Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
8
Приклад запитання: Рівнини на карті позначають......
7
Я досліджую світ, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Де розташовані Сполучені Штати Америки?
9
Приклад запитання: Визначте головні слова в реченняхВесна розкидає по землі перші квіти.
13
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Хто автор оповідання "Розумаха"
8
Я досліджую світ, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Рельєф – це:
6
Українська література, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Як було вирішено відсвяткувати День народження Белли?
5
Українська мова, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Ким працював Барвистий Метелик в саду ?
6
Українська мова, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Оберіть слово, близьке за значенням до слова ґречний.
7
Приклад запитання: Зірвали 7 яблук, а груш - в 3 рази більше. скільки груш зірвали?
9
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Множення-це
20
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 2.6
6
Приклад запитання: У цукерниці лежало 15 цукерок з молочного шоколаду і 12 цукерок з чорного. Діти з'їли 17 цукерок. Скільки цукерок залишилось у цукерниці?
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Хто автор твору "Найвеселіший місяць"?
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто головні герої оповідання?
6
Природознавство, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Лето наступает после
5
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Тисяча - це........ сотень.
12
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 9⋅2 =
6
Українська мова, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Що таке текст?
5
, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Хоботовичам у Львові дуже запам'ятався Великдень. Скільки днів минуло від Великодньої неділі до сьогодні? Обери правильну відповідь.
5
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Щоб знайти об'єм паралелепіпеда, треба площу основи помножити на ..........
22
Англійська мова, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Встав пропущене слово. Is або are.What....... you?
6
Приклад запитання: I'd like to...a horse.
16
Я досліджую світ, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Державні символи України - це...(2 вірні відповіді)
12
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 5*6
10
Я досліджую світ, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Весняні явища природи
8
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 54 : 9
10
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 7 ⋅ 7 =
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: ГОВОРИТИ БЕЗ ДОЗВОЛУ НЕ МОЖНА Є в першому класі жвавий, рухливий, дуже балакучий хлопчик Василько. Часто він не може стримати свого хвилювання або цікавості й вихоплюється говорити. Учителька терпляче йому пояснює: — Коли треба тобі щось сказати — підніми руку. Як дозволю — встань і говори. Василько добре це розуміє, та одразу ж забуває, як тільки щось його хвилює. Якось на уроці арифметики вчителька пояснювала приклад. Аж тут чується схвильований голос Василька: — Маріє Іванівно, дивіться, який метелик сів на шибку! Усі діти повертаються до вікна. На шибці сидить великий барвистий метелик. Діти забули про приклад і розглядають метелика. Марія Іванівна тяжко зітхає, й, насупивши брови, суворо каже Василькові: — Ти розумієш, що говорити без дозволу не можна? Василько добре розуміє, але не може стримати своєї думки, своїх почуттів. Вони рвуться в слово. Наступного дня посеред уроку письма, коли всі зосереджено працювали й у класі запанувала тиша, діти аж здригнулися від тривожного Василькового шепоту: — Маріє Іванівно, он на колодязі чийсь щоденник лежить... — Ой, нещастя моє, — подумала вчителька, — як він побачив той щоденник аж на колодязі?” А вголос вона сказала: — Іди, Васильку, до дошки, постій трохи, тоді знатимеш, що без дозволу говорити не можна. Василько став біля дошки. А в його очах були й подив, і сором. Похилив голову й простояв так до дзвінка. Через день учителька пояснювала на дошці, як складати із букв нове слово. Закінчивши пояснення, Марія Іванівна глянула на клас. Василько сидить, піднявши руку, й благаючими очима дивиться на вчительку. — Чому ти плачеш, Васильку? — Бо говорити ж не дозволяється. — Кажи мерщій, у чому річ, — стурбувалася вчителька. Василько повертає голову до вікна й схвильовано каже: — Кошеня ж... Кошенятко он яке маленьке посеред двору. Наїжачилося, страшно бідному, а собака стоїть перед ним, ось-ось кинеться на кошенятко. — Біжи, прожени собаку... — каже вчителька. За хвилину Василько повертається до класу з кошеням. (294 сл.) В.Сухомлинський Де відбуваються події?
10
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: 1. Як знайти невідомий множник, якщо відомий добуток і один множник?
8
Математика, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Знайди невідомий дільник:35:⊟=7