22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності
Корисне

Цей неперевершений STEM: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»

Добірка авторських розробок із Бібліотеки «На Урок», які допоможуть учителям організувати та провести STEM-уроки.

STEM-технології вже увійшли в український освітній простір. Цим напрямом зацікавилися не тільки діти, а й вчителі. Бо наука – це весело та захопливо! А фізика і математика – не лише складні формули, а й надзвичайні експерименти. STEM-підхід – це моделювання, проектування та напрацювання навичок. Один конкретний практичний приклад може так зацікавити учнів, що вони із задоволенням почнуть вивчати теорію. Покажіть учням, як можна застосувати отримані знання на практиці! 

Редакція освітнього проекту «На Урок» уже традиційно підготувала для вас актуальну добірку авторських розробок STEM-уроків із Бібліотеки нашого сайту. Ще більше цікавих авторських розробок ви зможете знайти тут


Тема: СТЕМ-урок із природознавства. 5 клас. Тема: «Планети. Сонячна система»
Автор: Шкода Алла
Про матеріал: Розробка сприяє формуванню в учнів уявлення про планети Сонячної системи та вміння описувати будову Сонячної системи. Матеріал допоможе пояснити учням  різницю в тривалості року на різних планетах та дослідили рух планет орбітами.


Тема: Посібник «STEM-теми для уроків образотворчого мистецтва» 
Автор: Касянчук Галина Миколаївна
Про матеріал: Посібник допоможе вчителю організувати STEM-процес на уроках образотворчого мистецтва. У своїй роботі вчитель може залучити знання учнів з фізики та хімії.


Тема: Використання онлайн-симулятора Tinkercad Circuits Arduino як засіб впровадження STEM-освіти на уроках інформатики 
Автор: Михайленко Ірина Михайлівна
Про матеріал: Розробка ознайомлює з онлайн-симулятором Tinkercad Circuits Arduino. Демонструє, як можна використати цей сервіс на уроках інформатики як один із засобів впровадження STEM-освіти в сучасній Українській школі.


Тема: STEM-проект «Подорож маленької насінини». Складання казки про «Пригоди маленької насінини»
Автор:Денисенко Антоніна Анатоліївна
Про матеріал: Інтегрований урок із природознавства, літературного читання, української мови, основ здоров’я. У розробці застосовується інноваційна STEM-технологія та технологія КМ. Такий тип уроку дає можливість учням спрогнозувати очікувані результати: самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи.


Тема: Біофізика живих організмів через силу пружності
Автор: Довгаль Олена Сергіївна
Про матеріал: Цей STEM-медіапродукт можна використовувати як у 7-х, так і у 9-х класах. Він сприяє отриманню учнями наскрізних знань, інтегруванню біології та фізики.


Тема: STEM-проект «Соняшник – квітка сонця»
Автор: Онищенко Світлана
Про матеріал: Проект допомагає провести інтегрований урок у 4 класі. Діти вчаться самостійно здобувати знання, складати та розв’язувати завдання, словесно описувати предмети.  


Тема: План реалізації STEM-проекту
Автор: Ночевчук Марія Володимирівна
Про матеріал: Це план реалізації конкретного STEM-проекту, який містить такі важливі складові: актуальність, стислий опис, очікувані результати, розкриття складових проекту «S», «Т», «Е», «М» та зміст діяльяності учнів, навчальні цілі та дослідницькі завдання, проектні ризики, обладнання та програмне забезпечення для виконання проекту.


Тема: STEM-проект «Земля – планета «Вода»»
Автор: Онищенко Світлана
Про матеріал: Проект допомагає сформувати поняття про прісну та солону воду на Землі, про кругообіг води, уточнити знання дітей про значення цієї рідини в житті людини і природі, про стани і властивості води. Діти навчаться добирати потрібну літературу та повторять частини мови. Застосування розробки допоможе сформувати вміння розв’язувати екологічні задачі та завдання, пов’язані із заявленою темою уроку.


Тема: Інтегрований урок-проект «Магнітне поле в природі та техніці»
Автор: Кикоть Валентина Пантелеймонівна
Про матеріал: Інтегрований урок-проект із використанням інноваційних прийомів навчання застосовує такі інтерактивні методи: роботу в групах, методи «Кластер», «Фішбоун», «Кроссенс», метод проектів, практичний метод (проведення експерименту), проблемно-пошукові, демонстраційні методи, методи релаксації, STEM-методи.


Тема: Урок інформатики (для STEM-проекту)
Автор: Легейда Олександр Анатолійович
Про матеріал: Застосування цієї розробки допоможе учням розвивати логічне мислення, формуватиме інформаційну культуру, вчитиме аналізувати дані. Школярі актуалізують знання, отримані на уроках географії, історії та фізики; застосують їх на практиці.


Хочете дізнатися про особливості організації STEM-освіти  та підготовку проведення STEM-квесту? Станьте учасником вебінару «Практичний кейс «Проведення STEM-квесту в середній школі»», який відбудеться 21 січня о 18:00.  Лекторка Вікторія Богданова поділиться досвідом впровадження STEM у своїй практиці. І не забувайте додавати до Бібліотеки розробки, діліться власним досвідом!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.