Онлайн-тести з літературного читання 3 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Як Любов Забашта у своїй поезії називає красу природи навкруги?
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 квітня
Приклад запитання: В якому літературному жанрі написан твір  "Лісова галявина"
Приклад запитання: Як звали папугу з оповідання "Пригоди голубого папуги"
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 квітня
Приклад запитання: Автором твору "Різні культури" є...
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 квітня
Приклад запитання: Яка пригода трапилась із дітьми в перший день заїзду до табору?
Літературне читання, 3 клас
Створено 4 квітня
Приклад запитання: В яку пору відбувалися події, описані в оповіданні?
Літературне читання, 3 клас
Копія з тесту: ЛЕСЯ УКРАЇНКА
Приклад запитання: Справжнє ім'я Лесі Українки
Приклад запитання: Встанови таймер на 3 хвилини. Прочитай мовчки текст до звукового сигналу таймера. Запам'ятай місце, де ти зупинився. Дочитай текст до кінця.Читай уважно!ЛЬОНОКРосла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку - наливалися червонобокі яблука.Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася.- Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько.Дівчинка підійшла до яблуньки, почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце, побачили, що всі корені в нього погризені, сліди, як від мишачих зубів.Потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш. Довелося миритися з утратою.Невдовзі Катруся з татом ішли садком, раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика та зник під колодками, що лежали вздовж стіни.- Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його!Він узяв під кущем винограду палицю, навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди, бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив.«Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю.Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось стримує, підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке!Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді він почав відсувати другу колодку. Лиш відсунув трохи — звірок повернув голову, глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі, чисті.Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить:Та це ж кошеня!Вона не помилилася. Це було кошеня. Дощ намочив його, розкошлав, ото воно й здалося їм водяним щуром.Кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за чисті голубі очі.Іван Сенченко
Приклад запитання: Перед виконанням завдання потрібно прочитати текст "Хлопчик і Дзвіночки Конвалій"Який жанр цього твору?
Літературне читання, 3 клас
Приклад запитання: Твір Анатолія Григорука "Льодохід" - це ...
Приклад запитання: Як Любов Забашта у своїй поезії називає красу природи навкруги?
Приклад запитання: Твір "Васильків портрет" за жанром
Літературне читання, 3 клас
Створено 1 квітня
Приклад запитання: Як Любов Забашта у своїй поезії називає красу природи навкруги?
Літературне читання, 3 клас
Створено 1 квітня
Приклад запитання: Як звали головного героя?
Приклад запитання: Хто автор оповідання?
Літературне читання, 3 клас
Створено 1 квітня
Приклад запитання: Як називається текст, який ти прочитав або прочитала?
Приклад запитання: Де жив князь?
Літературне читання, 3 клас
Створено 31 березня
Приклад запитання: Прочитай оповіданняХВОСТАТИЙ ПОБРАТИМАнатолій Лапушен У дворі приватного будинку зустрілися троє друзів. Не просто знайомих чи добрих приятелів, а найсправжнісіньких друзів. Одним із них був собака на ім’я Коннор, або Куня, як його ласкаво називали господарі. Другим був величезний білий сусідський кіт на ім’я Пломбір, якого хазяї ласкаво називали… так само - Пломбір. Третім другом, а точніше подругою, була миша, у якої не було хазяїв, і тому її ніяк не називали. Та якось друзі, порадившись, вирішили, що ім’я миші все ж таки потрібне і обрали його на власний розсуд. Сіра миша отримала поважне ім’я Мирослава, хоча друзі частіше звали її Миросею.– Привіт, Конноре, - привітався Пломбір, - щось давненько я тебе не бачив у дворі, навіть почав хвилюватися.– А я ще вночі чула, як ви з хазяїном приїхали на якійсь гучній машині, - повідомила Мирося.– Так, ми з хазяїном повернулися вночі зі служби, - з гордістю мовив Коннор. – Я ж тепер не просто пес, а службовий собака Збройних сил України!– Отакої! – здивовано вигукнув кіт Пломбір. – Так ти тепер охороняєш Збройні сили?– Та ні, – з усмішкою відповів Коннор, – наші Збройні сили можуть не тільки самі себе захистити, а ще й усю нашу країну! Я служу у саперному підрозділі, тобто я – сапер!– Якась дивна назва у тебе і у твого підрозділу, ви там щось сапаєте сапками? – запитала Мирося?– От ти, Миросю, кумедна! Ну які ж в армії сапки? – засміявся Пломбір. - Навіть я, звичайний домашній кіт, знаю, що сапери – це люди, які працюють з вибухівкою. Я неодноразово бачив їх у телевізорі. Ви ж знаєте, що я дуже люблю дивитися телевізор, особливо після смачної вечері.– Ти, Пломбіре, і правий, і не правий, – зауважив Коннор, – ми, сапери, і справді працюємо з вибуховими речовинами, проте справжніми саперами можуть бути не тільки люди. Я, наприклад, собака-сапер, а ще бувають коти – сапери, щури – сапери, і, навіть, роботи-сапери. Тут головне – навчитися знаходити приховані вибухові пристрої. Я довго навчався цієї справи, і тепер ми з хазяїном служимо в одному підрозділі. Він мене називає побратимом!
Літературне читання, 3 клас
Створено 31 березня
Приклад запитання: Вишиванка-це
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 березня
Приклад запитання: Текст "Я друзів не продаю " - це ...
Літературне читання, 3 клас
Створено 29 березня
Приклад запитання: Як звали хлопчика?
Приклад запитання: Як називається текст, який ти прочитав або прочитала?
Приклад запитання: Яким віршем розпочинається книга? Хто його автор?
Літературне читання, 3 клас
Створено 26 березня
Приклад запитання: Як я став відмінникомЯ не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті КатіМишки. Вона навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я вцьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали додошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.Якось Катя сказала мені:– Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів зукраїнської мови?– Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.– А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.– Почаклуєш? – запитав я.– Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоємущоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах,ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвищаодинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 ірозповісти їй. Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене,ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови.Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. ДопомоглаКатя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна незапитала її:– Мишко, ти хочеш до дошки?– Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.– Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася намене. Потім сказала:– Півнику, я приємно вражена та із задоволенням ставлю тобіодинадцять балів.Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:– Віддавай брелок, ти обіцяв.А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:– Одинадцять балів з природознавства хочеш?– Це теж можливо? – засумнівався я.– Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишказнову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почавотримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддатиМишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Затев наступному семестрі я став відмінником.У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося,не можу. Спробуйте ви.За Ольгою Бусенко (350 слів)
Приклад запитання: Хто є автором твору "Розбишака Чив"?
Приклад запитання: Пригадайте вірш Анатолія Качана "Зелений промінь". Про яку пору року йшла мова у вірші?
Літературне читання, 3 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Які свята святкували в родині кротів?Обери ВСІ правильні відповіді
Літературне читання, 3 клас
Створено 23 березня
Приклад запитання: Де жила Калина Півник?