Готові до нових вебінарів від «На Урок»? Прочитавши статтю, ви отримаєте яскраві та корисні візуальні матеріали, а також дізнаєтеся про:
- 3 інструменти розвитку зв’язного мовлення;
- творче планування для вчителів та дітей;
- потреби вчителів, школярів та батьків на дистанційці,
- 3 лайфхаки для вивчення іноземної мови;
- 6 STEM-активностей для уроків.
Навчаємо дітей мистецтва розповідати історії за допомогою PowerPoint
Зв’язне мовлення – одна з найважливіших навичок, які мають засвоїти діти! Завдяки вмінню логічно будувати речення, дитина досягатиме поставлених цілей у спілкуванні, навчанні та роботі. Це база, на яку нанизуються інші важливі компетентності. Тому вчителі активно шукають нові методи розвитку зв’язного мовлення та осучаснюють старі.
Серед найефективніших учителі-практики виділяють:
На вебінарі зосередимося на одному з цікавих інструментів розвитку зв’язного мовлення. Розповідь історій – традиційний прийом, який Марина Кропельницька пропонує осучаснити за допомогою PowerPoint.
Дисципліна, тайм-менеджмент та планування – рушійні сили самовдосконалення учнів та вчителів
Чи знали ви, що ірраціональним людям складно дотримуватися дисципліни та планувати свої дії? Ще один цікавий факт: співвідношення ірраціоналів до раціоналів становить 49 на 51. Майже порівну! Тому якщо у школярів виникають складнощі з тайм-менеджментом, це цілком нормально, не варто тиснути на них. І на себе – це тільки посилюватиме супротив.
Натомість застосовуйте (і навчіть дітей!) методи гнучкого тайм-менеджменту, як-от:
Багатозадачність, work-life баланс, «пожирачі» часу та ефективні техніки… Детально поговоримо про все це на вебінарі Юлії Батури!
Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей
Ділимося дієвим лайфаком, що допоможе покращити дистанційне навчання: завжди звертайте увагу на потреби учасників освітнього процесу. Це допоможе побудувати ефективну взаємодію та, як наслідок, зробить шкільний процес комфортним та приємним для всіх.
Проаналізуйте подані потреби та подумайте: як ви можете «закрити» бажання учнів та їхніх батьків.
- Як зробити так, аби школярі більше спілкувалися одне з одним?
- Як навчити їх вчитися самостійно, без особливої допомоги батьків?
Поговоримо про все це на вебінарі Олександра Чучаєва. І найважливіше – міркуватимемо про нюанси створення системи дистанційного навчання як додаткової моделі освіти в закладі загалом!
Як урізноманітнити вивчення французької мови в класі та дистанційно
Відтепер іноземна мова не забаганка, а беззаперечний мастхев. При чому англійську мову сучасні діти мають знати «за замовчуванням», а от інші мови, наприклад, французська, хоча й не такі популярні, але згодом цілком можуть стати величезним плюсом до резюме. Як переконати у цьому школярів? І як перетворити вивчення другої іноземної на цікаву і захопливу пригоду?
Пам’ятайте про 3 поради:
На вебінарі Оксани Якоб зупинимося на тонкощах організації традиційних та онлайн-уроків із французької мови. Буде корисно всім викладачам іноземної!
Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу
МОН створив план розвитку для STEM-освіти ще у вересні 2020 року. І він передбачає регулярне проведення тематичних заходів у школі! А проводити їх потрібно регулярно: що частіше, то краще. Чудовий варіант: організувати STEM-тиждень, під час якого впродовж п’яти днів учні вивчатимуть цікаву науку, відвідуватимуть інтегровані заняття та й загалом проводитимуть час весело і цікаво!
Прості ідеї для цікавого STEM-уроку:
А вебінар Ірини Дядюшкіної допоможе розширити ваші знання про захопливі STEM-активності! Крім цього, ви дізнаєтеся більше принципи, інструменти та методи впровадження інтегрованого STEM-тижня, а також зможете ознайомитися з основними функціями STEM-педагога.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.