Урок позакласного читання. У світі літературної казки. «Інсценування казки «Вередливий Мишко» Л. Шалімової за допомогою лялькового театру»

Про матеріал

За допомогою використання лялькового театру на уроці позакласного читання підвищується активність учнів на уроці, розвиваються творчі здібності, мовлення. Діти із великим задоволенням беруть участь в інсценізації казки.

Перегляд файлу

Урок позакласного читання. У світі літературної казки. «Інсценування казки «Вередливий Мишко» Л. Шалімової за допомогою лялькового театру»

Мета: вчитися виразно читати за особами, взаємодіяти у команді; розвивати зв’язне мовлення учнів, артистичні здібності, артикуляційний апарат, силу голосу, логічне мислення, фантазію, цікавість до читання; виховувати через метод казкотерапії шанобливе ставлення до батьків, доброзичливе ставлення один до одного

Хід уроку

І Організація класу

  1. Правила роботи у групі

 

 

 

  1. Аркуш самооцінювання групи
  2. Вправа «Тваринки вітаються»  (налаштування на роботу)

Складіть привітання серед тваринок вашої групи та побажання на сьогоднішній урок

  • А я вам бажаю спрацюватися у команді                       та щоб для кожного з вас урок пройшов недаремно.

 

 

 

ІІ Актуалізація опорних знань

Гра «Шифрувальщик»

Ааккз

 

 

 

  • Які бувають казки?

                                      C:\Users\User\Desktop\арпар.JPG

ІІІ Оголошення теми і мети уроку

  • Сьогоднішній наш урок є частиною проекту «Театр» над яким ми працюємо. Ми з вами полинемо у світ казки, будемо фантазувати, розігрувати різних героїв та інсценізувати казку за допомогою лялькового театру

 

ІV Мотивація навчальної діяльності

  1. Мозковий штурм
  • Який повинен бути актор? (відповіді дітей)
  1. Мовленнєва розминка

Артикуляційні вправи

Дихальні вправи

 

 

 

Скоромовка

 

 

 

  1. Перегляд відео (скоромовка диктором телебачення)

А чи знаєте ви що у дикторів телебачення як і у акторів повинна бути чітка дикція. Саме вимовляння скоромовок є обов’язковим тренінгом для них.

 

 

 

V Узагальнення і систематизація знань учнів

  1. Читання за особами

Слухання аудіовіршика

 

 

 

Вправа розставити паузи у тексті

 

 

 

Самостійне читання учнями (розібрати де чиї слова та підкреслити кольоровими олівцями (зелений – автор, червоний – мама, синій – Мишко), розставити паузи, логічний наголос, темп читання

  • Що змусило Мишка швидко підскочити з постелі?
    Читання за особами по групах

VІ Фізхвилинка «Веселі ведмежата»  Посилання: https://drive.google.com/open?id=1wR2KiMxrfJPAIJ6AibT_b3Afm_RAdkKg

 

 

 

 

 

 

 

  1. Робота в групах. Складання закінчення казки «Вередливий Мишко» Лариси Шалімової.

Читання казки вчителем

  • Як Мишко висловлював свої бажання?

Ведучий. Закінчилась ніч. Мама- ведмедиця почала будити своїх малят.

Ведмедиця. Синочки! Час прокидатися. Вставайте!

1-ше ведмежа. Доброго ранку!

2-ге ведмежа. Доброго ранку, мамо!

Мишко. Я вставати не буду! Я не виспався!

Ведмідь. Умивайтеся і гайда до лісової школи!

1-ше ведмежа. Так, треба вмиватись.

2-ге ведмежа. Я вмиваюсь першим!

Мишко. Не бу-у-у-ду вмиватись! Вода холодна!

Ведучий. Старші ведмежата з татом ведмедем вирушили до школи, а Мишко все ще лежав під ковдрою. Та раптом як заволав…

Мишко. Хочу їсти!

Ведмедиця. То сідай до столу, синку.

Мишко. Не хочу до столу! Хочу в ліжку їсти!

Ведучий. Зіскочив Мишко з постелі, тупотить ногами. Та раптом побачив у вікно, як білочки на дереві граються іграшками. Він достав пірамідку, розкидав кільця.

Ведмедиця. Навіщо ти пірамідку розкидав? Поскладай, будь ласка.

Мишко Ще чого! Не буду!

Ведмедиця. Годі капризувати! Який ти неслухняний, Мишку!

Мишко (рюмсає) Ти мене не любиш… У-у-у! Купи нові іграшки! Годуй мене! Одягай мене! У-у-у!

Ведучий. Зітхнула мама-ведмедиця та й вийшла з хати надвір.

Обговорення казки

  • Як Мишко висловлював свої бажання?
  • Яка це казка? (літературна, про тварин)
  • Кого можна назвати вередою? Чому ?
  • А чи впізнав хтось себе у цьому Мишкові?
  • Що б ви порадили капризному Мишкові?

Читання казки за особами та інсценування

  • Чи закінчилася казка?

               Гра «Ми автори» Складання продовження казки по групах

  • Як закінчуються казки?
  • Яке повинне бути закінчення нашої казки?
  • Які поради можна дати Мишку?

Читання закінчення казки автора

Вийшла мама ведмедиця з хатки, а за нею вибіг і Мишко та й побіг у ліс на галявину. Там він побачив «У-у-у!...» з обдертим бочком.

Ось Мишко запитує:

  • Хто ти такий?
  • Я бичок-третячок…
  • А що це у тебе?

Солом’яний бичок відповідає, плачучи:

  • Це мене звірі дерли. Тепер мені дуже боляче. До того ж я загубився.

І тут раптом Мишкові стало шкода бичка. Він узяв його за мотузку та й завів до діда з бабою. Ті дуже зраділи, похвалили Мишка і на знак подяки пригостили смачними пиріжками. Мишкові стало дуже радісно,  він також подякував за пиріжки і пішов додому, щоб пригостити свою родину. А тим часом зі школи вже повернулись його братики. І дуже здивувались і зраділи, що їхній вередливий Мишко так змінився на краще. Уся ведмежа родина почала танцювати у веселім хорі.

VІІ Підсумок

Вправа «Незакінчене речення»

  • Сьогодні на уроці я навчився…
  • З сьогоднішнього уроку я зробив висновок, що..
  • Для мене урок пройшов недаремно , тому що…
  • Для мене на уроці було складно те, що…

Підводяться підсумки аркушів самооцінювання 

Оцінювання вчителя

VІІІ Домашнє завдання

  • Знайти та прочитати книжку «Лисичка йде до бібліотеки» Лоренц Паулі

 

 

 

 

 

 

 

Посилання на презентацію: https://drive.google.com/open?id=1sEiQUFnmGAf-Lgme-xiq72-zZyd9ge6m

 

docx
Додано
3 січня 2019
Переглядів
992
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку