Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Якої національності був Персі ?
Приклад запитання: За що можна розплатитися грішми ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 квітня 2022
Приклад запитання: Оберіть жанр прочитаного твору:
Приклад запитання: Хто автор твору "Не загубив, а знайшов"?
Приклад запитання: Як звали головних героїв твору?
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Арфа для павучка".
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Хитра лисиця"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 квітня 2022
Приклад запитання: Який подарунок привезли китайському імператору?
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 квітня 2022
Приклад запитання: В яке село отпрошувався Ява у діда?
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Байка – це..
Приклад запитання: Вкажи автора твору "Брат знаменитого воротаря"
Приклад запитання: Костя чекав особливого дня
Приклад запитання: Автор казки "Дорога, що нікуди не вела"?
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Арфа для павучка".
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Ким працювала бабця до пенсії ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Визнач жанр твору "Лисиччин суд"
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Хто привернув увагу Петрика на галявині?
Приклад запитання: До якого літературного жанру відноситься текст" Лисичка - комерсантка"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Федько назвав Сашка...
Приклад запитання: Прочитай та дай відповідіГалина ТкачукНЕРОЗМІННА МОНЕТА(уривок)Минулого вечора кіт Роман, як і багато інших киян, був у кавунарні «Баштан» на вулиці Сагайдачного. Того дня у Київ привезли перші кавуни, тому всі спраглі цього наїдку птахи та тварини потяглися до кавунарень, тимчасово забувши про існування всіх інших крамниць. Кіт Роман прийшов у «Баштан» о п’ятій вечора, купив собі велику скибу кавуна за свою нерозмінну монету й сів за столик у кутку, смакуючи наїдком і чекаючи, аби монетка повернулася в кишеню. У «Баштані» тоді було справді гамірно: сновигало багато незнайомців. Роман зауважив кількох чужих котів і великого сірого хом’яка. Саме в ту секунду, коли монетка вкотре дивовижним чином опинилася в правій лапі Романа, яку кіт тримав у кишені, один із незнайомців підсів до нього. Це був худий і довгий коричневий кіт у брилі з несправжньої соломи. — Привіт, я тут новенький, приїхав лише сьогодні, — забалакав до Романа коричневий. — Поживу тут трохи. Хочу знайти київські чари. Від такого нахабства Роман ледь не вдавився. «Цей типок щойно приїхав, а вже має намір знайти наші чари! — Подумав Роман. — Він що, думає, ніби весь Київ отак просто відкриє йому свої таємниці?» Але Роман вирішив не показувати свого обурення, лиш підвів погляд від свого наїдку і промуркотів: — Гммррр... Коричневий кіт, видно, подумав, що Роман просто не хоче балакати, тому повільно підвівся і пішов до іншого столика. А Роман подався купити собі скибку дині. Але коли він повернувся, незнайомий нахаба знову сидів за його столиком. Цього разу коричневий кіт сказав таке: — Бачу, ти їси вже другу скибку! Купи й мені одну! Замість відповіді Роман просто вивернув свої порожні кишені, аби нахаба бачив, що грошей немає. (Нерозмінна монета тоді ще не встигла повернутися на своє місце, і Роман про це добре знав). Коричневий кіт розчаровано кинув «тю!» і пішов жебрати далі. А до Романа підсів голуб Сергієнко з вулиці Пушкінської. Голуб Сергієнко був художником. Найбільше він любив малювати не з натури, а з пам’яті. Сергієнко зазвичай літав над містом якнайвище, а потім малював усе побачене. З такої висоти всі київські будинки та звірі, всі дерева та кущі, всі крамниці та трамваї здаються дуже маленькими. Тому, щоб їх намалювати, художнику потрібен дуже тонкий пензель. І голуб Сергієнко такий мав. Але настільки тонку річ можуть побачити тільки особи з чудовим зором.  А ті, хто мав просто добрий зір, бачили тільки тримач від пензля — і більше нічого, жодної волосинки. Саме тому дивовижний пензель Сергієнка у Києві називали лисим пензлем. Саме про нього голуб і став розказувати нашому котові. А історія була така: Сергієнко від ранку не міг знайти цього пензля, тому і не малював сьогодні, тому й не мав спокою. У відповідь наш кіт лише кивав з розумінням, але особливо не переймався. Адже Роман дуже добре знав звичку Сергієнка постійно щось губити. Це по-перше. А по-друге, голуб любив перебільшувати свої нещастя, аби про них цікавіше було розповідати. Вислухавши історію зникнення лисого пензля, Роман знову підвівся, щоб купити чергову скибку. А коли він з чудовою скибкою кавуна в лапах вертався до столика, за яким його чекав Сергієнко, сталося дещо дуже неприємне. Роман відчув, ніби спину йому пропікає чийсь погляд.  Озирнувся — і побачив у кутку того коричневого кота-нахабу, чиї очі горіли, немов вуглинки. І це був недобрий вогонь.  Роман одразу зрозумів, звідки взялася та злість. Адже коричневий бачив порожні кишені Романа, дістав відмову. А за півгодини став свідком того, як Роман із порожньої раніше кишені добуває монетку й платить за скибку кавуна. Голуб Сергієнко зауважив, що Роман дивиться у куток, і сказав: — Цей коричневий мені теж не подобається. Він або дурень, або я не знаю хто. Назвався мені Баррухом. — Га? — не зрозумів Роман. — Ну, цей кіт, на якого ти дивишся, сказав мені, ніби його звати Баррух. Але я йому не вірю. — Гм... — тільки й відповів на те Роман.
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Як Павлуша назвав Яву?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Банки та банкноти
Приклад запитання: Чому з′явилися банки ? (декілька правильних відповідей)
Приклад запитання: 1. Хто викрав скарб?
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Визнач жанр прочитаного твору.
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 квітня 2022
Приклад запитання: Хто головні персонажі оповідання?
Приклад запитання: Для того, щоб пілот запустив свій пристрій у небо, потрібно...
Приклад запитання: Хто такий Новинкар у вірші Степана Пушика "Новинкар"?
Приклад запитання: 1. Яку новину приніс Вітя Деркач?
Приклад запитання: Вислів Бернанда Шоу: " Той, хто вміє, - робить, хто не вміє - вчить інших" має відношення до твору
Приклад запитання: Де жив Петрик зі своїми батьками?