ЯДС(СЗО/ГІО)
Тема тижня: Мода
Тема дня: Чому здоровим бути модно?
Вплив здорової поведінки та корисних звичок на здоров’я.
Походження місцевих назв населених пунктів.
Мета: навчати дітей розрізняти здорові та шкідливі звички,позитивні та негативні впливи оточення на вибір здорового способу життя.
Тренувати розумові уміння:пояснювати,доводити,робити висновки.
Розвивати логічне мислення,пізнавальний інтерес,бажання дотримуватись здорового способу життя.
Очікувані результати учіння:
-Як ви себе почуваєте?Покажіть мені,будь ласка,за допомогою пальчиків.
-Чудово!
1.Ранкова зустріч
Звучить мелодія «Ми у коло стали всі»,діти стають у коло.
2.Вітання
-Мені дуже хочеться побажати доброго ранку всім і кожному з вас.
Пограємо гру «Доброго ранку, гарного дня!»
Я промовлятиму слова « Доброго ранку, гарного дня…» і називатиму когось із нашого класу. Тих, кого я назву, у відповідь помахають мені рукою.
-Доброго ранку,гарного дня всім дівчаткам!
- Доброго ранку,гарного дня всім хлопчикам!
-Доброго ранку,гарного дня тим,хто встиг уже посміхнутися!
- Доброго ранку,гарного дня тим,кому сумно!
-Доброго ранку,гарного дня тим,кому цікаво,що ми будемо робити!
3.Щоденні новини
3.1.Синоптичні спостереження
-А хто знає, яка температура повітря сьогодні?
3.2.Оголошення теми дня.
- Пригадайте, яка тема тижня, що триває? (Мода)
Тема дня: «Чому здоровим бути модно? »
-А як ви думаєте, про що ми будемо говорити протягом дня?(Відповіді дітей)
-Так, ми дізнаємося про найголовнішу цінність у житті людини-здоров’я та те,що допомагає зберегти здоров’я на довгі-довгі роки.
Дослідимо,що потрібно робити,щоб бути здоровим.
-Бажаю всім міцного здоров'я , гарного настрою, цікавих справ та відкриттів на сьогоднішній день.(Діти сідають на свої місця)
4.Обмін інформацією.
-Діти, ми говоримо з вами про здоров’я-найбільше багатство,про яке мріє мати кожна людина.
Як ви здорові,що полюбляєте робити?
(Відповіді дітей)
Коли я здорова(-ий) люблю…
Вчитель:-Скільки багато справ можна зробити!
-А як людина хвора,чи може вона щось робити?
-Що вона найбільше хоче? Одужати.
-А що потрібно робити щоб не захворіти і бути здоровим?
Технологія «Незакінчене речення»
-Пропоную вам закінчити речення:
Якщо людина не хворіє,має гарний настрій,займається спортом,має хороший апетит,дотримується правил гігієни,то про таку людину можна сказати,що вона яка?
Здорова людина
(Діти усі разом читають надпис)
- Уявіть,що ви художники. Як би ви намалювали здорову людину?
-Які фарби використали б?
( Яскраві)
-Так.Чудово!
Адже здоровій людині все цікаво,вона хоче зробити багато справ.
Ось і ми з вами зараз попрацюємо у групах.
5.Групове заняття. Скласти пазли.Зробити висновок.
-У вас на партах є файли з пазлами.З них ви маєте скласти цілу картинку.А потім хтось один із групи має презентувати роботу всієї групи.
-А зараз вийміть із файлів пазли і складіть картинку.Допомагайте один одному.
Група,яка закінчить роботу,повідомте,піднімаючи руки вгору.
(Вчитель допомагає дітям при потребі).
Діти складають і презентують свої роботи.
(На дошці вчитель прикріплює складені учнями малюнки)
Висновок:
-То що потрібно робити, щоб зміцнити своє здоров’я?
(Так,допомагати дорослим,займаютися спортом, гуляти на свіжому повітрі, мити руки з милом, кататися на велосипеді,робити ранкову зарядку,дотримуватися правил гігієни.)
- Як думаєте, а що ще впливає на здоров’я людини?
Уважно подивіться на діток і скажіть,хто із них вам подобається більше і чому? (Слайд презентації)
-А як гадаєте,хто частіше хворіє,хто привітний,веселий чи той,хто сердиться?
Будьте привітними,посміхайтеся,не сваріться та допомагайте один одному-це теж покращить ваше здоров’я.
Зміцнить наше здоров’я та знімить втому фізкультхвилинка.Запрошую усіх на відпочинок.
6.Фізкультхвилинка
-Зараз у тренді здоровий спосіб життя.
-А що таке тренд?(пояснюють діти)
-Знайдіть це слово на стіні слів,покажіть його.
-А як ви думаєте,а чи модно бути здоровим? (Так)
-Щоб бути здоровим потрібно вести здоровий спосіб життя.
- А що означає «здоровий спосіб життя»?(Відповіді дітей)
Підсумок: це і дотримуватися режиму дня,щоб на все вистачало часу,робити зарядку, ходити в походи, займатися посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватися чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я.
А ще – працювати над виробленням корисних звичок, а шкідливих – уникати.
Це теж впливає на наше здоров’я.
Мати корисні звички – це теж модно.
7.Гра « Шкідливо чи корисно»з використанням цеглинок.
(Візьміть синю та червону цеглинки)
-Я буду називати звички,а ви уважно слухаєте. Коли звичка корисна,ви піднімаєте синю цеглинку,а шкідлива-червону)
-То яку цеглинку ми піднімемо,коли корисна звичка?А шкідлива?
( Ведучий називає дії. Якщо це корисно – гравці піднімають синю цеглинку, а якщо шкідливо –червону.)
-А що означає «загартовуватись»?
-Що допомагає нам загартовуватись?(Відповіді дітей)
Вчитель: Щоб не хворіти слід загартовуватись! (Слайд)
-Я прорекламувала, що корисно загартовуватись, але чи слід завжди робити те,що рекламують чи говорять вам ваші друзі?
-Чому?
Вчитель: така інформація не завжди є корисною.
- А зараз пропоную здійснити віртуальну подорож до одного із супермаркетів нашого міста Вінниці.
Існує кілька легенд,чому так називається наше місто. На уроці української мови ми послухаємо одну із них про наше місто. А зараз скажу, що наше місто Вінниця дістало свою назву від маленької річечки Вінничка ,притоки Південного Бугу. Саме там почало колись будуватись місто.
Зараз-це сучасне красиве місто.
(Показ слайдів із зображенням міста.)
-А вдома ви запитаєте своїх батьків про історію своєї родини. Можливо,хтось народився у нашому місті ,а хтось приїхав .
-Разом із своїми рідними ви ходите до магазинів,супермаркетів.
От ми з вами сьогодні уявно відправимось у супермаркет,щоб купити продукти.
7.Робота в парах .Гра «Споживчий кошик»
-На парті є коробочка із різними продуктами. Витягніть їх з коробок і викладіть на парту.Це буде наша уявна вітрина.Подивіться ,які продукти є на вітрині і покладіть у кошик(коробочку),ті ,які є,на вашу думку,є корисними.
-Яка пара хоче розповісти про свою покупку?
— Які корисні продукти ви обрали? Порахуйте їх.
— А які продукти ви не поклали в кошики? Чому? Скільки їх.
-А хто порівняє, яких продуктів більше корисних чи не корисних?
-Як це скажемо мовою математики?
(«2більше 1» або «1 менше2»)
- А чому ви не поклали ось ці продукти(чіпси,кока-кола)?
Вони ж у таких яскравих упаковках!
-А які пари купували фрукти?(овочі)?
-Послухайте уривок з пісні «Овочі»
8. Слухання пісні « Овочі»
-Чому потрібно їсти овочі та фрукти?
-А хто любить їсти овочі та фрукти?Чудово!
9.Рефлексія
-Діти,сьогодні ми виконували багато різних вправ.Покажіть мені за допомогою руки (легко-рука піднята вертикально; важко-горизонтально,показує вчитель)
-Легко чи важко вам було виконувати ці вправи?
10.Підсумок уроку
-А що б ви хотіли розповісти вдома про те,що почули сьогодні на уроці?
(Діти висловлюють свою думку)
-Дякую всім за працю!Завжди будьте здорові та модні!