Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 лютого
Приклад запитання: - Як називається розділ?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 лютого
Приклад запитання: До якого жанру належить прослуханий текст
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 21 лютого
Приклад запитання: До якого оповідання зображення?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Невелике, переважно віршоване оповідання повчального змісту, героями якого виступають люди, тварини, рослини чи предмети це ...
22
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: Назвіть вірші , які увійшли до розділу "Зимовий серпантин"
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: На яке свято Ляля зі своєю бабусею прийшла в гості до сусідів:
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: Жанр твору В. Нестайко "Чи роблять так друзі" - це..
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: До якого жанру належить прочитаний твір?
4
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: Про що була таємниця, яку Ляля розповіла хлопцям?
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: Чому вчить нас байка Езопа "Пастух-жартівник"?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визнач, який твір за жанром «Чи роблять так друзі?»".
13
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чому хвойні дерева не скидаютьНа зиму свого листя (легенда) Було це під осінь. Пташки відлітали у вирій. Одна пташка скалічила собі крильце і не могла відлетіти. Вона залишилась одна і мусила перебути зиму в нашім краї. — Найкраще мені буде у лісі,— думає пташечка.— Деревина має гарне, густе листя, допоможе мені і дасть раду, як і що робити, коли сніги випадуть і мороз потисне. Першим ділом вона звернулась до берези. — Прекрасна березо,— сказала пташечка,— у мене зламане крило, дозволь мені оселитися у твоїх гілочках. — Ні,— відповіла береза.— Ми тут у лісі маємо своїх лісових пташок, яким мусимо допомагати. Пішла пташечка до дуба просити про допомогу. Дуб також відмовив їй. Він боявся, що пташечка поклює жолуді. Просила пташечки й інші дерева, але всі вони не прийняли її під свій захист. Зажурилася вона, вирішила піднятися високо у небо. Аж тут почувся голос: — Пташко, куди ти хочеш летіти? — Я й сама не знаю куди, голод і холод докучають мені,— відповіла пташечка. — Тоді йди до мене,— сказала ялинка.— Глянь, ось гілочка, тут буде тепло, можеш сидіти на ній цілу зиму. — І я тобі допоможу,— відізвався ялівець. Можеш ласувати цілу зиму моїми ягодами. Так оселилась наша пташечка на гілочках привітної ялинки, а ялівець годував її своїми ягодами. Одного дня подув вітер, заморозив листя. Усі дерева стали сумні, втратили зелені листочки. — Чи можу я заморозити листя всіх дерев? — спитав вітер Мороза, який володів землею. — Ні,— сказав зимовий цар.— З дерев, які дали бідній пташині притулок, не можна листків струшувати. І від того часу з ялини, сосни, ялівцю не опадає листя. Стоять вони вічно зеленими і влітку, і взимку, захищають птахів від негоди.
20
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Мораль байки - це …
15
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що таке байка?
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 20 лютого
Приклад запитання: 1.Хто автор "Мауглі йде до людей" ?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Чому Душа Світла приспала супутників Тільтіля і Мітіль?
15
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Визначте до якого жанру належить даний твір
9
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 лютого
Приклад запитання: Куди поїхали батьки Лялі?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 лютого
Приклад запитання: Серед котів відбувся конкурс
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 лютого
Приклад запитання: З якого вірша рядки "Син. маленький листочок, маму-бруньку питає..."
18
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що таке п'єса?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай уважно текст. ВИШЕНЬКА Жив собі на світі бідняк. І був у нього син Янош. Та такий ледачий був той Янош, такий лежень, що й розказати не можна. Цілісінький день лежить, з боку на бік перекидається. Скажеш зробити що-небудь — пальцем не поворухне, бровою не поведе. Якось сказав батько синові: — Ходім, сину, подивимось, що на білому світі робиться. І рушили вони в путь-дорогу. Ішли вони, йшли, і раптом бачить Янош: підкова лежить — корисна річ! Підняв би її Янош, та от біда — нагинатися ліньки. А батько його не полінувався — нагнувся, підкову підняв і заховав собі за пазуху. Незабаром прийшли вони в село. Зайшов батько до крамниці й дав крамареві підкову. — Ваша підкова коштує цілий гріш! — сказав крамар і дав біднякові монету. Пішли вони далі. А сонце високо в небі. Янош то на небо гляне, то навкруги роззирнеться — чи нема поблизу села або якої корчми. Уже й полудень настав, і обідати давно пора. Ох, як хочеться Яношу їсти, сил немає! Увійшли вони ще в одне село. Ідуть вулицею. По боках — хати, а на них стирчать димарі, мов вартові. Зрадів Янош! Та, мабуть, рано ще було радіти: димарі стирчать, а диму над ними нема. Всі вже пообідали. Зрозумів бідаха Янош, що піде він звідси, облизня впіймавши. Сумний ішов він селом, навіть на перехожих не дивився. Раптом на базарному майдані побачив Янош віз із вишнями. — Батьку, батьку! — загукав він. — Подивись-но, вишні! Адже гріш у тебе є? — Є, — сказав батько і підійшов до воза. Зрадів Янош, коли за гріш насипали їм цілу хустку ягід. Та рано ще було радіти: батько зав’язав хустку вузликом і пішов далі. Поплентався за батьком і Янош. Жде не діждеться, коли посідають вони під деревом, у затишку, та досхочу наїдяться вишеньок. А батько мовчить і йде далі. От зійшли вони зі шляху. Пішли чистим полем: навкруги трава й квіти. Ішов-ішов Янош за батьком, раптом бачить: упала вишенька на траву, лежить у зеленій траві, виблискує. Янош нагнувся, схопив вишеньку — і до рота. Ой, до чого ж добра! Соковита, м’ясиста, запашна! Дивиться — знову вишенька упала на траву. Знову нагнувся Янош, підняв її й з’їв. А старий іде-йде мовчки та ненароком і кине з хустки крізь дірочку вишеньку на траву. Одну загубить, другу, третю... Янош усі ягоди з’їв. Трохи перебив голод. Тоді батько озирнувсь на нього та й каже: — Бачиш, синку, тобі ліньки було раз нагнутися за підковою, а довелося дев’яносто дев’ять разів нагинатися, вклоняючись кожній вишеньці. Отак воно завжди буває з ледарями.(395 слів)Визнач жанр твору
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 лютого
Приклад запитання: Хлопці мирно грали у дворі
22
Літературне читання, 4 клас
Створено 19 лютого
Приклад запитання: Хто написав книгу "Книга джунглів"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Хто автор вірша "Навкруги казкові шати"?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто написав казку Мауглі?
13
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру відноситься робота письменниці Галини Гузовської-Корицькой "Лисичка - Комерсантка"?
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто вважав Людське дитинча своєю здобиччю?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Автор і назва вірша, який став народною піснею – це …
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Про яку пору року йдеться у цьому тексті?