Онлайн-тести з літературного читання 4 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Приклад запитання: Визнач жанр твору
Приклад запитання: Про що хотіла дізнатися павучинка Леле ?
Приклад запитання: Про що хотіла дізнатися павучинка Леле ?
Приклад запитання: Про що хотіла дізнатися павучинка Леле ?
Приклад запитання: Мораль байки - це …
Літературне читання, 4 клас
Створено 23 березня 2022
Приклад запитання: Що позичив тато у пана Богдана?
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Снігир та щиглик
Приклад запитання: Хто автор байки "Снігир та щиглик"
Приклад запитання: Що заболіло у слона?
Приклад запитання: Прочитай.                       Чудесні пташки    Петрик жив зі своїми батьками на околиці великого міста.    Якраз навпроти їхнього будинку стояла стара хатиночка. У тій хатиночці жила старенька бабуся. Біля її хатки був невеличкий город, де росли карто-пля, цибуля, морква, петрушка, з десяток соняшників, а серед городини цві-ли голубі кручені паничі та червоногарячі айстри. І ще росли там дві яблуні – одна антонівка, а друга путі́вка… Яблуні щовесни рясно цвіли ніжним цвітом, та яблук на них родило мало, бо листя об’їдала гусінь, а як і достигне якийсь десяток, -- усі були червиві…     Чому?      Та тому, що шкідники – плодожерка та золотогузка – звивали собі на яблунях кубельця з яєчками. Навесні з цих яєчок виплоджувалася ненажерлива гусінь, що поїдала яблука. А старенька бабуся не мала сил пообирати кубельця.      Якось Петрик приніс у хату кілька дощечок та почав ці дощечки стругати.      --І що ото ти майструєш? – запитав татко.      --Я, татку, хочу зробити шпаківню! Повісимо шпаківню на каштані, прилетять навесні птахи, оселяться у нас і виведуть діточок. А як шпак, тату, співає, якби ти знав!       Татко посміхнувся.       --Я, Петрику, знаю, як співають шпаки! Вони не лише хороше співають. Шпаки сади наші, наші ліси й поля від шкідників бережуть, від гусені … Хочеш, я допоможу тобі шпаківню змайструвати?       Шпаківню повісили на каштані. А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку.       --Синичка! – вигукнув Петрик. – Це вона собі кубельце мостить. Треба стерегти, щоб часом собака її не налякала! Тепер у нас на каштані будуть і шпаки, й синички! От здорово!        І таки справді, у дуплі на каштані звили собі гніздечко синички.        Настала весна. Прилетіли шпаки і оселилися в Петриковій шпаківні.        Зацвіли садки…        Дуже рясно цвіли яблуні біля бабусиної хатинки…        Якось бабуся вивела свою кізоньку пастися, побачила Петрика та й каже:         --Ти не знаєш, хлопчику, де взялися пташки – шпаки і синички? Вони геть чисто всі кубельця гусені на моїх яблуньках поклювали.         --То наші шпаки і наші синички, вони на нашім каштані живуть.Восени на бабусиних яблунях рясно-рясно вродило яблук -- і антонівки, і путі́вки. (За Остапом Вишнею)
Літературне читання, 4 клас
Створено 23 березня 2022
Приклад запитання: Прочитай.                       Чудесні пташки    Петрик жив зі своїми батьками на околиці великого міста.    Якраз навпроти їхнього будинку стояла стара хатиночка. У тій хатиночці жила старенька бабуся. Біля її хатки був невеличкий город, де росли карто-пля, цибуля, морква, петрушка, з десяток соняшників, а серед городини цві-ли голубі кручені паничі та червоногарячі айстри. І ще росли там дві яблуні – одна антонівка, а друга путі́вка… Яблуні щовесни рясно цвіли ніжним цвітом, та яблук на них родило мало, бо листя об’їдала гусінь, а як і достигне якийсь десяток, -- усі були червиві…     Чому?      Та тому, що шкідники – плодожерка та золотогузка – звивали собі на яблунях кубельця з яєчками. Навесні з цих яєчок виплоджувалася ненажерлива гусінь, що поїдала яблука. А старенька бабуся не мала сил пообирати кубельця.      Якось Петрик приніс у хату кілька дощечок та почав ці дощечки стругати.      --І що ото ти майструєш? – запитав татко.      --Я, татку, хочу зробити шпаківню! Повісимо шпаківню на каштані, прилетять навесні птахи, оселяться у нас і виведуть діточок. А як шпак, тату, співає, якби ти знав!       Татко посміхнувся.       --Я, Петрику, знаю, як співають шпаки! Вони не лише хороше співають. Шпаки сади наші, наші ліси й поля від шкідників бережуть, від гусені … Хочеш, я допоможу тобі шпаківню змайструвати?       Шпаківню повісили на каштані. А на тому каштані, у стовбурі, височенько над землею було невеличке дупло. Через деякий час на гілочку сіла пташка, підстрибнула й пурхнула в дірочку.       --Синичка! – вигукнув Петрик. – Це вона собі кубельце мостить. Треба стерегти, щоб часом собака її не налякала! Тепер у нас на каштані будуть і шпаки, й синички! От здорово!        І таки справді, у дуплі на каштані звили собі гніздечко синички.        Настала весна. Прилетіли шпаки і оселилися в Петриковій шпаківні.        Зацвіли садки…        Дуже рясно цвіли яблуні біля бабусиної хатинки…        Якось бабуся вивела свою кізоньку пастися, побачила Петрика та й каже:         --Ти не знаєш, хлопчику, де взялися пташки – шпаки і синички? Вони геть чисто всі кубельця гусені на моїх яблуньках поклювали.         --То наші шпаки і наші синички, вони на нашім каштані живуть.Восени на бабусиних яблунях рясно-рясно вродило яблук -- і антонівки, і путі́вки. (За Остапом Вишнею)
Літературне читання, 4 клас
Створено 23 березня 2022
Приклад запитання: Що заболіло у слона?
Літературне читання, 4 клас
Створено 23 березня 2022
Приклад запитання: Де знаходилась квартира пана Богдана?
Приклад запитання: Текст Наталії Пожарицької "Перепілки"- цеУлітку на лузі чи на хлібному полі можна почути дзвінку перекличку. «Підпадьом-підпа-дьом-підпадьом», — чітко вимовляє хтось у заростях високої трави. Перепілка — дика родичка домашніх курей. Строката витончена пташка величиною зі шпака така маленька жовто-бура рябенька курочка. Забарвлення гарно маскує перепілку. У природі побачити її майже неможливо, бо тримається вона у траві й рідко виходить на відкриті місця. При наближенні ворога птах тулиться до землі й завдяки захисному забарвленню стає зовсім не помітним. Пройдеш поруч — і не помітиш. Пересувається перепілка найчастіше бігом, але й уміє літати, адже здійснює довгі и напружені перельоти, вирушаючи на зимівлю до Африки чи до Південної Азії.  Найчастіше вона розселяється на полях із зерновими культурами, але інколи, наприклад, під час дощового літа, перепілок можна зустріти і на посівах соняшника. На полях чи серед густої трави птахи влаштовують гнізда і виводять пташенят.  Мешкає перепілка звичайна скрізь у Європі, у Західній Азії, в Африці. Здавна на цього птаха полювали через його смачне м'ясо. Є підстави думати, що в Давньому Єгипті перепілок спеціально розводили на деяких давньоєгипетських пам'ятниках посеред малюнків домашніх тварин трапляються також зображення перепелів.  На жаль, диких перепелів з кожним роком меншає. Добре, що їх можна вирощувати в неволі.  Нещодавно люди заходилися знову розводити перепелів. Перші вдалі спроби були зроблені в Японії. І зараз тут побудовано багато спеціальних перепелячих ферм, на яких вирощують у рік сотні тисяч птахів й отримують десятки мільйонів яєць. Перепелині яйця є цінним продуктом харчування, який використовується в лікувальному та дієтичному харчуванні. Це стало однією з причин одомашнення й розведення перепелів.  У Японії розводять німу перепілку. Чому її так назвали — неясно. Може тому, що вона не кричить під час токування класичне перепеляче «підпадьом», а тихо й глухо дзижчить. Німі перепели виявилися дуже підходящими для виведення нових порід. Учені вивели перепелів, які дають багато яєць і швидко набирають вагу. Перепели легко пристосувалися до утримання в клітці і харчів, які їм запропонувала людина.  Розведення перепелів широко практикується в різних країнах. У нас у країні також є перепелячі ферми. Роботу зі штучного розведення перепілок лише почато. Але цілком можливо, що людина виведе коли-небудь нові породи цих птахів. 
Літературне читання, 4 клас
Створено 23 березня 2022
Приклад запитання: Що трапилось у лісі?
Приклад запитання: До якого жанру відноситься робота письменниці Галини Гузовської-Корицькой "Лисичка - Комерсантка"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Хто написав оповідання "Хитра лисиця"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: До якого жанру відноситься твір "Обережно,Незнайомець!"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Байка - це
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Які слова подарувала світові українська мова ?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Хто головний герой оповідання?
Приклад запитання: 1. Які жанри входять до даного розділу який ти закінчив писати?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Хто автор твору "Літачок"?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Що приносив до школи Ігор Дмитруха?
Приклад запитання: У БАЙЦІ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА "ЗОЗУЛЯ Й ПІВЕНЬ" РОЗУМНІЙШИМ Є...
Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Аліна Туз "Час бажань"
Приклад запитання: Хто головні персонажі твору?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Які враження мала Марійка від перебування у лісі?
Літературне читання, 4 клас
Створено 22 березня 2022
Приклад запитання: Скільки часу триває літо в Арктиці?
Приклад запитання: 1.Вкажи автора і назву вірша, який став народною піснею - це...
Приклад запитання: Про кого розповідається у байці?
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 березня 2022
Приклад запитання: Байка – це..