Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Що робив хлопець із дошкою?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Куди завітали дідусь з онуком?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Як звали головного героя?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Хто є дійовими персонажами прочитаної казки?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Який народ склав казку?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Кого побачило Сонечко в ліжку?
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 листопада 2021
Приклад запитання: Скільки тварин було в чоловіка?
Приклад запитання: Як називається розділ, що ми вивчали?
Літературне читання, 2 клас
Створено 13 листопада 2021
Приклад запитання: Прочитай уважно казку і вибери дійових осіб:
Літературне читання, 2 клас
Створено 12 листопада 2021
Приклад запитання: КАМІНЬ У лузі, під гіллястим дубом, багато років жила криниця. Вона давала людям воду. Під дубом біля криниці відпочивали подорожні.Одного разу до дуба прийшов хлопчик. Він любив пустувати. Тож і подумав:«А що воно буде, як я візьму оцей камінь і кину його в криницю! Ото, мабуть, булькне дуже!»Підняв камінь, кинув його в криницю. Булькнуло дуже. Хлопчик засміявся, побіг і забув про свої пустощі.Камінь упав на дно і забив джерело.Вода перестала заповнювати криницю.Криниця засохла.Засохла трава навколо криниці, і дуб засох, бо підземці струмки потекли кудись в інше місце.На дубі перестав мостити гніздо соловейко. Він полетів у інший луг.Замовкла соловейкова пісня.Сумно стало в лузі.Минуло багато років. Хлопчик став дідусем. Одного разу він прийшов на те місце, де колись був зелений луг, стояв гіллястий дуб, співав соловейко, вабила прохолодна криниця.Не стало ні лугу, ні дуба, ні соловейка, ні криниці. Довкола пісок, вітер здіймає хмари пилюки.«Де ж воно все поділося?» — подумав дідусь.Яку назву має оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Створено 12 листопада 2021
Приклад запитання: Де побачила лисичка куріпку?
Приклад запитання: Казки яких народів є в розділі?
Літературне читання, 2 клас
Створено 12 листопада 2021
Приклад запитання: На яких гіллячках білка сушить гриби?
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: Навіщо дід та баба пішли до лісу?
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: Хто автор оповідання
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: Як звуть героїню оповідання "Мудра голка" ?
Приклад запитання: По що пішли дід з бабою до лісу?
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: 1. Прочитайте текст Як мати зозулею стала (легенда)    Були собі чоловік та жінка і мали четверо дітей. Жили вони з риболовлі. Якось чоловік застудився і помер. Жінка сама ловила рибу і годувала дітей. Та незабаром і вона застудилася, злягла хвора. Лежить у постелі, а дітей і немає чим годувати. Вже й у неї пересохло в горлі, мовила тихо до дітей:    - Діточки, діточки, подайте мені води. Бо не дам собі ради, щоб підвестися самій, а пити так хочеться.    - Нема в хаті води, - одказують діти.    - Візьміть глечик, - каже мати, - підіть до річки та й наберіть води.    Одізвався старший хлопець:    - Я не маю чобіт, нехай іде сестра. Мати до дочки:    - Піди, доню, принеси мені води.    - Я не маю хустки завинутися. Нехай іде менший. Просить мати меншого сина:    - Піди, Івасику, принеси мені водички.    - Я не маю в що вдягнутися, - одказує той. Так ніхто і не приніс хворій матері води.    Пішли діти надвір, граються, а мати в хаті ледве-ледве підводиться з ліжка, обростає пір'ям. А найменший хлопчина саме вбіг у хату, бачить - мати вже стає зозулею, став гукать до брата і сестрички:    - Наша мати стає зозулькою, хоче одлетіти од нас. Скоренько біжімо по воду для неї.    Схватили діти хто що: глечик, кружечку, відро. Всі побігли до річки, набрали води і кричать навперебій:    - Мамочко, мамочко, пий воду.    А мати вже вся обросла пір'ям, стала зозулькою, одлітає од хати:    - Ку-ку, ку-ку... Пі-зно, ді-ти, пі-зно... Ку-ку, ку-ку... - І стала одлітати. А діти за нею бігли, бігли, збиваючи по грудах ноги до крові. І до цих пір у лісах, на полянах стелиться мох з червоними краплинами: то, кажуть, ті краплини крові, що стікали отоді з ніг дитячих.    А мати назавжди одцуралася рідних дітей і донині літає зозулею.2. Дайте відповіді на запитання.Назви дійових осіб легенди. Обери правильний варіант відповіді.
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: М.Слабошпицький "Що буде з Костиком?" - це ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: Чого осел пішов від свого господаря?
Літературне читання, 2 клас
Створено 11 листопада 2021
Приклад запитання: Прочитай текст. Відміть прочитав "Так" або "Ні".              Кому дістався бублик  Хтось загубив маленького бублика.   Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула ― бублик був твердий, як камінь.   Підлетіли два горобці. І теж не могли скуштувати.   За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.   Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.   Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилинку і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді , і  коли той пом’якшав, з’їв його з апетитом.   Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв , хто хоче їсти, той має метикувати.*                                                           (С.Мацюцький , 158 слів)     Метикувати ― думати, міркувати.
Приклад запитання: Хто є головними героями твору?
Приклад запитання: Хто є головними героями твору?
Приклад запитання: Дайте визначення. Народні казки - це
Літературне читання, 2 клас
Створено 10 листопада 2021
Приклад запитання: Яку назву має розділ, який ми вивчаємо ?
Приклад запитання: Хто автор вірша "Найрідніша"
Літературне читання, 2 клас
Створено 10 листопада 2021
Приклад запитання: Хто автор вірша "Найрідніша"-?
Літературне читання, 2 клас
Створено 10 листопада 2021
Приклад запитання: Познач дійових осіб, які зустрічаються в казці "Зайчикова хатинка"?