Укправління маркетинговою діяльністю

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Економіка, 11 клас
Тест виконано: 544 рази
12 запитань
Запитання 1

Організація маркетингу передбачає забезпечення ефективної взаємодії маркетингових та інших служб підприємства.


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 2

Функціональна організація служби маркетингу є най- поширенішою та найпростішою


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Яку організаційну структуру управління маркетингом Ви обрали б для підприємства, що орієнтується на роботу в різних ринкових сегментах, споживачі яких суттєво відрізняються за смаком та купівельною поведінкою?

варіанти відповідей

функціональну організацію маркетингу

товарну організацію маркетингу

ринкову організацію маркетингу

Запитання 4

Основними недоліками функціонально-товарної організації маркетингу вважають:

варіанти відповідей

“подвійне підпорядкування” персоналу товарних підрозділів

відсутність достатньої організаційної гнучкості

відсутність спеціалізації фахівців з маркетингу за географічними регіонами

Запитання 5

відсутність спеціалізації фахівців з маркетингу за географічними регіонами.

варіанти відповідей

функціонально-ринкову

функціонально-товарну

товарно-ринкову

Запитання 6

Функціональна організація служби маркетингу передбачає:

варіанти відповідей

створення належних умов для ефективної роботи маркетингового персоналу

розподіл обов’язків між структурними підрозділами за окремими функціями маркетингової діяльності

передбачає створення підрозділів, що займаються маркетингом продукції підприємства в окремих регіонах

Запитання 7

Регіональна організація служби маркетингу передбачає:



варіанти відповідей

роботу на широких географічних ринках

керівників за окремими товарами та на окремих ринках

можливість урахування специфіки роботи на різних за своїм характером ринках

Запитання 8

Товарна організація служби маркетингу передбачає:


варіанти відповідей

немає правильної відповіді

наявність керівника певного товару чи групи товарів

наявність керівників за окремими товарами на окремих ринках

обмеження кількості ланок в управлінні

Запитання 9

Основний недолік товарної організації служби маркетингу:



варіанти відповідей

значні управлінські витрати

керівник, який відповідає за певний товар, не має усіх повноважень, необхідних для його діяльності

“подвійне підпорядкування” працівників товарних підрозділів

Запитання 10

Основний недолік функціональної організації служби маркетингу:



варіанти відповідей

відсутність особи, яка відповідає за маркетинг товарів загалом чи маркетингову діяльність на окремих ринках

значні витрати на утримання великої кількості персоналу

“подвійне підпорядкування” працівників товарних підрозділів

Запитання 11

Товарно-ринкова організація служби маркетингу передбачає:


варіанти відповідей

 приділяти увагу як основним, так і другорядним товарам

наявність керівників за окремими товарами на окремих ринках

змогу збутового персоналу жити в межах території, яку вони обслуговують

Запитання 12

7. Ринкова організація служби маркетингу дає можливість:



варіанти відповідей

приділяти увагу як основним, так і другорядним за значенням товарам

збутовому персоналу жити в межах території, яку вони обслуговують

урахувати специфіку роботи на різних за своїм характером ринках

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест