Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Онлайн-тести з інформатики 6 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Інформатика, 6 клас
Створено 24 березня
Приклад запитання: Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Приклад запитання: Програмними об'єктами середовища Scratch 2 є
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: До слова комп'ютерна презентація найбільш підходить пояснення:
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Комп'ютерні презентації переважно складаються:
Приклад запитання: Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання.
Приклад запитання: За якої умови в Python зручно використовувати цикл for?
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Над об'єктами у програмних середовищах можна виконувати дії:
Приклад запитання: Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Що таке презентація?
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Вкажіть на команду, яку можна використати для перевірки, чи доторкається об'єкт до іншого об'єкта чи частини тла, що мають чорний колір.
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Яка подія запустить виконання даної програми?
Приклад запитання: На малюнку цифрою 1 позначено...
Інформатика, 6 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.
Приклад запитання: Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Інформатика, 6 клас
Створено 22 березня
Приклад запитання: Алгоритм - це ...
Інформатика, 6 клас
Створено 22 березня
Приклад запитання: Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд
Інформатика, 6 клас
Створено 21 березня
Приклад запитання: Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання
Інформатика, 6 клас
Створено 21 березня
Приклад запитання: Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Інформатика, 6 клас
Створено 21 березня
Приклад запитання: 1. Для того щоб Кіт повернувся на 90 градусів слід обрати групу команд …
Інформатика, 6 клас
Створено 21 березня
Приклад запитання: Як називається ресурс, на якому можна знайти цікаві проекти та розмістити свої в загальному доступі?
Інформатика, 6 клас
Створено 21 березня
Приклад запитання: Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка
Інформатика, 6 клас
Створено 20 березня
Приклад запитання: На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?
Інформатика, 6 клас
Створено 20 березня
Приклад запитання: Алгоритм - це
Інформатика, 6 клас
Створено 20 березня
Приклад запитання: Як зробити скріншот на комп'ютері? (Комбінація клавіш)
Інформатика, 6 клас
Створено 20 березня
Приклад запитання: Серед команд тіла циклу можуть бути інші цикли?
Інформатика, 6 клас
Створено 19 березня
Приклад запитання: Позначте істинні висловлювання
Інформатика, 6 клас
Створено 19 березня
Приклад запитання: Як називається вид розгалуження, зображенний на фрагменті алгоритма?
Інформатика, 6 клас
Створено 19 березня
Приклад запитання: Як називається образ виконавця в середовищі SCRATCH
Приклад запитання: Яку дію виконує кнопка 2?