Онлайн-тести з літературного читання 2 клас

очистити

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест
Літературне читання, 2 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Хто написав твір "Літній день"?
Приклад запитання: Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:·            Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:·             Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.·              Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова. Василь Сухомлинський1.  До якого жанру відноситься твір?
Літературне читання, 2 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Яке лихо трапилось в ту пору?
Приклад запитання: До якого жанру відноситься даний твір? 
Літературне читання, 2 клас
Створено 19 травня 2022
Приклад запитання: Хто гукнув: "Це моя сирітка!"
Приклад запитання: Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:·            Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:·             Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.·              Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова. Василь Сухомлинський1.  До якого жанру відноситься твір?
Приклад запитання: "Консервоване повітря"Науковцям дуже важливо знати, яке повітря було у давні часи.Завдяки відомостям про газовий склад повітря можна визначити,які рослини населяли Землю, яка була температура. Виявилося, що повітря законсервувалося в кризі Антарктиди,якій багато мільйонів років. Склад повітря між кришталиками льоду такий самий, як був у той час ,коли вода перетворилася в лід.Де законсервувалося повітря?
Приклад запитання: Хто є головним персонажем оповідання " Розділена радість"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Що кричали пігмеї ?
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Як звали дівчинку?
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Знайдіть рядочок з вірша О. Дерманського "Чудо із чудес", де згадується скільки відомо чудес на світі?
Приклад запитання: Прочитай текст.В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»Маленька дівчинка приїхала з мамою у велике місто. Пішли вони на базар. Дівчинка побачила щось цікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:– Мамо!.. Де моя мама?       Люди оточили дівчинку і питають:– Як тебе звуть, дівчинко?– Оля.– А маму як звуть? Скажи ми зараз її знайдемо.– Маму звуть … Мама … матуся.– Люди усміхнулись і знову питають:– Ну, скажи, які в твоєї мами очі: карі, сині, блакитні, сірі?– Очі в неї … найдобріші …– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?–Коси … найкрасивіші …        Знов усміхнулися люди. Питають:– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якась родимка у неї на руках є, згадай.– Руки у неї … найласкавіші.Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубилася дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».І мама знайшлася.( 130 слів)
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Прочитати текстСкляний чоловічокВасиль Сухомлинський У одного хлопчика був маленький приятель — Скляний чоловічок. Був зовсім прозорий і вмів угадувати, що думає і переживає його приятель хлопчик. Не вивчив хлопчик уроки й думає йти гуляти — Скляний чоловічок уже й не зовсім прозорий, а ледь-ледь помутнів і каже хлопчикові:— Не треба так думати, друже. Спочатку зроби діло, а потім гуляй. Соромно стає хлопчикові, він зараз же береться до діла: вивчить уроки, а тоді йде гуляти. Чоловічок мовчить. Але стає прозорий. Якось у хлопчика занедужав товариш, з яким він сидів за однією партою. Минув день, другий, а хлопчик і не згадує про товариша. Дивиться, а Скляний чоловічок став темний, як хмара.—   Що я зробив чи подумав поганого? — з тривогою питає хлопчик.—   Ти нічого не зробив поганого, нічого не подумав поганого… Але ти забув про свого товариша. Соромно стало хлопчикові, і він пішов провідати хворого. Поніс йому квіти й велике-велике яблуко, яке дала йому мама.Так Скляний чоловічок учив хлопчика жити. Це була його совість.1. Визначте жанр даного твору:
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: На яке свято подарували Сергійкові клоуна Бобу?
Приклад запитання: Які квіти поетеса твору "У лісочку" Л. Компанієць побачила в ранковому лісі? (обери декілька правильних відповідей)
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Хто автор твору "Вовчик і сонечка"?
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Де відбувалися події в оповіданні?
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Назви головних героїв казки
Літературне читання, 2 клас
Створено 18 травня 2022
Приклад запитання: Для чого промовляють лічилки?
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: До якого жанру належить даний текст?
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: Твір "Слон Ґудзик і вогняна квітка" це...
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: Хто був вірним другом чоловіка?
Приклад запитання: З вірша "Що? Де? Чому? Навіщо?"О. Дерманського знайдіть рядочок, де згадується скільки відомо чудес на світі?
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:         Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:          Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.        Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова.Василь Сухомлинський1.  До якого жанру відноситься твір?
Приклад запитання: Прочитай текст. Визначи жанр тексту. Їжачок Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Василько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці. У беретику одного з них зненацька щось заворушилось. — Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо. — Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я. — У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати. — Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна. — Еге ж, — знітився Петько. — Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько. Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник. (Г. Труфанов, 135 слів)
Приклад запитання: Хто автор твору "Слон Гудзик і вогняна квітка"
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: З ким порівнювали горобчика?
Приклад запитання: Як звали головних героїв оповідання?
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Познач, хто головні герої казки.