Онлайн-тести для 4 класу

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: 1. Читати текст 1 хвилину і порахувати кількість слів . Дочитати текст до кінця.У лісіУлянка повільно глянула й вперше помітила, що ліс її любий уже прибрався в нову чарівну одежу.Як же хороше засвітилися очі у дівчинки, як глибоко вдихнула вона осіннє терпке повітря! Здрастуйте, сестри-берізки, вас не впізнати сьогодні! Чи ви це, мої білокорі? Яке чудове у вас вбрання.Прислухалась Улянка. Тільки струмок у тиші дзюрчить.Довго б отак сидіти із заплющеними очима та слухати, коли ж це дві сороки прилетіли й заскрекотали на дубі: «Чи скорро, старра, буррю стрічати? Чи скорро, старра?» А друга: «Не старра я, сестро! Не старра!»Жолудь зірвався, застукав по гілках, сердито Забубонів: «Буду бити вас обох, білобокі! Буду бити вас обох, білобокі!»Ось ти яка, осінь у лісі!Улянка підвелася, підхопила книжки і, перейшовши через струмок по сухій деревині, звернула зі стежки.Осіннє лагідне сонце востаннє пригрівало старі липи.
Музичне мистецтво, 4 клас
Створено 9 грудня 2023
Приклад запитання: До музичного фольклору відносяться:
Природознавство, 4 клас
Створено 9 грудня 2023
Приклад запитання: Тварин, тіло яких укрите шерстю, називають…           
Математика, 4 клас
Створено 9 грудня 2023
Приклад запитання: Вибери число, що є значенням суми чисел 315 000 і 18 000.
Приклад запитання: Прочитай текст тричі. Дай відповіді на питання( пройди тест). Запиши детальний переказ у зошит . Біла пір’їна На солом’яній стрісі сиділа зграйка горобців. Вони заклопотано цвірінчали про свої гороб’ячі справи. Аж тут прилетів до них чужий – невідомий їм, небачений ще на солом’яній стрісі. Був він якийсь не схожий на інших горобців. Маленька голівка набундючена, шия коротенька. Дзьобик вередливий. Та найголовніше – біла пір’їнка у хвості серед сірого пір’я, вона виділялася особливо яскраво. Це був небачений горобець з білою пір’їнкою у хвості. Тим часом кожному горобчикові хотілося ближче сісти до незнайомця, щоб добре його роздивитися. Кілька разів горобчики доторкнулись дзьобиком до білої пір’їнки. Хтось найцікавіший смикнув її, і вона впала, а вітер підхопив та й поніс далеко-далеко. І горобець перестав бути незвичайним.     За В. Сухомлинським
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 9 грудня 2023
Приклад запитання: Природні зони - це...
Приклад запитання: Познач число, що містить 5 тисяч 65 одиниць. 
Приклад запитання: Що хотіла написати про своє королівство Зима?
Приклад запитання: 1. У переддень якого свята відбувалися події описані в оповіданні?           
Приклад запитання: Лісостепова зона, або лісостеп лежить на ...
Приклад запитання: Позначте назву пристрою комп'ютера, який призначений для введення інформації в ком'пютер.
Приклад запитання: 1. Читати текст 1 хвилину і порахувати кількість слів . Дочитати текст до кінця.Ті самі словаУлітку Андрійко пішов працювати на тваринницьку ферму. Його послали до бaбyci Марини - куховарки. Вона варила їсти пастухам i дояркам. Андрійко допомагав бaбyci: воду носив, картоплю чистив, дрова рубав, xлiб нарізав.Весело, привільно працювати влітку в степу. Сонечко гpiє, вітep вiє, пташки щебечуть, можна й до ставка піти покупатися, як бабуся дозволить.Уранці бабуся й каже Андрійкові.- Піди води принеси.I такий тихий, добрий, ласкавий голос у бaбyci, що Андрійко швиденько бере відро й біжить до колодязя. А колодязь далеченько - аж під лісом. Витягне відро води й живенько принесе.Та ось прислали на ферму ще одного працівника — діда Карпа. Став працювати він сторожем.Не сподобався дід нікому: ні бaбyci Марині, нi Андрійкові. Мовчазний, похмурий.Якось увечері Андрійко попросив:- Дідусю, розкажіть казку.Дід щось буркнув сердито, а потім каже:- Нічого тобi робити, казки захотілося... Піди краще води принеси...Такі холодні, крижані, безсердечні були цi слова. Андрійко з великим небажанням пішов по воду. Витяг, повне відро, сів біля колодязя й довго сидів. Не хотілося йти до діда Карпа.Приніc Андрійко води й зараз же пoбіг до бaбyci Марини.Уранці Андрійко встав до схід сонця. Начистив картоплі. I з нетерпінням чекав, щоб бабуся послала по воду. Hapeштi почулися тихі ласкаві слова:- Піди води принеси.Андрій пoбіг, витяг води й швиденько приніс на кухню. Василь Сухомлинський
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 8 грудня 2023
Приклад запитання: На поверхні Землі є величезна кількість водойм. Вибери правильну відповідь
Приклад запитання: 1. Читати текст 1 хвилину і порахувати кількість слів . Дочитати текст до кінця. Козацькі сторожі Від ріки Орелі аж по ріку Кінську козаки побудували земляні укріплення. Такі укріплення називаються редути. У кожному редуті був курінь на п’ятдесят чоловік. З редутів козаки висилали в степи пікети й розвідки. Біля кожного редута ставили фігури. Це були хитромудро збудовані маяки. За їх допомогою можна було швидко оповістити увесь край про несподіваний ворожий набіг. Кожна фігура складалася з двадцятьох смоляних бочок. Будували її ось як. В основу ставили шість бочок сторч. Їх міцно з’єднували, обв’язували смоляним канатом. Усередині залишали порожнє місце. На них ставили п’ять бочок, а там — чотири, останні ж дві — одна на одну. Верхня бочка була найменша і без дна. Всередині її був вставлений залізний прут. До прута прив’язували довгий мотузок. Один кінець мотузка звисав аж до самої землі. Біля другого кінця прив’язували здоровенний пук вивареного в селітрі лика. Щоб не трапилося пожежі, такі фігури ставили подалі від редута. Удень і вночі біля кожної пильнували вартові. Від редута до редута снували козаки, чоловік по п’ять і більше. Як вгледять татарву, то й чкурнуть до укріплення. Там осавул звелить запалювать фігуру. По інших редутах побачать і собі запалюють. Так в одну годину козаки увесь край оповістять, щоб люди рятувалися. (За інтернет джерелами)
Природознавство, 4 клас
Копія з тесту: План місцевості
Приклад запитання: Що називають кресленням вигляду предмета згори?
Приклад запитання: Доповни речення.Рослини поділяють на ...
Приклад запитання: 1. Прочитай уважно текст.КВІТИ З ПЕТРИКІВКИ-                Тату, - попросила Катруся, - розкажи про щось чарівне. Але про таке, що ти його бачив сам.-                Гаразд, - мовив тато. – Чарівне мені справді траплялося.І він розповів ось про що.-                Одного разу я їхав степом за Дніпром. А був то зимовий день, степ лежав порожній і безсніжний, у ньому ставало сумно й холодно. І раптом я в’їхав у село, повнісіньке квітів! Саме так: квіти цвіли серед зими точнісінько як улітку.-                Знаю! – вигукнула Маруся. – Взимку квіти ростуть в оранжереях*. Тільки вони не чарівні.-                Атож, - погодився тато. – Квіти ростуть в оранжереях, але ці позацвітали на стінах і на тарелях, на скриньках, на шовкових хустинках, на дитячих колисках, на чайниках із чаєм. А було це в селі, що зветься Петриківка, і лежить воно в українському степу.-                Знаю! – вигукнула Маруся. – Петриківка – у Дніпропетровській області, а квіти – мальовані, вони називаються народний розпис.-                Правильно, - мовив тато.-                Але, тату, - допитувалася Катруся, - звідки взялися ті квіти на ім’я народний розпис? Самі виросли чи як?-                Вони також прийшли з давніх часів. Колись по всій України малювали на печах і стінах квіти, півнів, голубів. І в Петриківці малювали, бо то було село козацьке, у ньому жили горді й гарні люди. І любили вони також усе гарне.Фарби тоді робили з лушпиння цибулі, з буряку, чорної шовковиці, навіть з бур’яну. Малювала кожна господиня, а найкраще - Тетяна Пата.Згодом тут збудували фабрику, і відтоді петриківці малюють свої квіти для всієї України… Та це ще не все. Професійні художники вчаться в народного розпису малювати по-українськи. Бо троянда чи калина скрізь ростуть однакові, але так, як у Петриківці, їх не малюють більше ніде в світі.-                У Петриківці малюють усе, що гарне, - оповідав тато далі. – А гарне все, на що не глянь. Отож на малюнках – квіти з саду і городу: чорнобривці, мальви, айстри, соняхи, бо їх багато у степу. А ще – дивовижна квітка кучерявка, яка росте в казках. А ще виноград, полунички й неодмінно – калина. Малюють дрібненьке листя і траву – їх називають «папороть». Малюють зозуль і півнів серед квітів, а часом і козаків з дівчатами, і коників, і воликів, і все-все.Петриківці мають свої малярські таємниці. У фарбу вони додають курячий жовток. Калину малюють просто пальцем. У хід ідуть і дерев’яний кінчик пензлика, і зрізана рогозина – щоб наводити прожилки на листі. А пензлики не купують у крамниці, а роблять їх самі з котячої шерсті. Через те кажуть, ніби в Петриківці всі коти безхвості. Але це неправда. Я сам бачив, що вони з хвостами, а от голови тримають трохи вище, бо навіть вони пишаються чудовими петриківськими квітами! (416 слів)За Зіркою Мензатюк *Оранжерея – засклене приміщення для вирощування або перезимівлі рослин у закритому ґрунті.Зазнач, до якого жару належить цей твір.
Приклад запитання: Як переходили дорогу чотири руді лисиці?
Приклад запитання: Вкажіть природні зони Африки
Приклад запитання: 1. У яких півкулях розташована Африка?
Приклад запитання: У скількох теплових поясах знаходиться Євразія?
Англійська мова, 4 клас
Створено 8 грудня 2023
Приклад запитання: What sport is it?
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 8 грудня 2023
Приклад запитання: Яким небесним тілом є Сонце?
Приклад запитання: Багатоквартирний будинок -
Приклад запитання: Добери до іменника УКРАЇНА прикметники
Приклад запитання: Вибери слова, у яких пропущена буква и.
Приклад запитання: Обери формулу, за якою обчислюють площу прямокутника.
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: О. Іваненко "Дубок"
Приклад запитання: Скільки років було старому дубу?