Практичні прийоми

«Перевернуте навчання»: добірка матеріалів з Бібліотеки «На Урок»

Змінюємо освітній процес.

Що таке «Перевернуте навчання»? Які його особливості? При організації такого навчання домашнім завданням для учнів є перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів у мережі інтернет. У такий спосіб вони опрацьовують новий матеріал або закріплюють вже вивчений. А у класі діти під керівництвом і за допомогою вчителя виконують практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома.

У Бібліотеці «На Урок» міститься низка розробок, які допоможуть вчителям-новаторам «перевернути» навчальний процес.

Про матеріал: методичний посібник «Перевернуте навчання на уроках фізики» містить матеріали про особливості застосування технології перевернутого навчання у системі сучасної освіті. У посібнику вміщено річний календарний план з фізики для 11 класу (рівень – академічний), календарне планування теми 1 «Електричне поле», поурочне планування теми 1 «Електричне поле».
Про матеріал: презентація пояснює, що таке перевернуте навчання, розповідає про основні принципи реалізації, переваги та недоліки цієї технології.

Про матеріал: представлена інтерактивна віртуальна дошка демонструє форму активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес освіти таким чином: удома учні переглядають відеофрагмент, буктрейлер, самостійно вивчають теоретичний матеріал, створюють за зразками інтелектуальні карти, відповідають на запитання вікторини та виконують інтерактивну вправу.

Про матеріал: пропонована розробка представляє модель уроку із застосуванням технології «Перевернуте навчання», види і форми роботи, які можна застосувати при використанні технології. Пропонує теми для проведення проектної діяльності учнів.

Про матеріал: у розробці представлено методику проведення уроку-конференції, особливістю побудови якого є використання міжпредметних зв'язків, залучення учнів до позаурочної діяльності («перевернуте навчання»), використання опорних конспектів та елементів тренінгу. Розробка супроводжується методичними коментарями.
Про матеріал: розробка уроку за технологією перевернуте навчання, яка є альтернативою традиційному. «Перевернуте навчання» розширює інформаційний простір для учнів, розвиває критичне мислення.

Про матеріал: у пропонованій розробці представлено досвід роботи Керменчицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів із впровадження у навчальний процес елементів технології перевернутого навчання, зокрема, випереджувальних завдань.

Про матеріал: у статті розповідається про особливості застосування методу «перевернутого навчання» на уроках астрономії в 11 класі, проаналізовано переваги та недоліки технології, запропоновано приклади застосування технології на уроках астрономії та зразки завдань, а також наведено посилання на сайти астрофізичного змісту.

Про матеріал: презентація представляє визначення поняття «перевернуте навчання», аналізує переваги та недоліки зазначеної технології, приклади її застосування на уроках астрономії, а також цікаві лабораторні роботи з астрономії.

Про матеріал: матеріали, представлені в інтернет-пакеті, дозволять залучити учнів до самоосвітньої діяльності за рахунок застосування на практиці методики «перевернутий клас». Зміст пакету відповідає Державному стандарту та навчальній програмі початкових класів і дозволяє ознайомити учнів із заповідними об'єктами рідного краю, метою їх створення, із заходами щодо відтворення і збереження природи; розвивати світогляд; формувати самоосвітні навички; виховувати дбайливе ставлення до рідної природи.
Про матеріал: урок вивчення нового матеріалу, побудований за принципом «перевернутий клас» з використанням прийому «скрайбінг-фасілітація». Знайомить учнів із історією заселення Канади, її природою, звичаями і традиціями, а також із відомими українцями та їх внеском у розвиток країни.

А як ви «перевертаєте» свій клас? Додавайте власні розробки до Бібліотеки «На Урок», діліться досвідом з колегами, поповнюйте скарбничку педагогічних ідей!

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.

  1. Сушко Оксана Іванівна
    У роки мого навчання в педагогічному інституті практикувалося проведення практичних занять із сучасної української літературної мови перед подачею лекційного матеріалу, що не було чимось надрезультативним (бо, як відомо, від перестановки доданків сума не міняється й усе зводиться до профмайстерності вчителя-предметника). Тому дуже дивно читати, що цей метод запропоновано в 2007 році іноземцями. Думаю, що ІППО вже пора сказати своє вагоме слово про те, що було прогресивним у наших методиках, бо складається враження, що методика викладання в Україні зводиться до сліпого мавпування іноземних практик. А як же тоді відбувається захист кандидатських і докторських дисертацій із методики викладання? І як утілюються результати досліджень українських науковців у навчальний процес?