2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами
5 натхненних вебінарів.

Запрошуємо на 5 натхненних вебінарів, присвячених найрізноманітнішим освітнім цікавинкам! Прочитавши статтю, ви ознайомитеся з майбутніми виступами та дізнаєтеся про:

  • практичний прийом Метод парадоксів;
  • 3 ознаки мобінгу у вашому колективі;
  • те, як створити пам’ятку щасливого вчителя на дистанційці;
  • те, як розробити технологічну карту проєкту;
  • 3 актуальні Всеукраїнські онлайн-конкурси.

Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

У ХХІ столітті кліпове мислення розповсюдженіше за рудий колір волосся! Діти змалечку користуються інтернетом, у якому панують обривисті новини, раптові сповіщення та безліч інших «відволікачів». Це призводить до формування кліпового, фрагментарного мислення: наша увага розпорошена, а концентруватися на одній справі дедалі складніше.


І кліпове мислення має досить неприємні наслідки для вчителів: 

  • учні гірше запам’ятовують інформацію;
  • довго читають твори;
  • не цікавляться вправами з підручника. 

На щастя, освітяни занепокоїлися проблемою та знаходяться в постійному пошуку рішень. Так, окрім вищезазначеного Методу парадоксів, на вебінарі «Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням» Вікторія Концева розкаже про нестандартні вправи та лайфхаки для уроку літератури, які допоможуть зацікавити навіть школярів із кліповим мисленням (до речі, це стосується кожного з нас).

Коли? 19 квітня о 18:00 (понеділок)

Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Мобінг (від англ. to mob – переслідувати) – це психологічний терор, тиск, цькування співробітниками свого ж колеги. А статистика говорить, що прибічники «трудової етики 90-х років» вважають практику взаємного пригноблення в цілому нормальною, а іноді й навіть корисною. Що тільки підвищує ймовірність мобінгу! Тож варто пильнувати за собою та колегами.


Можливо, ви побачили у своєму колективі ознаки мобінгу? Тоді однозначно реєструйтеся на вебінар Дарії Пильо. І навіть якщо у вашій школі мобінгу немає, все одно важливо розумітися на нормативних актах, які регулюють це явище, та виробити алгоритм дій для протидії мобінгу учасників освітнього процесу.

Коли? 20 квітня о 19:00 (вівторок)

Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Як би ви оцінили свої онлайн-уроки за 12-ти бальною шкалою? Якщо вам є куди рухатися та хочеться покращувати набуті навички – ви щасливий учитель! І саме для вас ми підготували цю пам’ятку:

 

Не зупиняйтеся на досягнутому! Приходьте на тематичний вебінар Олександра Чучаєва, де ми міркуватимемо про структуру дистанційного уроку, інтерактивні вправи та інші родзинки.

Коли? 21 квітня о 15:00 (середа)

Проєктна діяльність у виховній роботі закладу загальної середньої освіти

У школі без проєктів ніяк – вони виконують безліч функцій та розвивають одразу кілька надважливих компетентностей учнів. І ми прагнемо спростити цей процес, тому створили для вас цікаву наочну пам’ятку. Це технологічна карта, на яку школярі посилатимуться під час створення та написання колективного проєкту!


А вебінар Катерини Лампаченко допоможе розширити ваші знання про колективні шкільні проєкти! Крім цього, ви дізнаєтеся більше про роль педагога у створенні проєктів, розберете етапи робоит та отримаєте практичні поради з досвіду вчителя.

Коли? 21 квітня о 18:00 (середа)

Дистанційне навчання з «На Урок»: інструменти для ефективної та цікавої роботи

Наша команда робить усе, щоби ваша робота в дистанційному режимі була простою, цікавою та веселиою! Для цього на сайті «На Урок» є безліч цікавинок! Ви можете отримати багато корисної інформації з Журналу, скористатися Онлайн-тестами, переглянути розробки колег у Бібліотеці, ініціювати створення учнівського Проєкту або провести захопливу Лабораторну.

Окрім цього, запропонуйте учням долучитися до цікавих подій:

 

А Любов Цукор уже підготувала цікавий вебінар, під час якого проведе огляд можливостей сайту та ідей для взаємодії між вами й учнями, поділиться низкою захопливих вправ для дистанційки. Не пропустіть!

Коли? 23 квітня о 17:00 (п’ятниця)

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter