Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Хто головні герої оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Який за жанром прочитаний твір?
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Де відбувались події?
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Твір " Хто росте у парку" написав (написала)
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Чому у давні часи людина багато чого боялася?
Приклад запитання: Хто автор вірша "Мама"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 27 квітня 2020
Приклад запитання: Слова з якого вірша стали назвою розділу?
Приклад запитання: Чому у давні часи людина всього боялася?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Хто головні герої оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: У темі ви прочитали три твори: " Якби я мав такі кросівки . . .", "Заячий холодок", "Кревет Вася". Які ці твори за жанром?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Хто є автором твору "Кревет Вася"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Кого побачив ведмідь , коли прокинувся ?
Приклад запитання: М. Чумарна "Товар і покупець" - це...
Приклад запитання: Чим захоплювався у дитинстві Леонід Каденюк?
Приклад запитання: Як звали хлопця, героя твору?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: У розділі "Кожна пригода - до мудрості дорога" ти знайомився(знайомилася)
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Що зробили дід і баба?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Журнал"Барвінок" класними "ліками" вважає ...
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Слова з якого вірша стали назвою розділу?
Приклад запитання: (казка)Пройшов дощ, пісок вологий, то дівчатка пекли торти: один з ромашками, другий з нагідка́ми, третій, найкращий, з трояндовими пелюстками. Івась допомагав, квіточки збирав. Коли раптом, мов шуря-буря, не знати звідки з’явився змій. Був він трошки дурний, але ж зовні того не видно.— Ану, хто буде зі мною битися? — заревів він.Діти розбіглися, як миші. Тільки Івась лишився, бо дуже злякався. Так злякався, що його ніжки мов приросли до землі.— Хто ти такий? Як тебе звуть? — ревнув до нього змій.— І... Івась... — ледве пролепетав хлопчик.— Іван? Та ще, може, й Побиван? — зрадів змій. — Тебе мені й треба. Гайда битися! Івась з переляку тільки очками кліпав. Тоді Олеся, побачивши його скруту, вискочила з-за куща, за яким сховалася від змія, і заступила Івася. «Чи цей змій, бува, не дурний, що хоче битися з меншим за себе?» — подумала вона. А вголос сказала:— Не бийся з ним, змію, бо він ще мало каші з’їв!— Га? Мало з’їв? — гарикнув змій. — То принеси йому ще. Хай він з’їсть, а я почекаю.А сам міркує: «Подумаєш, якась там каша! Я жар, вогонь їм, я все одно дужчий!»Олеся винесла з хати миску пшоняної каші і подала Івасеві. Хлопчик їсть, а змій сидить та до каші придивляється.— Що ти їси, таке гарне та жовте? Часом не золото? — запитався він.— А золото, золото! — відповіла Олеся, бо зрозуміла, що змій пришелепуватий. — Наша каша золота! На вогні варилася, на жару вмлівала, ще й масла в ній ціла грудка, бо маслом каші не зіпсуєш!Тут уже змій серйозно задумався. Золото, знав він, дороге! Навіть за жар дорожче. Мабуть, від нього прибува більше сили! «Пожую-но і я золотця», — вирішив змій. Полетів до себе в печеру, де в черепочку, у темному куточку тримав захований скарб. Вийняв золотий дукат, гризнув його та й зуба зламав. «Ти диви, яке тверде, — здивувався він. — Треба його цілим ковтнути». Ковтнув, та й мало що не вдавився!— От біда! Не можу я золото їсти! — вражено похитав головою змій. — Не буду з тим хлопцем битися. Хоч він і малий, але краще не треба. Не полечу в його село.З досади влігся в печері і захропів, аж стіни задрижали. Діти здивувалися, а ще більше зраділи, що змій не вернувся.— Хай і не прилітає! — сказала Олеся. — Івась тим часом виросте. А вирісши, всипле змієві березової каші1! Отоді він знатиме, як бійки затівати!*1 Всипати березової каші — покарати.  1. Що виробляли дівчатка з мокрого піску?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Які події описано в тексті В. Чухліба "Дикі каченята"?
Приклад запитання: Куди треба було йти вранці маленькій Яринці?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Що Сашко прилаштував на балконі?
Літературне читання, 2 клас
Створено 26 квітня 2020
Приклад запитання: Що шукав батько на горищі?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Куди приїхав багатий конюх?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Твір "Он як буває"-це
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Де відбуваються події, описані в оповіданні Н. Вернигори?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Встав пропущене в реченні слово."А за річкою он ... росте". Що росте за річкою?
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Оксана Павлова є автором твору...
Літературне читання, 2 клас
Створено 25 квітня 2020
Приклад запитання: Хто є автором оповідання "Загадкова історія"?