Згідно зі ст. 51 Закону України «Про повну загальну середню освіту» вдосконалення знань, умінь та навичок щодо надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу є одним із обов'язкових напрямів підвищення кваліфікації педагогічних працівників шкіл (кількість годин має складати 10 % від загального обсягу підвищення кваліфікації за 5 років). Крім того, відповідно до Профстандартів психологічна та емоційно-етична компетентності входять до складу основних професійних якостей, необхідних для здійснення трудової діяльності педагога. Аби надати освітянам широкий спектр можливостей для вдосконалення педагогічної майстерності, наша команда підготувала добірку освітніх продуктів «На Урок». Переглянувши заходи, ви отримаєте багато цікавих і корисних практичних порад щодо створення сприятливих умов для кожної дитини з урахуванням її потреб, здібностей та можливостей.
Підвищення кваліфікації
Відповідно до вимог чинного законодавства, педагогічний працівник має свободу вибору суб'єктів, тем, видів, способів тощо підвищення кваліфікації. Зокрема, звернемо увагу на Постанову КМУ від 21.08.2019 №800 (Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників).
- Пункт 6. Педагогічні і науково-педагогічні працівники можуть підвищувати кваліфікацію за різними формами, видами.
- Пункт 7. Педагогічні та науково-педагогічні працівники самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб’єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (далі - суб’єкти підвищення кваліфікації).
- Пункт 9. Суб’єктом підвищення кваліфікації може бути заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників.
- Пункт 13. За результатами проходження підвищення кваліфікації педагогічним та науково-педагогічним працівникам видається документ про підвищення кваліфікації, технічний опис, дизайн, спосіб виготовлення, порядок видачі та обліку якого визначається відповідним суб’єктом підвищення кваліфікації.
«На Урок» як суб'єкт підвищення кваліфікації працює відповідно до вимог чинного законодавства, надаючи послуги, спрямовані на професійне зростання педагогів за різноманітними напрямами та всебічний розвиток учасників освітнього процесу.
За понад 6 років діяльності Освітній проєкт «На Урок» організував сотні вебінарів та десятки конференцій та курсів для освітян. Для того, аби вам було простіше зорієнтуватися в навчальному матеріалі, ми підготували перелік заходів, які можна переглянути та навчатися в межах підвищення кваліфікації.
Онлайн-курси «На Урок»
Онлайн-курси для вчителів – комплекси авторських матеріалів від досвідчених фахівців, які допоможуть вам отримати та вдосконалити необхідні знання та навички.
Особливості участі: всі курси дистанційні, кожен, хто зареєструється, має необмежений доступ до навчальних матеріалів, спілкування в коментарях, додаткових матеріалів. За потреби учасник курсу може придбати повний доступ до курсу, що передбачає доступ до фінального іспиту та завантаження свідоцтва підвищення кваліфікації.
Перелік онлайн-курсів, які допоможуть педагогам розвивати навички надання психологічної підтримки:
- Формування та відновлення психоемоційного клімату під час реалізації освітнього процесу
- Підтримка та розвиток емоційного інтелекту в умовах навчання онлайн
- Підвищення стресостійкості через відновлення ресурсів у кризових умовах
- Ненасильницький підхід у навчанні та вихованні
- Ефективна взаємодія вчителя та учнів із особливими освітніми потребами
- Педагогіка довіри
- Прикладна психологія для освітян: сучасні підходи та дієві інструменти
Якщо ви бажаєте детальніше ознайомитись з особливостями та структурою кожного курса, пропонуємо прочитати статтю «Психологічна складова роботи вчителя: вчимося підтримувати себе та учнів».
Інтернет-конференції «На Урок»
Онлайн-конференції для вчителів – це масштабний, зручний, ефективний формат підвищення кваліфікації, коли протягом дня глядачі у прямому ефірі спілкуються із фахівцями на задану конференцією тему та діляться досвідом.
Особливості участі: конференції проходять в онлайн-форматі та доступні для перегляду в запису; відбуваються відкриті трансляції, долучитись до яких може кожен педагог. За потреби учасники можуть замовити свідоцтво про підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
Пропонуємо переглянути заходи за відповідною тематикою:
- Психологічна підтримка та безпека учасників освітнього процесу
- Психологічна підтримка: поради та практика для освітян
- Надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу: потреби та можливості
- Стратегії організації навчального процесу в кризових умовах: сервіси, психологія, підтримка
- Психологічна підтримка учасників освітнього процесу: потреби та можливості
- Практичний інтенсив: вправи для психологічного розвантаження
- Пріоритети в освіті: емоційно-психологічна підтримка в кризових умовах
- Психолого-педагогічні засади роботи в кризових умовах
- Виховання та розвиток успішної особистості
- Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи
- Психолого-педагогічні аспекти роботи вчителя: класне керівництво та виховна робота
Вебінари «На Урок»
Вебінари для вчителів – це онлайн-заходи на визначену тему, які дозволяють у зручний спосіб підвищувати рівень педагогічної майстерності вчителів у дистанційному форматі. Виступи охоплюють максимально широкий перелік тем і дисциплін, які відповідають професійному запиту педагогів.
Особливості участі: вебінари перебувають у відкритому доступі та пропонують безкоштовне навчання. Педагоги, які мають акаунт на сайті, можуть вільно реєструватися на захід та переглядати його запис. Трансляція та запис знаходяться на Ютуб-каналі проєкту у відкритому доступі. За потреби педагоги можуть замовити свідоцтво підвищення кваліфікації, яке відповідає вимогам чинного законодавства.
- Бути собі другом: як самоспівчуття допомагає налагоджувати стосунки з іншими
- Практики візуального ненасильницького спілкування для розвитку емоційного інтелекту
- Формування в учнів позитивного ставлення до навчання: практичні поради та психолого-педагогічні аспекти
- Секрети ефективної взаємодії в новому класі: як уникнути конфліктів і встановити позитивні взаємини з учнями
- Самовідновлення як шлях до збереження ментального здоров'я: тренінг з елементами гри
- Новий навчальний рік: знаходимо ресурс для продуктивного старту
- Дієві практики для відновлення перед навчальним роком: метод візуального ненасильницького спілкування
- Соціально-емоційні навички: нові практики та особливості формування
- Практикум для вчителів: «настільні» інструменти фасилітації
- Артмайстерня: збереження ментального здоров’я під час війни
- Емпатія в часи війни: як підтримати себе та інших
- Подолання агресивності дошкільників та молодших школярів засобами ігрової діяльності
- Ресурсне відновлення під час кризових ситуацій
- Розвиток комунікативних здібностей як основа ефективної взаємодії в соціумі
- Протидія професійному вигоранню вчительства в умовах війни
- Попередження посттравматичного стресового розладу за допомогою методів арттерапії
- Подолання стресу та попередження професійного вигорання: практики ресурсування в кризових умовах
- Медіатравматизація війною у складі травматичного стресу: напрями організації підтримки школярів
- Емоційне перемикання учнів під час змішаного навчання та воєнного стану: поради для вчителів і класних керівників
- Особливості роботи вчителя зі школярами ВПО
- Креативні методи самопідтримки та пошуку ресурсу для учасників освітнього процесу
- Педагогіка довіри – основа побудови взаємин в умовах кризи
- Арт-терапія на допомогу вчителю: ідеї для психологічної підтримки
- Емоційна саморегуляція та стабілізація за допомогою методів арттерапії
- Психологічна складова роботи педагога: підбиваємо підсумки з користю
- Елементи фасилітації на уроках в особливий період: віртуальний круг
- Артскрайбінг як інструмент навчання та психологічного розвантаження
- Роль емоційного інтелекту у формуванні м’яких навичок учасників освітнього процесу
- Використання кінезіологічних казок у роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
- Психологія підлітків: як вчителю обрати оптимальні механізми співпраці зі школярами
- Самоемпатія: як вчителю зберегти ресурсність та натхнення під час навчального процесу
- Арт-терапія в роботі з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку
- Психологічний супровід педагогів, дітей та батьків в умовах віддаленого спілкування та навчання
- Психологічна складова роботи вчителя: відновлення власних ресурсів
- Психологічна складова роботи вчителя: як підбити підсумки року з користю для себе та учнів
- Психологічна допомога дитині з неповної сім’ї
- Психологічна допомога дітям і дорослим у кризових станах
- Як розвивати емоційний інтелект учнів на уроках літератури
- Психологічна підготовка школярів до участі в конкурсах і олімпіадах
- Активізація та зосередження уваги учнів покоління Z
- Навички самооцінювання у професійному становленні людини
- Як вчителю зберегти своє здоров'я в умовах сучасного буремного життя
- Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку
- Гіперактивні та неуважні школярі – це РДУГ чи проблеми виховання?
- Використання арт-терапії у школі: теорія і практика
- Творчі методи трансформації та подолання конфліктів
- Дистанційні та психологічні ігри в сучасному освітньому процесі
Нагадаємо, що для педагогів, які працюють та навчаються на сайті Освітнього проєкту «На Урок», працює Служба підтримки, до якої ви можете звернутися за потреби та отримати детальну консультацію щодо підвищення кваліфікації.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.