Організація маркетингу передбачає забезпечення ефективної взаємодії маркетингових та інших служб підприємства.
Функціональна організація служби маркетингу є най- поширенішою та найпростішою
Яку організаційну структуру управління маркетингом Ви обрали б для підприємства, що орієнтується на роботу в різних ринкових сегментах, споживачі яких суттєво відрізняються за смаком та купівельною поведінкою?
Основними недоліками функціонально-товарної організації маркетингу вважають:
відсутність спеціалізації фахівців з маркетингу за географічними регіонами.
Функціональна організація служби маркетингу передбачає:
Регіональна організація служби маркетингу передбачає:
Товарна організація служби маркетингу передбачає:
Основний недолік товарної організації служби маркетингу:
Основний недолік функціональної організації служби маркетингу:
Товарно-ринкова організація служби маркетингу передбачає:
7. Ринкова організація служби маркетингу дає можливість:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома