Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
12
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Автором твору "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок" є:
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 17 травня 2022
Приклад запитання: Хто автор оповідання?
8
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Прочитай уважно текст Ластівка з перебитим крилом Після гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір’ячко, але ще не вміли літати. В’ється ластівка над дітками, кличе їх під кущ заховатися. Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони збивалися докупи і чекали маму. Ось уже четверо діток навчилися літати й порозлітались, а одне сидить, не може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилося. До осені жило поранене пташеня під кущем. Його доглядала мати. А коли настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і довго чулось тривожне попискування. Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її і приніс додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась у синє небо. Мені здалося, що в неї на очах тремтять сльози. (За В. Сухомлинським) Назви автора твору.
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Казку "Вовк і Собака" це ...
9
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Пригадайте, з якого вірша ці рядки.А вже красне соненкоПрипекло, припекло,Ясно - щире золотоРозлило, розлило.
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Хто літає поміж квітами?
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Де відпочивали Оксанка з бабусею?
8
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Хто автор оповідання "Ластівки"?
10
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: З якого вірша ці рядки:На зеленому горбочку,У вишневому садочку,Притулилася хатинка,Мов маленькая дитинка.
3
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: Хто зустрівся на березі річки?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання: М. Чумарна "Товар і покупець" - це...
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:· Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:· Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.· Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова. Василь Сухомлинський1. До якого жанру відноситься твір?
16
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Яке свято нещодавно святкував Сергійко?
11
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Хто автор твору ?
6
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання:
Як звали сестер?
9
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання:
Хто автор казки "Принцеса на горошині"?
11
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання:
Де висиджувала яйця качка?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання:
Яка назва розділу, який вивчаємо?
13
Літературне читання, 2 клас
Створено 16 травня 2022
Приклад запитання:
Марія Чумарна "Товар і покупець" - це
9
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Чим грався Шуша у гнізді Гави?
12
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 травня 2022
Приклад запитання: Хто випав із гнізда?
7
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 травня 2022
Приклад запитання: У білого котика був приятель
10
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Добре словоВ однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п’ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров’яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: «Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям, і хвороба втече в ліси й на болота».Оля їла мед у стільниках і солодке коров’яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало — дівчинка вже ледве вставала з ліжка.Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:· Чогось їй не вистачає. А чого — і сам не можу зрозуміти.Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі — столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:· Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров’ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці — щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові. Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.· Ось чого не вистачало Олі,— сказав дід Опанас. - Доброго слова. Василь Сухомлинський1. До якого жанру відноситься твір?
9
Літературне читання, 2 клас
Створено 15 травня 2022
Приклад запитання: Визнач жанр тесту.
6
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: "Без труда нема плода" за жанром є:
9
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: ПРОЧИТАЙТЕ УВАЖНО ТЕКСТ.ВИБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНІ ВІДПОВІДІ. ЗадиракаВзимку, коли на хурделило багато снігу і запекли тріскучі морози, Сашко прилаштував на балконі годівничку для птахів. І почали прилітати до корму горобці, синички, снігурі.Хлопчик підсипав їм зерна чи крупи, а для синичок мама інколи давала шматочок несолоного сала. Та якось Сашко помітив, що до годівнички занадився рудий крикливий горобець. Ото зненацька, ніби з неба, впаде до корму, і давай усіх відганяти, наче якийсь ненажера.- І чого він такий задиркуватий? – питає у мами Сашко.Бо невихований, - сказала мама, дивлячись на розбишаку.А той все кричить, стрибає, тріпоче крильцями.- Господарює, наче то його власна годівничка, - дивується Сашко. – Аж мені за нього соромно.Порозганяв розбишака пташок від годівнички, а тоді сам заходився біля смачненького пшонця. І так жадібно дзьобав, що забув про все на світі.А тим часом із сусіднього балкона вже тихенько підкрадався по бильцях здоровенний рябий кіт. Він на мить зачаївся, а тоді як стрибне! І хап задираку за хвоста, аж пір′я з нього полетіло.Та розбишаці вдалося випурхнути з котових лап на високе дерево.ДАНИЙ ТЕКСТ - ЦЕ
7
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 травня 2022
Приклад запитання: Про яку тварину йде мова у притчі?
9
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 травня 2022
Приклад запитання: Прочитай: Красиві слова і красиве діло Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.Що це за твір?
16
Літературне читання, 2 клас
Створено 14 травня 2022
Приклад запитання: На що схожа риба - голка?
9
Літературне читання, 2 клас
Приклад запитання: Прочитай уважно текст Ластівка з перебитим крилом Після гарячого літнього дня загриміла гроза. Пішла злива. Вода залила ластів’яче гніздо, що приліпилося до стіни старої повітки. Розвалилося гніздечко, повипадали пташенята. Вони вже вбралися в пір’ячко, але ще не вміли літати. В’ється ластівка над дітками, кличе їх під кущ заховатися. Кілька днів жили пташенята під кущем. Ластівка носила їм їжу. Вони збивалися докупи і чекали маму. Ось уже четверо діток навчилися літати й порозлітались, а одне сидить, не може здійнятись. У нього перебите крило. Як випало з гнізда, покалічилося. До осені жило поранене пташеня під кущем. Його доглядала мати. А коли настав час відлітати в теплий край, ластівки зібралися чималим табунцем, сіли на кущ, і довго чулось тривожне попискування. Відлетіли пташки в теплий край. Зосталася молода ластівочка з перебитим крильцем. Я взяв її і приніс додому. Вона довірливо притулилась до мене. Я посадив її на віконце. Ластівка дивилась у синє небо. Мені здалося, що в неї на очах тремтять сльози. (За В. Сухомлинським) Назви автора твору.