Онлайн-тести з всесвітньої історії 9 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Вккажіть періодизацію Всесвітньої історії в 9 класі
Приклад запитання: Укажіть головні причини революції у Франції. 
Приклад запитання: Позначте твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції:
Приклад запитання: Якого суспільного стану не було у Франції напередодні революції
Приклад запитання: Позначте три твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції:
Приклад запитання: Позначте твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції:
Приклад запитання: Термідоріанський переворот відбувся:
Приклад запитання:  Початком революції стало:
Приклад запитання: Термідоріанський переворот відбувся:
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 13 вересня 2021
Приклад запитання: Назва станово - представницького органу Франції напередодні ревлюції:
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 12 вересня 2021
Приклад запитання: Якого суспільного стану не було у Франції напередодні революції
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 12 вересня 2021
Приклад запитання: Якого суспільного стану не було у Франції напередодні революції
Приклад запитання: Позначте три твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції:
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 2 вересня 2021
Приклад запитання:  Початком революції стало:
Приклад запитання: Коли було видано Маніфест про ліквідацію кріпацтва в Росії?
Приклад запитання: Позначте твердження, які визначають основні причини та передумови революції 1789-1799 рр. у Франції:
Приклад запитання: Культура, популярна серед основної маси населення незалежно від національності - це
Приклад запитання: Серед переліку країн оберіть ті, які входили до Антанти
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 27 травня 2021
Приклад запитання: Висунув теорію еволюції живих організмів шляхом природного відбору
Приклад запитання: Ідейний і художній напрямок у духовній культурі, що сформувався на­ прикінці XVIII — в першій половині ХІХ ст., який протиставив утиліта­ризму та нівелюванню особистості прагнення свободи та «безмежного», жагу досконалості та оновлення, пафос особистості та громадянської незалежності:
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 24 травня 2021
Приклад запитання: Виникнення науки про спадковість пов'язують з вченим
Приклад запитання: Встановіть співвідношення між напрямами літератури та їх видатними представниками.1 - реалізм; 2 - романтизм; 3 - символізм; 4 - натуралізм.А - А.Рембо; Б - О.де Бальзак; В - В.Гюго; Г - Ш.Монтеск'є; Д - Е.Золя.
Приклад запитання: Французький державний діяч, полководець, перший консул Французької Республіки (1799—1804), імператор Франції (1804—1814, 1815). Схвально зустрів Французьку революцію, став генералом революційної армії. Командував французькими військами у війні проти Австрії і П'ємонту (1796—1797), засвідчивши талант великого воєначальника і політика. 1799 року здійснив державний переворот у Франції: полишив владу Директорії, став консулом. 1804 року проголосив Францію імперією, а себе її першим імператором.
Всесвітня історія, 9 клас
Створено 23 травня 2021
Приклад запитання: Ознакою злочину є:
Приклад запитання: Ідейний і художній напрямок у духовній культурі, що сформувався наприкінці XVIII — в першій половині ХІХ ст., який протиставив утиліта­ризму та нівелюванню особистості прагнення свободи та «безмежного», жагу досконалості та оновлення, пафос особистості та громадянської незалежності:
Приклад запитання: 1.      Ідейний і художній напрямок у духовній культурі, що сформувався на­ прикінці XVIII — в першій половині ХІХ ст., який протиставив утиліта­ризму та нівелюванню особистості прагнення свободи та «безмежного», жагу досконалості та оновлення, пафос особистості та громадянської незалежності:
Приклад запитання: Ідейний і художній напрямок у духовній культурі, що сформувався на­прикінці XVIII - в першій половині ХІХ ст., який протиставив утиліта­ризму та нівелюванню особистості прагнення свободи та «безмежного», жагу досконалості та оновлення, пафос особистості та громадянської незалежності - це ...