Конспект уроку «В парах»
Місце проведення: спортивний зал
Тема уроку: Волейбол
Задачі уроку:
Інвентар: навісна перекладина, скакалки, набивні м’ячі, гімнастичний мат, волейбольні м’ячі, гімнастична лава, секундомір.
Част. уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н А
14 хв. |
Шикування, повідомлення задач уроку.
Перешикування в дві шеренги. Формування пар. Повільний біг парами.
Бігові та стрибкові вправи.
Перешикування в дві колони. ЗРВ в парах.
3-4 Теж саме лівою ногою.
1-4 нахили в сторони (човник).
1-3 пружні нахили вперед. 4 В.П
1-4 прокручування в праву сторону. 5-8 теж в ліву сторону.
1-2 присідання з супротивом.
1-2 стрибки з супротивом.
1-2 мах назад правою ногою. 3-4 мах назад лівою ногою.
1-16 розкручування в праву сторону. 17-32 розкручування в ліву сторону.
|
1 хв.
30с.
1 хв.
1 хв.
30с. 10 хв. |
Організувати дітей, визначити фізичний стан дітей та наявність спортивної форми. ЧСС Розподіл на перший-другий. Поворот направо,1-2 пара. Пари тримаються за руки. Тримати дистанцію та інтервал. Виконується поточним методом по діагоналі волейбольного майданчика, по лицьових лініях діти проходять кроком для відновлення дихання. Через центр по 2.
Партнери один одному створюють супротив, надавлюючи на плечі.
Тримати рівновагу, крок робиться невеликий, максимальне прогинання в грудному та поперековому відділі хребта.
Максимальна амплітуда рухів. Стопи не відриваються від підлоги. Ноги не згинати в колінних суглобах. Партнери допомагають один одному в нахилах.
Тримати рівновагу, не розривати рук.
Партнери докладають зусиль щоб не дати піднятися напарнику, в той же час потрібно піднятися самому. Ті ж рекомендації що і в попередній вправі.
Максимальна а амплітуда рухів. Ноги не згинати в колінних суглобах.
Зберігати рівновагу. Не випускати рук напарника до повної зупинки. Намагатися розкрутитися з максимальною швидкістю.
Пари вишиковуються в 1 лінію. Рух лише по прямій.
Ноги зігнуті в колінних суглобах. Захват за кисть.
Пари зміщуються до бокової лінії волейбольного майданчика. Один з партнерів знаходиться в упорі лежачи, інший тримає його за ноги. Пересування на руках до протилежної лінії. В зворотному напрямку зміна партнерів. |
О С Н О В Н А
Ч А С Т И Н А
26 хв. |
Колове тренування.
І етап. ПІДТЯГУВАННЯ
ІІ етап. СТРИБКИ ЗІ СКАКАЛКОЮ ІІІ етап. ПЕРЕДАЧІ НАБИВНОГО МЯЧА 2 РУКАМИ ВІД ГРУДЕЙ ІV етап. ПЕРЕДАЧІ МЯЧА 2 РУКАМИ ЗВЕРХУ ПІСЛЯ НАКИДАННЯ ПАРТНЕРА
V етап. ПІДЙОМ ТУЛУБА В СІД
VІ етап. ПЕРЕДАЧІ МЯЧА ЗНИЗУ ПІСЛЯ НАКИДАННЯ ПАРТНЕРА VІІ етап. СТРИБКИ ЧЕРЕЗ ЛАВУ.
VІІІ етап. ТЕОРЕТИЧНИЙ.
Навчальна гра «Захисник фортеці». |
20 хв.
6 хв. |
По станціях діти переміщуються парами. Задача контролювати та підтримувати свого напарника. Дівчатка підтягуються на низькій перекладині, хлопці на високій. Хлопці що не можуть підтягуватися виконують вис на зігнутих руках, інші підтягуються 2х3 рази. Дівчатка підтягуються 20 раз. Всі виконують 50 стрибків. Лікті притиснуті до боків, м’яч повинен летіти по дузі. Передача виконується над собою, потім м’яч ловиться і виконується накидання іншому партнеру. Партнери по черзі фіксують один одному ноги, та контролюють кількість підйомів. Хлопчики виконують 30 підйомів, дівчатка-20. Ті ж вимоги що і на 4 етапі.
Стрибки виконуються лицем вперед, поштовх 2 ногами для хлопців, дівчаткам дозволяється стрибок поштовхом однією. Діти відповідають на питання відмічаючи правильні відповіді або за потребою вписуючи їх в бланках. ЧСС В середині зали знаходиться «фортеця» яку охороняють пара учнів, визначених жеребкуванням. На середніх лініях волейбольного майданчика знаходяться «нападники» , на 2 пари 1 м’яч. Задача нападників збити м’ячем фортецю, задача захисників не допустити цього, відбиваючи м’яч вивченими способами. Не дозволяється нападникам і захисникам заходити за обмежувальні лінії. Через деякий час пару захисників змінюють, доки кожна з них не побуває в цій ролі. |
З А К Л Ю Ч Н А
Ч А С Т И Н А
5 хв. |
Вправи на відновлення дихання.
Гра «Хвилина».
Підведення підсумків.
|
1 хв.
2 хв.
2 хв. |
В обхід по залу. Діти залишаються в парах. Діти сидячи на лаві в парах відраховують 1 хв. В цей час вчитель засікає хвилину на секундомірі. Перемагає пара чия відповідь буде найточнішою. ЧСС
Діти самостійно оцінюють один одного мотивуючи свій бал, враховуючи особистісні досягнення напарника. Домашнє завдання: вправи для розвитку сили рук та верхнього плечового поясу. |