Розробка матриці конкурентного профілю виконується у такій послідовності:
Розкрийте сутність поняття «цілі підприємства»:
За свідченням Ансоффа, в США 98 % всіх невдач в бізнесі пов'язані з відсутністю:
Виберіть неіснуючу загально-конкурентну стратегію з цієї класифікації за М. Портером:
Виділяють такі цілі підприємства за сферою дії:
За характером діяльності розрізняють цілі:
Існують такі цілі за ієрархією:
Поняття, яке характеризує кінцевий стан підприємства, виступає могутнім мобілізуючим початком всього колективу:
Стратегія фокусування доцільна за однією з наступних умов:
Стратегія фокусування спрямована на:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома