Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома
Створити тест
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: Де народився Тарас Шевченко
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: У якій родині народився Тарасик?
17
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: З творчістю яких українських письменників ти познайомився/ познайомилася у цьому розділі?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: Коли гуска вивела на прогулянку своїх маленьких гусенят ?
15
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: Як називається село, в якому народився Іван Якович Франко?
10
Літературне читання, 4 клас
Створено 28 січня
Приклад запитання: Хто є головним героєм твору?
7
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Оберіть дату народження Лесі Українки
13
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 січня
Приклад запитання: Хто автор вірша "Літо краснеє минуло" ?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай мовчки цей текст. Олег ПогинайкоБезцінна перлина Маринка не так часто приїжджала у село до бабусі з дідусем. Літо було єдиною порою під час якої всі три місяці проводила з ними. Хоча їй було всього шість років, із великим задоволенням допомагала стареньким на городі, в саду, на подвір’ї, в будинку. Вона також любила, коли за якісну виконану роботу, бабуся пригощала її своїми смачними стравами, називала її ангелятком, квіточкою, котиком, а дідусь іще —перлинкою. Й хоча маленька не знала, що це таке, перлинка, все-такивірила: якби перлина не була цінною річчю, ніколи не називав її так.— Прийде день, коли я не тільки покажу тобі перлинку, а також іподарую, — сказав старенький одного дня.— Правда? — зраділа дівчинка й заплескала в долоні. Їй дуже хотілось,аби старенький хоча б показав перлинку, проте не наважуваласяпросити, знаючи його впертий характер. Однак прийшов той день. І хоча це сталося напередодні осені, дівчинка зуміла дочекатися його. Затамувавши подих, уважно спостерігала, як він обережно виймав її зі шухляди столу, ставив її перед нею. А вона маленька, кругла сяяла наче сонечко. Тільки оте сяйво було незвичайним, дивовижним, чарівним.— Оце і є вона — морська перлинка — камінець, який утворився не уземних надрах, а саме у раковинах молюсків, які живуть під водою.Перлинки є жовті, блакитні, рожеві і навіть чорні. У своїх колекціях їхполюбляють мати здебільшого багаті люди. Але є ще одна перлинка, яку й вони не мають.— Чому? — поцікавилася онучка.— Бо вона безцінна.— Вона нічого не коштує?— Вона найкраща в усьому світі. Її не можна ні купити, ні продати, незнайти у печерах, на дні моря, ні відібрати, ні подарувати.— Тоді де вона знаходиться? — забажала уточнення Маринка.— У серці – поставивши руку на груди, де знаходиться серце, пояснивдідусь. І називається вона — ЛЮБОВ. Тільки по-справжньому любляча людина вміє співчувати людському горю, допомагати, є доброю, щирою, ніжною, лагідною; не мовить поганих слів, постійно і завжди слухається; в неї добра душа і не холодне серце; голос звучить дзвінким ручаєм; своїм світлом уміє розсіяти темряву безнадії, страху, ніколи не проймається гнівом. Дідусь замовк, але не мовчали його слова, які наче перли сяяли увечірній тиші. І розуміла Маринка, що нічого найціннішого в світі не булой немає за Любов. Бо вона є — безцінною перлинкою.
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: До якого жанру належить твір "Безцінна перлина"?
24
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Р.Кіплінг письменник -....
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: З якого твору ці слова? Така краса, висока і нетління, що хоч спинись і з Богом говори…
6
Літературне читання, 4 клас
Створено 27 січня
Приклад запитання: Скільки статей української Вікіпедії на цей час становить
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1. Познач автора та назву вірша, що став народною піснею.
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Прочитай оповідання.Оксана Кротюк ЛІТАЧОКУ День Святого Валентина Максим прийшов до школи з паперовим літачком. На крилі його виразними друкованими літерами було виведено: «Найкраще у світі ім'я – Улянка». Підпису, звичайно ж, не було. «Хай вона ніколи не здогадається, що це написав я , – твердо казав собі Максим. – І начебто вже не він, а хтось інший, зітхаючи, додавав: «Ех, а краще б здогадалась…».Максим сів за свою останню парту й став чекати, коли Ніна Іванівна загадає всім розв'язувати задачу. А як усі схилились над зошитами, він тихенько дістав літачка, ще раз прочитав свій напис, ще раз глянув на Улянку, зітхнув і – так тому й бути – швидко метнув літачка їй на парту. Летіти було три секунди: Улянчина парта в сусідньому ряду навскіс. Але літачок зробив якусь химерну петлю, пішов у піке і впав простісінько перед носом у Дениса. Денис одразу покинув задачу і став зацікавлено його розглядати.Максимові з тої несподіванки аж гаряче зробилося. Він опустив голову й спідлоба стежив за Денисом. Денис тим часом діловито оглянув клас, тоді дістав з пенала червону ручку, перекреслив у слові Улянка літеру «У» й замість неї написав велике кругле «О». Проте Олянка, що сиділа на другій парті, літачка з сердечком на крилі не отримала. Літачок знов виписав у повітрі чудернацький пірует і цього разу впав на парту до Віті.Вітя був хлопець тихий і сором'язливий. Він ніколи б не відважився написати дівчинці таку записку. А тут на тобі, записка сама впала з неба. Хвиля сміливості накрила Вітю з голови до п'ят. Він упевнено перекреслив у слові «Олянка» літеру «я» і надписав угорі літеру «е». «Тепер усе чистісінька правда, – сказав собі Вітя. – Оленка – найкраще у світі ім'я». І він послав літачка убік через ряд. Саме там сиділа Оленка.Червоне сердечко на білім крилі знов здійнялося в повітря. Та до першого ряду парт не долетіло. Цього разу літачок викрутасів не робив. Він плавно сів у другому ряду на Улянчиній парті.Максим, який стежив за всіма цими перельотами й безсоромним мазюканням по його напису, ледь не кинувся, щоб вихопити літачка з Улянчиних рук. Та стримався-таки. А Улянка перекинула з-за плеча свою русяву кіску, перетягнуту блакитною квітчастою зав'язкою, і стала уважно розглядати напис на крилі. Він хоч і був двічі поправлений, проте читався добре. Сердечко на крилі їй, видно, сподобалось. Бо інакше чого вона озирнулася й так тепло Максимові усміхнулась.
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Всеволод Нестайко - український ........
19
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 січня
Приклад запитання: Бабай Ага жив на Півночі
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що надумала написати про своє королівство Зима?
12
Літературне читання, 4 клас
Створено 26 січня
Приклад запитання: У якій країні вже більше 50 років у шпиталях лікують хворих поезією і музикою?
10
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Яка біда сталася з гусочкою?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Як потрапив папуга до пані Магди?
18
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 січня
Приклад запитання: У день якого свята Максим прийшов до школи з паперовим літачком?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: 1.Де заховалися Денис та Максим під час дощу?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 січня
Приклад запитання: Де народився поет-каменяр?
7
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 січня
Приклад запитання: Яке ім'я і прізвище поета?
11
Літературне читання, 4 клас
Створено 25 січня
Приклад запитання: - Яку назву має вивчений розділ?
11
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Ким був старий дідок, який говорив примовками?
12
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Що хотіла написати про своє королівство Зима?
8
Літературне читання, 4 клас
Створено 24 січня
Приклад запитання: Автор «Життя та дивовижні пригоди козака Миколи на безлюдному острові»?
9
Літературне читання, 4 клас
Приклад запитання: Хто головні персонажі твору?