Онлайн-тести з навчання грамоти 1 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Текст "Умій почекати" - це...
Приклад запитання: Прізвище, ім'я, по батькові людей пишуться з великої букви
Приклад запитання: Звуконаслідування - це...
Приклад запитання: Куди переїхала Нюра?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Текст "Маленька мураха" це...
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Що винайшов Томас Едісон?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Що з названого пишеться з великої букви? Обери правильні відповіді
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Найкращий день це ..
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Хто вмивається без мила і водиці?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Чому чепурилася дівчинка?
Приклад запитання: Вибери, що вміє робити тато
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Як звали головного героя твору?
Приклад запитання: Текст "Є на світі чарівні слова" - це...
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Які твори навчили тебе вибирати друзів?(Обери декілька відповідей)
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 6 травня 2020
Приклад запитання: Де плавала Муха?
Приклад запитання: Скільки місяців згадується в вірші "Від зими і до зими"
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Текст "Ми живемо в Україні" - це ... .
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: – Мамо,– сказало Лисеня,– я хочу намалювати щось красиве й подарувати тобі.– Але ж треба вміти малювати!– А я й так можу! – відказало Лисеня.– Купи мені альбом і фарби.Побігла Лисиця до лісової крамниці, принесла альбом, фарби і пензлика.– О, саме це мені й потрібно! – зраділо Лисеня.– Однак навіщо цей пензлик? Я маю прекрасного хвоста з китичкою на кінчику!Лисеня в холодочку малювало до полудня.Розвішало малюнки на сучках, гілочках, під берізкою поставило.– Гей, хто в лісі! –гукає.– Гляньте-но, що я намалювало!Зібралися звірі. І так і сяк роздивлялися малюнки, але що саме там було намальовано, не зрозуміли.Однак дехто засумнівався:– Може, воно так і треба?..А мале Зайченя попрохало:– Намалюй, будь ласка, мене!Лисеня провело по білому аркушику кінчиком свого пухнастого хвостика – раз, два, три, чотири, п’ять...– Готово! – і відбігло вбік.– Так швидко? – здивувалося Зайченя.– А ти про мої вуса часом не забуло?– Ні! Ось поглянь!Глянуло Зайченя. Спереду, збоку, згори зазирнуло...Не пізнає себе!Аж сльози зблиснули:– Хіба я таке страшне?– Страшне, страшне! – каже Лисеня.Тоді Зайченя швиденько пострибало до лісового озерця.Зазирнуло в тиху воду й зраділо.– Ось яке я, справжнє Зайченя, а не той страшний звірюка на малюнку. Піду матусю порадую, який я в неї хороший!– Ну то й біжи собі! – образилося Лисеня.– Я ще й не так умію малювати.– А як? – поцікавилося Вовченя, що пробігало поблизу і почуло ту розмову.– Може, й мене намалюєш? Мене ще ніхто не малював!..Не встигло Вовченя дух перевести, а Лисеня вже й каже:– Готово! Оце – ти!Вовченя набурмосилося:– Хіба це я?– А хто ж іще?– А де мої красиві великі вуха?– Он ті руді плями!– А де мої красиві гострі зуби?– Он ті сірі плями!– У-у-у! – розсердилося Вовченя.– Я не на руді і не на сірі плями схоже, а на свого тата – Ікластого Вовка! А за те, що піддурило мене, я тебе вкушу!– Ой, не треба! – дзявкнуло Лисеня. Підхопило альбом, фарби та чимдуж тікати! Що захотіло робити лисеня?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Скільки слів у реченні?Ми з сім'єю переїхали у новий будинок.
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Жив собі Мурашка на невеличкій галявині у лісі. Але йому все вже було знайоме, і він вирішив подивитися, що робиться за його галявиною. Так він став Мандрівником та й ще дізнався, що означають звичайні квіти.Ось як це сталося. Спочатку Мурашка-Мандрівник побачив соняшник, потім чорнобривець, ромашку, потім зрадів колоску пшениці, добавив у свій букет гілочку калини, дубочка та верби.Раптово Мурашка-Мандрівник зустрів Майстра, який щось виробляв на великому пні. Поруч з ним було чимало інструментів, якими він щось мотав, крутив, склеював, обрізав. Це був Майстер-Флорист, який робив чарівні букети, що не тільки приносили радість своєю красою, а й мали символічне значення.Майстер став розповідати Мурашці про його квіти та їхнє значення. Соняшник — це символ Сонця, достатку й сили. Чорнобривці — символи материнської любові, дитинства, батьківської хати.Ромашка — дівоча чистота, довіра, любов. Пшениця говорить про добробут, процвітання. Калина, це символ родини, щасливої сім’ї, краси, любові. Дубочок означає силу, могутність, довголіття. Верба — цілюще дерево, символ краси, безперервності життя.Недаремно нашу Україну уособ­люють чимало квітів, в яких вирує краса, добро та любов.Де жив Мурашка?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Хто намалював Півня?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Коли відбувалася описана подія у казці?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Вибери малюнки на яких зображені пори року.
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Що дозрівало біля хати?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Хто зліпив гніздо під дахом Миколчиної хати?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Як звали дітей?
Приклад запитання: Вірші – безконечники – це...
Приклад запитання: Слова з рядка в рядок переносять по...
Приклад запитання: Познач назви, які відповідають на питання ХТО?
Навчання грамоти, 1 клас
Створено 5 травня 2020
Приклад запитання: Хто автор оповідання"М'ячик -пустунець"