклатури, асортименту, відповідної кількості й якості в певні терміни з оптимальним циклом, що забезпечує зростання виробництва;

характеристика рівня управління фірмою, кваліфікації та досвіду роботи підприємця і персоналу;

розділ, в якому ви повинні обгрунтувати причини вибору тієї чи іншої форми власності та організації справи, намітити можливі перспективи зміни цих форм і пояснити, чому ви вважаєте таку стратегію найкращою;

бізнес-документ, що складається з метою опису реальних ринкових позицій компанії на період, який він охоплює, визначає ринкові цілі підприємства і методи їх досягнення.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест