Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
10
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Продовжи речення."Із жерл численних вулканів на її поверхню виливалися потоки лави і вивергалися хмари попелу та газів. Із цих газів утворилася..."
9
Приклад запитання: 1. Обери варіант, який позначає числосто п'ятдесят шість тисяч сімдесят дев'ять
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Учнем якого класу був головний герой твору «Казка про книгу»?
24
Приклад запитання: Choose.
12
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: З допомогою якого приладу визначають сторони горизонту?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Казка "Біднякова ріпа" - є.... ?
20
Приклад запитання: Read and writeCamels live there. __________
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого виду належить казка "Золота пшениця"?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Школа «Еллісів» знаходиться …
10
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 14 листопада
Приклад запитання: Річка бере початок з...
18
Приклад запитання: Що таке Microsoft Оffice Word?
10
Приклад запитання: Стан нижнього шару атмосфери на якійсь конкретній території в певний відрізок часу- це
20
Приклад запитання: Всесвіт має межі
6
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текстЖили-були на світі маленькі створіння, які називалися мікроби. Мікроб – означає надзвичайно малий, такий малий, що без мікроскопу і не помітиш. Так-от, жили собі ці створіння і, як люди, були добрими і злими, тільки про них говорили: шкідливі і корисні.Я розповім вам сьогодні про двох різних мікробів. Одного звали Кефірчик, і працював він на молокозаводі. Він був щирим, привітним, лагідним. А що вже працьовитим, то й не сказати! День і ніч клопочеться: з молока кефіру наробить для дітей, із вершків сметани наготує, йогурти різноманітні робити вміє, сирочки! Та все акуратно робить, примовляючи: „На здоров’я, люди, на здоров’я!”Другого мікроба звали Дезик, а звали його так тому, що він був рідним братом хвороби дизентерії. Цей був сварливий, завжди сердитий та роздратований, ледачий і нечупара. Завжди бурчить, завжди чимось незадоволений, і все йому хочеться якесь паскудство зробити.Всі Кефірчика хвалять та в гості запрошують, а Дезика лають та проганяють. Розгнівався Дезик на людей: „Ну я вам влаштую! Я вам покажу який цей Кефірчик корисний.” Та й побіг у молочний магазин, а туди саме й кефір, і сметану, і сирочки солодкі завезли – всього допоміг Кефірчик на молокозаводі наготувати. Сидить Дезик чекає. Коли це жінка з дівчинкою Олею заходить. А дівчинка – чемна та слухняна: поки мама продукти купує, спокійно чекає, бабусі якійсь сумку допомогла потримати. „О ні, - думає Дезик, - надто вона вихована, нічого не вдасться.”Коли це вже інша жінка, з хлопчиком Андрійком заходить. А хлопчик той на всі боки крутиться, в мами то одне, то інше вимагає, голосно кричить, вередує, руками все підряд хапає: то візок із порожніми пляшками покатав, то в контейнери позаглядав. „Ось цьому я і влаштую неприємність,” – зрадів Дезик та стриб Андрійкові на руки. А той і не помітив навіть, так додому мікроба і приніс. А вдома тільки в кімнату зайшов, уже сирок вхопив і обгортку знімає. Мама синочка просить руки вимити, а він і слухати не хоче. Дезику ж тільки цього і треба: із рук немитих на сирок перебрався.А на вечір в Андрія температура піднялася, живіт розболівся, навіть лікаря довелося викликати. Думав Дезик, що лікар приїде та мікроба Кефірчика сварити буде, а він лише прийшов, строго так Андрійка запитує: „А чи ти, Андрію, завжди руки перед їжею миєш?” Засоромився Андрійко, та все ж правду розповів. „Отож-бо й воно! – каже лікар, - десь мікроба шкідливого підчепив. А хвороба твоя називається „хворобою немитих рук”.Цілий тиждень ліками та уколами Дезика проганяли, а що вже Андрійко натерпівся – то й не сказати, а проте для себе вирішив: „Ніколи не їстиму брудними руками. Більше не стану жертвою шкідливого мікроба!”1. Познач, які бувають мікроби
9
Приклад запитання: Енергія — це…
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Казка – це…
11
Приклад запитання: Як обчислити площу прямокутника?
11
Приклад запитання: В українській мові відмінків
8
Українська література, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай текст ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають. Якось Катя сказала мені: – Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови? – Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію. – А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка. – Почаклуєш? – запитав я. – Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів. Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її: – Мишко, ти хочеш до дошки? – Ні, це не я, а Сашко Півник хоче. – Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька. І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала: – Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів. Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла: – Віддавай брелок, ти обіцяв. А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене: – Одинадцять балів з природознавства хочеш? – Це теж можливо? – засумнівався я. – Авжеж! – відповіла Мишка впевнено. І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за оди- надцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником. У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви. За Ольгою БусенкоДо якого жанру належить цей твір?
12
Українська мова, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Скільки відмінків мають іменники в українській мові?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Батьківщиною Дедала є
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру належать тексти "Кривий Ріг" та "Львів"
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Який головний герой казки і яку роль він відіграє в історії?
16
Приклад запитання: Обери правильне закінчення іменника в орудному відмінкубород..
12
Приклад запитання: He is an ...
12
Приклад запитання: Що таке карта?
7
Англійська мова, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Read and say "True" or "False". This is a nice kitchen.
15
Приклад запитання: В якому словосполученні слово "золотий" вжите в переносному значенні?
12
Приклад запитання: Яке закінчення необхідно вставити?Пишається над вод... червона калина.
8
Я досліджую світ, 4 клас
Створено 13 листопада
Приклад запитання: Зображення предметів такими, як ми їх бачимо - це