Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦
Добірка матеріалів для оцінювання навчальних досягнень школярів

Звісно, справедлива та об'єктивна оцінка за виконану роботу є одним із головних стимулів школярів до вивчення навчальних предметів. Як перетворити оцінювання результатів навчання учнів на ефективний інструмент мотивації? Організувати захопливий освітній процес, який розкриє потенціал кожного учня, заохочувати їх до плідної роботи та налаштовувати на успіх! Аби допомогти вчителям урізноманітнити навчання, ми підготували добірку корисних матеріалів із нашої Бібліотеки, присвячених формувальному оцінюванню.

Назва: Формувальне оцінювання в дії: Що? Де? Як? (від теорії до практики)

Авторка: Ставнича Валентина Іванівна

Про матеріал: Презентація розкриває мету та цілі оцінювання в сучасній школі, знайомить з техніками формувального та підсумкового оцінювання. У матеріалі представлено приклади оцінювання письмових робіт, оформлення діагностичних карт, зошитів спостереження та свідоцтва досягнень. 


Назва: Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів НУШ

Авторка: Спірідонова Тетяна Олександрівна

Про матеріал: Формувальне оцінювання є ефективним інструментом для формування культури спільного обговорення у класі, розвитку критичного та креативного мислення, а також створення середовища, яке заохочує учнів ставити запитання. У матеріалі представлено алгоритм та складові формувального оцінювання, наведено приклади використання інтерактивних технік та прийомів.


Назва: Методичний тренінг «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання»

Авторка: Осташкіна Наталія

Про матеріал: Матеріал допоможе організувати проведення якісного методичного заходу для вчителів початкової школи. У матеріалі представлено суть та окремі техніки формувального оцінювання, які розширять діапазон інструментарію для вимірювання навчальних досягнень учнів. Захід сприятиме відпрацюванню навичок розробки критеріїв оцінювання та залученню педагогів до творчої діяльності шляхом опанування дієвих форм, методів та прийомів організації освітнього середовища у школі І ступеню.


Назва: Презентація «Формувальне оцінювання»

Авторка: Бєлуха Ольвія Шевкатівна

Про матеріал: Презентація містить визначення та алгоритм впровадження формувального оцінювання в освітній процес, порівняльну таблицю змісту формувального та підсумкового оцінювання, опис різноманітних прийомів та технік.


Назва: Оцінювання учнів з особливими освітніми потребами

Авторка: Корольчук Наталія

Про матеріал: Матеріал стане у пригоді вчителям, які працюють в інклюзивному класі. Він містить основні орієнтири, методи та критерії оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами.


Назва: Формувальне оцінювання – ключовий чинник якісної освіти учнів в Новій українській школі 

Авторка: Філімонова Ірина Леонідівна

Про матеріал: У матеріалі розглянуто основні принципи та техніки формувального оцінювання. Авторкою представлено власний досвід щодо використання технік формувального оцінювання, подано фрагмент уроку української літератури у 7 класі з теми «Урок виразного читання. Конкурс на найкращого читця поезій В. Симоненка».


Назва: Використання інструментів формувального оцінювання на уроках української мови (8 клас)

Авторка: Томащук Людмила Іллівна

Про матеріал: Матеріал містить рекомендації щодо використання інструментів формувального навчання на уроках української мови, зокрема при вивченні відокремлених обставин у 8 класі.


Назва: Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класу з історії у системі загальної середньої освіти 

Авторка: Гаєнко Олена Вікторівна

Про матеріал: Презентація стане у пригоді вчителям історії, які викладатимуть у 5-х класах НУШ.  У матеріалі представлені критерії оцінювання навчальних досягнень школярів за кожним розділом програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.).


Назва: Критерії оцінювання учнів 1-4 класів щодо форм роботи на уроці англійської мови під час дистанційного навчання

Авторка: Федченко Анна

Про матеріал: Пропонований матеріал містить опис системи формувального оцінювання учнів початкової школи у 2022/2023 навчальному році. Автором розглянуто орієнтовні параметри оцінювання навчально-пізнавальних досягнень школярів, форми роботи на уроці та особливості дистанційного оцінювання (вербального та рівневого).


Назва: Формувальне оцінювання – шлях до успішного навчання

Авторка: Баженіна Алла Михайлівна

Про матеріал: У методичному матеріалі висвітлюються питання щодо принципів, інструментів, алгоритму та стратегії формувального оцінювання. Розглянуто роль вчителя у формувальному оцінюванні та його компоненти, проаналізовано різницю між традиційним і формувальним оцінюванням, його плюси та мінуси.

Ще більше розробок, які допоможуть зорієнтувати оцінювання результатів навчання учнів на формування ключових компетентностей та наскрізних вмінь школярів згідно з вимогами Держстандартів, ви можете знайти в Бібліотеці за посиланням.

А ще пропонуємо приєднатися до Всеукраїнської інтернет-конференції «Українська освіта: актуальні проблеми та перспективи», під час якої педагоги-практики поділяться інноваційним досвідом щодо урізноманітнення освітнього процесу в кризових умовах! 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter