29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Урок позакласного читання "Літературні казки"

Про матеріал

Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом,

А казка в дорозі десь загубилась

— Давайте її пошукаєм разом.

Казко! Казко!

— І що воно таке, ота казка? Жила була вона з прадавніх часів, про які вже стародавні книги не пам'ятають. І тепер вона живе в на­роді та у творчості письменників. І в кіно та мультфільми потрапи­ла. Адже казка — то диво з див людства! Казку люблять усі, оскільки в ній можна почути таке, чого й на світі не буває, але водночас воно є поруч із нами, адже тут можна і посумувати, і насміятися досхочу. А ще казка спонукає замислюватися над тим, як ви живете. — А чи знаєте ви казки?

Перегляд файлу

Урок   4                           Дата____________

Тема. Літературні казки.

Мета. Вчитись читати та аналізувати  літературні казки українських авторів; читати  за особами, інсценізувати їх, придумувати продовження. Розвивати навички читання, переказу. Виховувати культуру поведінки, ввічливість, доброзичливість, кмітливість, повагу до інших людей.

Обладнання. Записи, виставка книжок, малюнки учнів, ілюстрації.

Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку.

І.Організаційний момент.

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок,

Працюватимем старанно,

Щоб почули у кінці,

Що у нашім другім класі

Діти просто молодці!

ІІ. Актуалізація опорних знань. Узагальнююча бесіда.

--Які твори ви читали, готуючись до уроку?

--Хто їх автор?

--Яка основна думка твору?

--Зачитайте уривок з твору, що вам сподобався.

--Стисло перекажіть прочитаний вами твір.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

— Ми починаємо вивчати нову тему.  Прочитайте її назву.

— Як ви її зрозуміли? Поясніть.

----Сьогодні ми казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом,

А казка в дорозі десь загубилась

— Давайте її пошукаєм разом.

Казко! Казко!

— І що воно таке, ота казка? Жила була вона з прадавніх часів, про які вже стародавні книги не пам'ятають. І тепер вона живе в на­роді та у творчості письменників. І в кіно та мультфільми потрапи­ла. Адже казка — то диво з див людства! Казку люблять усі, оскільки в ній можна почути таке, чого й на світі не буває, але водночас воно є поруч із нами, адже тут можна і посумувати, і насміятися досхочу. А ще казка спонукає замислюватися над тим, як ви живете. — А чи знаєте ви казки?

ІУ. Ознайомлення з творами .

1. Робота над казкою Лесі Українки « Три метелики»

1)  Прочитайте казку. Самостійне читання.

2. Словникова робота:

куштували, не зогляділися, пустився, змокл, замкнені, страшенно, зостається, смутні, погоджувалася, вкупі, схотілося, обстоювали, продерлося, давніш.

3. Відповіді на питання.

  У якій формі вона побудована? (У формі розповіді.)

  Скільки було в казці метеликів?

  Якого кольору вони були?

  Чому вони не потрапили додому?

  До яких квітів метелики звернулися по захист?

  Хто врятував метеликів?

  Згадай прислів’я, що підійде до цієї казки.

4. Виконання завдання 1  в робочому зошиті.

2. Фізкультхвилинка.           Фізпауза для оченят.

1. Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 -5 разів.

2. Міцно замружити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4 – 5 разів.

3. У середньому темпі проробити 3 – 4 кругових рухів очима в правий бік, стільки ж само - у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1 – 6. Повторити 1 – 2 рази.

4. Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок  1 – 4. Потім перенести погляд вдалечінь на рахунок 1 – 6. Повторити 4 – 5 разів.                                                                                                                                                                                                                

3. Робота над казкою Наталі Забіли «Про білочку та зайчика, веселих пустунів»

1)  Читання  казки вчителем.

2) Словникова робота:

уночі                   вгорі                    навколо                вранці

округа                 коять                   сторчака              горлати

тріпотять            дрібнота              гримне                переполохані

шуліка                широченні          наздоганяє          верещать

метушаться        підманити          нашорошили       довга лоза

4) Самостійне читання.

5) Вибіркове читання.

— Як ведуть себе друзі вранці?

  Що робиться в лісі, коли друзі бешкетують?

  Що порадила малечі мудра черепаха?

  Як готувалася до зустрічі з білочкою та зайчиком стара ворона?

  Що сказала ворона звіряткам і яким голосом?

  Як себе ворона видала?

4) читання в ролях.

4.  Виконання завдань 2,3,4  в робочому зошиті.

УІ. Підсумок уроку.

1. Відповіді на питання.

  Що нового ви дізналися на уроці?

— Яка назва теми?

  Який твори  ми читали? Хто їх  автори?

---  Який твір вам запам’ятався найбільше і чому?

2. Творче завдання .

Придумайте питання для інтерв’ю

з метеликами, зайчиком, білочкою, вороною, черепахою, тюльпаном, лілеєю або сонечком.

VІІ. Домашнє  завдання.

Прочитати  і підготувати  байку.

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку