Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ.ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ ЗА НИМ1.Художник малював водоспад на сході сонця.2.Він відходив від полотна, приглядався, порівнював, знову підходив, як до немовляти, вдалим якимсь мазком доповнював недобачену риску- і картина ставала випукліша і живіша.3.А долиною стелиться дивна музика, стелиться голос сопілки, що на ній виграє лісова фея.4.Поволі голос стихає, і тільки водоспад шумить, і потік шепоче по камінні, і гори стоять- мовчазні, величні і горді.ЗАВДАННЯ 1:Багатозначним є слово
7
Історія України, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Що таке джерела інформації?
12
Українська мова, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Що дідусь розповідав Василькові про вовків ?
12
Математика, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Визнач правильний порядок дій у виразі 26 910 : (52 + 1)
18
Приклад запитання: Найменші неподільні частинки речовини називаються:
12
Приклад запитання: В якому випадку порівняння десяткових дробів виконано правильно?
12
Приклад запитання: Іменник ЯБЛУКО в родовому відмінку з пів- треба писати ...
6
Історія України, 5 клас
Створено 9 листопада
Приклад запитання: Вчені історики поділили історичний час на:
10
Приклад запитання: В якій відповіді тільки складені числа?
6
Українська література, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: "Козацька сторожа в степу" за жанром:
12
Природознавство, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Лінія, яку описує тіло в просторі, називається
12
Українська література, 5 клас
Приклад запитання: Що дала мама доньці перед смертю?
5
, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Швидкість течії 2 км/год, а власна швидкість човна 19 км/год. Знайди швидкість човна проти течії.
15
Основи здоров’я, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Хто належить до учасників дорожнього руху?
12
Природознавство, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Мале це столиця
12
Приклад запитання: Які групи ефектів анімації ви знаєте?
12
Приклад запитання: dance
6
Українська мова, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: 1. Прочитайте уважно текст.ДРОВОРУБ І ЛИСИЦЯНатрапили якось мисливці в лісі лисицю й почали її переслідувати. Бідолашній дух у п'яти зо страху заліз. Хоч як хитрувала, в яку гущавину кидалася - не могла позбутися напасників, а вже від довгої гонитви вкрай знесилилася.- Ох, не вірю я в порятунок! - каже лисиця, задихаючись.- Ноги не несуть. Надходить мені кінець!Аж раптом лисиця побачила між дерев дроворуба. Кинулась до нього, заплакала й проситься:- Сховай мене, чоловіче добрий! Сховай, бо женуться за мною мисливці, ось-ось наздоженуть. Врятуй мене, зроби добре діло!- Біжи в мою хатину, там тебе не знайдуть! - сказав дроворуб.Помчала лисиця до хатини, вскочила в двері й зачинилася.- Ох, не до вподоби мені схованка! - пробурмотіла.- Та що робити? Я й такої не сподівалася! Але треба поглянути, що робиться надворі. Зроблю-но я дірочку в стіні.Розсунула вона галузки, що з них сплетено хатину, зробила шпарину, припала до неї оком і стала чекати. Серце їй калатало, дух перехоплювало, ноги підгиналися.Аж ось за деревами показалися мисливці.- Ой, горенько мені! - затрусилася лисиця.Мисливці побачили дроворуба й спинилися. І чує лисиця, як один із них питає її рятівника:- Ти не бачив, тут лисиця не пробігала?- Ні, не бачив.А сам простяг руку та й показує на хатину, де сховалася втікачка.На щастя, мисливці не второпали того знаку чи не помітили, бо розгледілися на всі боки, поки дроворуб говорив, і одразу кинулися далі, як він замовк.Лисиця почекала, поки вони зникли за горбом, перевела дух і думає: «Тепер - мерщій до своєї нори!» Відчинила двері й хотіла чкурнути геть, навіть не глянувши на дроворуба.- Оце так! - вигукнув той.- Уже мене покидаєш? Навіть подякувати не хочеш своєму рятівникові?!- Віддячила б я тобі щиро, якби твої руки були в згоді з твоїми словами,- відповіла лисиця й побігла геть.Дісталася своєї нори, а лис із лисенятами вже чекають її, виглядають, хвилюються.- Що сталося? Де ти була так довго?- Заждіть трохи,- відказує лисиця - дайте перепочити, бо ледве дишу.Лисиця розказала, яких жахів натерпілася. А потім сумно додала:- Той дроворуб спершу видався мені дуже добрим і шляхетним. Так він лагідно говорив, що хотілося слухати й слухати. Але слова його солодкі, та вчинки ганебні. А коли чиниш зле, то чого варта солодка мова? Нічого! Тож затямте, дітки: ніколи не шануватимуть того, хто каже одне, а робить інше. Бо судять про когось не за словами його, а за ділами. ЕзопВизначте жанр прочитаного твору.
10
Приклад запитання: Що може розміщуватися на слайдах комп'ютерної презентації?
12
Приклад запитання: Який інструмент використовують для створення презентацій?
10
Приклад запитання: З двох дробів 39,467 і 39,5 більшим буде -
10
Приклад запитання: Погляньте на зображення. Яка речовина є розчинником?
17
Українська мова, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Префікс с- пишеться перед буквами, що позначають глухі приголосні:
20
Математика, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Як називається число, яке пишеться над рискою дробу?
36
Приклад запитання: Перевірити правопис, знайти тлумачення або переклад слів можна за допомогою...
12
Приклад запитання: 1 кг печива коштує 55 грн. Скільки коштує 3 кг такого печива?
11
Інформатика, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Служба WWW складається з великої кількості взаємопов’язаних за допомогою посилань документів, які зберігаються на різних комп’ютерах. Ці документи називають ...
12
Математика, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Обчисли 104 ⋅ 52
17
Приклад запитання: Choose the correct variant:My cat __(like) to play with his ball.
12
Природознавство, 5 клас
Створено 8 листопада
Приклад запитання: Обери ознаки, за якими розрізнють тіла (кілька вірних відповідей)