Що таке «Перевернуте навчання»? Які його особливості? При організації такого навчання домашнім завданням для учнів є перегляд навчальних відеоматеріалів або інформаційних ресурсів у мережі інтернет. У такий спосіб вони опрацьовують новий матеріал або закріплюють вже вивчений. А у класі діти під керівництвом і за допомогою вчителя виконують практичні завдання до тієї теми, яку засвоїли вдома.
У Бібліотеці «На Урок» міститься низка розробок, які допоможуть вчителям-новаторам «перевернути» навчальний процес.
Автор: Шкель Надія Леонідівна
Про матеріал: методичний посібник «Перевернуте навчання на уроках фізики» містить матеріали про особливості застосування технології перевернутого навчання у системі сучасної освіті. У посібнику вміщено річний календарний план з фізики для 11 класу (рівень – академічний), календарне планування теми 1 «Електричне поле», поурочне планування теми 1 «Електричне поле».
Тема: Презентація «Перевернуте навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності»
Про матеріал: презентація пояснює, що таке перевернуте навчання, розповідає про основні принципи реалізації, переваги та недоліки цієї технології.
Автор: Павлик Світлана Дем'янівна
Про матеріал: представлена інтерактивна віртуальна дошка демонструє форму активного навчання, яка дозволяє «перевернути» звичний процес освіти таким чином: удома учні переглядають відеофрагмент, буктрейлер, самостійно вивчають теоретичний матеріал, створюють за зразками інтелектуальні карти, відповідають на запитання вікторини та виконують інтерактивну вправу.
Автор: Білійчук Жанна Василівна
Про матеріал: пропонована розробка представляє модель уроку із застосуванням технології «Перевернуте навчання», види і форми роботи, які можна застосувати при використанні технології. Пропонує теми для проведення проектної діяльності учнів.
Автор: Хайчіна Юлія Миколаївна
Про матеріал: у розробці представлено методику проведення уроку-конференції, особливістю побудови якого є використання міжпредметних зв'язків, залучення учнів до позаурочної діяльності («перевернуте навчання»), використання опорних конспектів та елементів тренінгу. Розробка супроводжується методичними коментарями.
Про матеріал: розробка уроку за технологією перевернуте навчання, яка є альтернативою традиційному. «Перевернуте навчання» розширює інформаційний простір для учнів, розвиває критичне мислення.
Автор: Дикун Наталя Григорівна
Про матеріал: у пропонованій розробці представлено досвід роботи Керменчицької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів із впровадження у навчальний процес елементів технології перевернутого навчання, зокрема, випереджувальних завдань.
Автор: Батенчук Наталія Петрівна
Про матеріал: у статті розповідається про особливості застосування методу «перевернутого навчання» на уроках астрономії в 11 класі, проаналізовано переваги та недоліки технології, запропоновано приклади застосування технології на уроках астрономії та зразки завдань, а також наведено посилання на сайти астрофізичного змісту.
Автор: Батенчук Наталія Петрівна
Про матеріал: презентація представляє визначення поняття «перевернуте навчання», аналізує переваги та недоліки зазначеної технології, приклади її застосування на уроках астрономії, а також цікаві лабораторні роботи з астрономії.
Автор: Ліхачова Ірина Євгеніївна
Про матеріал: матеріали, представлені в інтернет-пакеті, дозволять залучити учнів до самоосвітньої діяльності за рахунок застосування на практиці методики «перевернутий клас». Зміст пакету відповідає Державному стандарту та навчальній програмі початкових класів і дозволяє ознайомити учнів із заповідними об'єктами рідного краю, метою їх створення, із заходами щодо відтворення і збереження природи; розвивати світогляд; формувати самоосвітні навички; виховувати дбайливе ставлення до рідної природи.
Автор: Вовщук Леся Володимирівна
Про матеріал: урок вивчення нового матеріалу, побудований за принципом «перевернутий клас» з використанням прийому «скрайбінг-фасілітація». Знайомить учнів із історією заселення Канади, її природою, звичаями і традиціями, а також із відомими українцями та їх внеском у розвиток країни.
А як ви «перевертаєте» свій клас? Додавайте власні розробки до Бібліотеки «На Урок», діліться досвідом з колегами, поповнюйте скарбничку педагогічних ідей!
А як ви «перевертаєте» свій клас? Додавайте власні розробки до Бібліотеки «На Урок», діліться досвідом з колегами, поповнюйте скарбничку педагогічних ідей!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.