Добірка додаткових завдань, які стануть цікавим доповненням до основного навчального матеріалу на сьомому навчальному тижні.

Сьомий навчальний тиждень НУШ присвячений дослідженню дуже цікавого явища - підприємливості. Першокласники дізнаються, що таке підприємливість, яких людей можна назвати підприємливими та як розвивати відповідні якості. А також ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– пропонувати та відстоювати власні ідеї, взаємодіяти з іншими дітьми у групі, приймаючи спільні рішення.

Сьомий тиждень буде вельми цікавим, а щоб урізноманітнити процес навчання, освітній проект «На Урок» пропонує вам добірку додаткових вправ і завдань, які ви можете використати під час уроків.

Вправа «Привітайся»

Ця вправа навчить дітей обирати правильний стиль спілкування відповідно до ситуації, а для цього їм треба уявити себе на місці інших. Заздалегідь приготуйте картки, на яких мають бути розписані ролі для діалогів. Наприклад, учень ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– учитель, покупець - продавець, водій автобуса ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– пасажир, учень - учениця тощо. Об’єднайте учнів у пари та запропонуйте навмання обрати картку, а потім - уявити себе на місці вказаних персонажів та обрати найкращий ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­спосіб привітання, враховуючи вік та положення людини.

Вправа «Хто як вітається?»

Ця вправа допоможе дітям зрозуміти, що усі люди різні, а отже, до кожного треба шукати свій підхід. Поставте учням декілька запитань, а потім разом з ними проаналізуйте відповіді:

  1. Чи знаєте ви, що у різних країнах світу люди вітаються один з одним по-різному?
  2. Як саме?
  3. Як ви привітаєтеся з людиною, яка приїхала з іншої країни?

Вправа «Добери нову назву»

Після того, як учні під час занять дізнаються, хто така підприємлива людина, та які якості вона може мати, запропонуйте їм подумати та сказати, як ще б можна було її назвати. Ще одне нове для учнів слово ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– добродій/-ка. З ним можна погратися таким самим чином. Також запропонуйте учням подумати, які значення може мати слово «добродій» залежно від використання: як привітання та як слова на позначення людини, яка займається благодійністю.

Вправа «Я і майбутнє»

Запитайте у дітей, які професії вони знають та які з них їм найбільше подобаються. Можливо, вони подобаються дітям настільки, що вони вже знають, ким стануть, коли виростуть? Запропонуйте учням поділитися власними мріями. Об’єднайте учнів у групи по двоє-троє та роздайте їм картки із зображеннями представників різних професій. Завдання – розказати, для чого потрібні ці професії, як вони допомогають нам. Також запропонуйте учням відповісти на запитання: чи потрібна представникам цих професій така якість особистості як підприємливість?

Вправа «Що пішло не так?»

Розкажіть дітям коротку історію про хлопчика чи дівчинку, які не досягли своєї мети. Таку історію ви цілком можете вигадати самостійно. Наприклад, розкажіть дітям про хлопчика, який вирішив, що у майбутньому обов’язково стане власником велопрокату. А щоб мрії не залишилися просто мріями, він вирішив діяти одразу: по-перше, хлопчина почав вимагати у батьків придбати крутий велосипед, а коли отримав бажане ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– став пропонувати друзям покататися на ньому за гроші. Втім, друзям, які спочатку погодилися на таку пропозицію, дуже скоро це набридло. Вони зрозуміли, що хлопець поводиться не по-товариськи, а батьки насварили його та заборонили кататися на велосипеді, поки він не зрозуміє, що зробив не так.

Що ж саме пішло не так, чи можна вважати цього хлопця підприємливим, та що він мав зробити насправді?

Корисні матеріали до 7 тижня НУШ з Бібліотеки сайту «На Урок»

Тема:  НУШ Цифровий кейс 7 тиждень «Ми ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– підприємливі»
Автор:  Савченко Тетяна Володимирівна
Про матеріал: В основу «Цифрового кейсу» покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна та сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня.


Тема:  Модельна програма НУШ. Тиждень 7: «Ми ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– підприємливі». Презентація
Автор:  Трофименко Світлана Василівна
Про матеріал: Модельна програма НУШ. Тиждень 7: «Ми ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– підприємливі». Презентація. Метою цього тижня є розвиток навичок культури праці, уміння планувати роботу, раціонально розподіляти час, робити добрі справи, розвивати якості підприємливості, збагачувати словниковий запас.


Тема:  Ми ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– підприємливі. Ранкова зустріч
Автор: Чугуй Людмила Андріївна
Про матеріал: Мета заняття ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­– розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення; удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».


До вашої уваги серія статей, створених для урізноманітнення роботи під час проведення тематичних тижнів НУШ протягом навчального року:

  1. «Я – школяр». 1 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  2. «Мій/наш клас». 2 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  3. «Мої друзі». 3 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  4. «Моє довкілля». 4 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  5. «Осінь». 5 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  6. «Я і моя Батьківщина». 6 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації.
  7. «Техніка, яка допомагає». 8 тиждень НУШ: додаткові матеріали та рекомендації

     

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.