Структура за зміст базової середньої освіти регулюється новим Держстандартом. Спираючись на нього, можна також визначити обсяг навчального навантаження та вимоги до обов’язкових результатів навчання учнів. І саме він є базовим документом, який допоможе організувати навчальний процес в сучасній школі.
Держстандарт визначає 9 освітніх галузей, кожна з яких має:
- мету
- компетентнісний потенціал
- обов’язкові результати навчання
- орієнтир до оцінювання результатів навчання.
Розуміння засад та ключових компонентів Держстандарту кожної з освітніх галузей є важливою теоретичною базою організації всього навчального процесу. Саме тому ми зробили вибірковий огляд кожного із них, акцентувавши на найважливіших складових та додавши ключові посилання на першоджерела, за якими ви зможете ознайомитись із оригінальними документами.
-
Огляд і розбір Держстандарту громадянської та історичної освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту природничої освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту математичної освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту інформатичної освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту технологічної освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту мистецької освітньої галузі
-
Огляд і розбір Держстандарту освітньої галузі фізичної культури
-
Огляд і розбір Держстандарту мовно-літературної освітньої галузі, а саме:
- для класів із українською мовою навчання
- мова та література корінного народу/національної меншини
- іншомовна освіта
- друга іноземна мова
Окрім того рекомендуємо переглянути тематичні вебінари, курси та конференції, що стосуються роботи із Держстандартом, модельними програмами, і, безумовно, практичного втілення ідей НУШ у 5-6 класах.
Усе це ми розглядаємо протягом декількох місяців. Усі матеріали традиційно у відкритому доступі, а значить, запис вебінарів, курсів, конференцій і додаткові матеріали до них ви можете знайти та переглянути в будь-який момент необмежений час.
Ми і надалі продовжимо розробляти теми, що стосується сучасного навчання та нових викликів і можливостей в українській школі, аби допомогти педагогам орієнтуватися у практичному та теоретичному вимірі, ділитися та знайомитися із досвідом колег практиків.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.