Для вчителів початкових класів з метою формування предметних та ключових компетентностей учнів на уроках читання. Вчити свідомому виразному читанню твору, інтонацією передавати настрій дійових осіб, визначати головного героя, додавати їх характеристику. Розширювати коло морально – етичних понять про добро і людяність, красу.
Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
Лохвицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Лохвицької районної ради Полтавської області
Урок читання
3 клас
«Про що розповіли незабудки»
Кулага Алла Григорівна
вчитель початкових класів
вищої категорії
Тема. І.Калинець. «Про що розповіли незабудки»
Мета. Вчити свідомому виразному читанню твору, інтонацією передавати настрій дійових осіб, визначати головного героя, додавати їх характеристику. Розширювати коло морально – етичних понять про добро і людяність, красу. Удосконалювати техніку читання. Виховувати естетичні почуття, бережливе ставлення до природи.
Обладнання. Малюнки із зображенням квітів, макет телевізора, мікрофон, емблеми для учнів, таблиці зі словами, «Тлумачні словники», книга Б.Вовка «Квіти».
Хід уроку
Привітайте гостей, що до нас завітали, хочу чути, чого б ви усім побажали?
Доброго дня!
Діти! – Всім присутнім здоров’я ми зичимо і добра.
Уч. – А тепер до роботи приступати пора!
Усі ми з раннього дитинства любимо казки. Сьогодні теж помандруємо у казку. Гаслом уроку будуть такі слова: «Ліс і поле гарні навесні і влітку, не рвіть даремно ні трави, ні квітки, бережіть красу землі!»
ІІ. Вправи на вдосконалення навичок читання.
Читання
Сніжпідник Асртай
Нятрода Каалфі
Темазапхри Пантюль
Шокам ар Азканедбу
ПВБСТУВЗОТКС (бузок)
ВДМХЇРАНВДХРКДН (мак)
ТРУВЮВУЛЬБНАКН (тюльпан)
Мешканці казкової країни живуть у «Царстві квітів». Вони зажурені тим, що злий чарівник розвіяв усі квіти та їхні назви по світу. Лише тоді мешканці країни зможуть побачити красу землі, милуватися нею, коли ми допоможемо відгадати загадки про квіти і кожній квітці повернемо її назву.
Учні працюють в трьох групах. Відгадують по 2 загадки про квіти і відшукують потрібні малюнки квітів. (загадки про мак, ромашки, підсніжник, волошки, троянди, тюльпан).
Новинка (дівчинка незабудка).
Ви відгадали всі загадки, правильно відшукали квіти. Про те не лише на ці квіти багата наша земля. Сьогодні ви дізнаєтесь про чарівні незабудки. Це чудові пахучі квіти. Їх люблять прикріплювати на сукню чи піджак випускники, щоб не забувати свій навчальний заклад, учителів, друзів.
Фізкультхвилинка.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Читає казку учень-казкар
Ло Сила
Люби Гомоні
По заздри ла По впізнава ли
Сади Розмовля
Літепло – тепла вода
Гайовик – лісовик
Знітилась - засоромилася
Хутко – швидко
Та була у дівчинки 1 біда….
Випила добра…..
А звідти раптом….
Коли б не була ота….
1г. уривок тексту с.83
2г. уривок тексту с.102
3г. уривок тексту с.104
ІV. Закріплення вивченого матеріалу. Додаткове завдання.
Булоквітамшкодадівчинки
Квіточкивамдобридень!
V. Підсумок уроку.
1. Чи виправдались ваші очікування від уроку?
2. «Метод прес»
Висновки.
НЕЗАБУДКА
Охарактеризувати квітку.
Діти! Пам’ятайте. Квіти прикрашають наше життя. Нехай їх буде на землі більше. І серед них і квіти, вирощені вами.
Список використаної літератури
1