Онлайн-тести з літературного читання 3 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 березня
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у вірші Спиридона Черкасенка "Зима і Весна" ?
Приклад запитання: Чому пташка не змогла полетіти у вирій?
Приклад запитання: Прочитай текст. Велика подорож малого мишеняти Якось вирушило маленьке мишеня в подорож. Бубуся-миша напекла йому в дорогу коржів і провела до виходу з нори. Вийшло мишеня рано-вранці, а ввечері повернулося додому.- Ой, бабусю! - закричало мишеня. - Виявляється, я - найсильніший, найспритніший, найхоробріший в усій тундрі! А я про це не знав!- Як же ти про це дізнався? - спитала бабуся.- А ось як, - почало розповідати мишеня. - Вийшов я з нори, йшов, йшов і прийшов до моря. Море велике, хвилі по ньому ходять! Але я не злякався, кинувся у воду і переплив море. Навіть сам здивувався, як я добре вмію плавати.- Де ж твоє море? - запитала бабуся.- На схід від нашої нори, - відповіло мишеня.- Знаю, знаю я це море, - сказала бабуся. Нещодавно проходив там олень, тупнув ногою, і в сліду застоялася вода.- Слухай, що було далі, - продовжило мишеня. - Обсушився я на сонечку і пішов. Бачу стоїть гора, висока-височенна. Дерева на її верхівці за хмари чіпляються. Не обходити ж , думаю, гору. Розбігся і перестрибнув її. Навіть сам здивувався, як я високо стрибаю.- І гору твою я знаю, - сказала бабуся. - За ямкою з водою стоїть купина, а на ній росте трава. Мишеня зітхнуло, але продовжило розповідати. - Іду я далі, дивлюся - б'ються два ведмеді. Білий і бурий. Ревуть ведмеді, один одному ламають кістки. Але я не злякався, кинувся між ними і розкидав їх у різні боки. Навіть сам здивувався, що один з двома ведмедями впорався. Бабуся замислилася, а потім сказала: - Ось хто твої ведмеді - біла міль і муха.Тут мишеня гірко заплакало: - Отже, я не сильний, не спритний і не хоробрий. Переплив копитний слід, перестрибнув купину, розкидав у різні боки міль та муху. Тільки й усього! Але бабуся засміялася і промовила: - Для такого маленького мишеняти і копитний слід - море, і купина - гора, і міль з мухою - ведмеді. Якщо ти всього цього не злякався, значить, ти й справді найсильніший, найхоробріший і найспритніший в усій тундрі.Запитання 1Куди вирушило мишеня?
Приклад запитання: Яка пора року настала?
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у вірші Спиридона Черкасенка "Зима і Весна" ?
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 березня
Приклад запитання: Оберіть назви літературних казок, що ви прочитали у розділі "Літературні казки. Байки"
Приклад запитання: Як у своїй поезії називає Любов Забашта красу природи навкруги?
Приклад запитання: Про кого автор писав?"Наймолодша дитина в сім'ї. Весела, кмітлива, мамине золотко"
Літературне читання, 3 клас
Створено 3 березня
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ САМОСТІЙНО ЗА 1 хвилину. Зупинись. Чи встиг(ла) прочитати весь текст? Потім дочитай до кінця.ГАРБУЗ ІЗ ЗОЛОТОМ                                                                                    Жили собі двоє сусідів: один бідняк, а другий багач, і жили вони як кіт із собакою. Багач усе намагався обдурити бідняка.Раз прийшов бідняк до багача та й попросив дати йому клапоть землі, щоб посіяти там кукурудзу. Багач згадав, що є в нього клапоть сухої землі, на якій нічого не родить, навіть мурашки не плодяться.Уклали угоду. Вдарили по руках.Бідняк повернувся до своєї хатини, покликав дружину, і пішли вони глянути на ту землю. Як прийшли, то й знайшли гарбуза.-    Ой, жінко! В цьому гарбузі повно золотих монет! Ти тільки глянь!-    Золоті монети! - вигукнула жінка. - Оце пощастило!-    Ні, - сказав бідняк. - Я знайшов цей гарбуз на чужій землі, отже, він не мій. Я повинен віддати його власникові цієї землі.Пішов він до багача і все йому розповів.-    О, це чудово! - вигукнув багач. - Наша угода розривається. Я не   можу віддавати землю, на якій ростуть гарбузи із золотом.Бідняк повернувся до своєї хатини, а багач побіг на поле, щоб забрати гарбуз. Але, прибігши, побачив: гарбуз повний ос, лютих та кусючих.-    Ага! - заволав багач. - Цей негідник надумав поглумитися з мене! Ну, хай начувається, я йому теж віддячу добрим жартом.Поклав багач гарбуз із осами в мішок і пішов до бідняка.-    Гей, куме! Зачини двері й прочини віконце. Маю для тебе гарний подарунок.Бідняк зачинив двері й прочинив віконце. А багач узяв та й укинув у віконце гарбуз із осами.-    Ось тобі, куме, гарбуз із золотом, який ти знайшов на моїй землі.Радій багатству!І багач голосно зареготав. Але тільки-но гарбуз упав на долівку, як оси обернулись на золоті монети. Монети покотилися й задзвеніли. Почув багач із вулиці той дзенькіт і здогадався - щось тут не те.-     Куме, - каже, - відчини-но двері, я гляну, що то дзвенить. Але бідняк відповів:-    Що ти, куме! Тебе ж оси покусають!..Такі кляті, такі кляті!.. Тікай, куме!..Так бідняк забагатів, а багач став посміховиськом.
Приклад запитання: Між ким відбувається розмова у вірші Спиридона Черкасенка "Зима і Весна" ?
Приклад запитання: Виберіть правильний факт про Оксану
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Як звали собаку, про яку йде мова в оповіданні "Пес, відомий на весь світ"?
Приклад запитання: ОН ЯК БУВАЄ (Микола Магера)  Андрійко дуже зрадів, коли над вікном, що виходило на балкон, ластівки облюбували собі куточок під домівку. Він не раз спостерігав, як пташки у дзьобах звідкілясь носили болото, соломинки і, немов справжні муляри, будували собі овальне гніздечко.  Щоранку хлопчик прокидався від голосного ластів’ячого щебету. Вибігав на балкон і радісно вітався:— Доброго ранку, ластівочки!  І пташки ніби розуміли його мову, бо ще голосніше співали.  Одного разу, коли мама господарювала на кухні, а батько пішов до магазину, Андрійко вийшов на балкон. Здивувався, що вже не чути пташок. Потім пригадав, як кілька днів тому тато казав, що скоро в гнізді будуть маленькі ластів’ята. Почав допитуватися в нього, чи можна буде їх побачити, і тато запевнив, що пташенята самі виглядатимуть з гнізда. Тепер же треба менше бувати на балконі, щоб не лякати Їхніх батьків. «А що, коли я зазирну у гніздо? Це ж зовсім невисоко. І якраз птахів немає, мабуть, полетіли кудись. Що там у гнізді? Може, вивелися маленькі ластів’ята?» — подумав Андрійко.  Він швиденько виніс стілець, став на нього і рукою торкнувся гнізда. Аж раптом звідти з відчайдушним криком вилетіла ластівка. Хлопчик з переляку ледве не впав зі стільця. Десь узялася ще одна птаха — і закричали, затужили вони на весь білий світ. Андрійкові злізти б зі стільця, піти геть, однак цікавість перемогла, як це часто з ним бувало. Він став навшпиньки, дотягнувся до гнізда і хотів засунути в отвір пальці. Та ластів’яча хатина раптом відірвалася від стіни і впала.Хлопчик кинувся до понівеченого гнізда і злякано закричав:— Ой мамочко, таточку, рятуйте-е-е!  На крик прибігла з кухні мама, з’явився задиханий тато. Обоє осудливо дивилися на Андрійка, а той плакав гіркими сльозами над побитими пташиними яєчками.  Чи не вперше його ніхто не втішав.Запитання.1. Твір "Он як буває"- це
Приклад запитання: Хто автор твору « Для чого людині серце»?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: Оксана Кротюк "Літачок"
Приклад запитання: Події, що описуються в творі "Літачок" відбувалися
Літературне читання, 3 клас
Створено 1 березня
Приклад запитання: Як називалася яхта під англійським прапором, яка летіла 26 липня 1864 року Північним каналом?
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 лютого
Приклад запитання: Яке плем'я жило у лісі?
Приклад запитання: Автором твору "Різні культури" є...
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 лютого
Приклад запитання: Яким твором розпочинається розділ " А вже весна скресла"?
Приклад запитання: Хто автор вірша "Мій зореліт"?
Приклад запитання: Про кого розповідає авторка оповідання?
Приклад запитання: Про кого автор писав?"Наймолодша дитина в сім'ї. Весела, кмітлива, мамине золотко"
Приклад запитання: Де знаходиться Країна Диварликів?
Літературне читання, 3 клас
Створено 28 лютого
Приклад запитання: Де відбувалися події?
Приклад запитання: Встанови таймер на 3 хвилини. Прочитай мовчки текст до звукового сигналу таймера. Запам'ятай місце, де ти зупинився. Дочитай текст до кінця.Читай уважно!ЛЬОНОКРосла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку - наливалися червонобокі яблука.Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася.- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько.Дівчинка підійшла до яблуньки, почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце, побачили, що всі корені в нього погризені, сліди, як від мишачих зубів.Потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш. Довелося миритися з утратою.Невдовзі Катруся з татом ішли садком, раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика та зник під колодками, що лежали вздовж стіни.- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!Він узяв під кущем винограду палицю, навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди, бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось стримує, підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді він почав відсувати другу колодку. Лиш відсунув трохи — звірок повернув голову, глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі, чисті.Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:Та це ж кошеня!Вона не помилилася. Це було кошеня. Дощ намочив його, розкошлав, ото воно й здалося їм водяним щуром.Кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.Іван Сенченко
Літературне читання, 3 клас
Створено 27 лютого
Приклад запитання: Твір казкового або фантастичного характеру про давноминулі історичні події та факти
Приклад запитання: Хто із героїв твору був хворим?
Літературне читання, 3 клас
Створено 26 лютого
Приклад запитання: Скільки пройщло часу після від'їзду тата?